Mr123 reviews

Mr123 reviews

Very low
1.7

Utroværdigt

Den er slet ikk til at stole på, du kan ikk se hvem der byder over dig, og det er der hele tiden en der gør.

meget utroværdigt site.

Scam

Hjemmesiden er fin nok indtil man vinder sin første vare.

Jeg modtog den første vare jeg vandt der inde efter blot 3 uger. Herefter vandt jeg yderligere tre auktioner, betalte for dem alle.

Der er nu gået 3 år siden og har endnu ikke set skyggen af dem. De lover og lover, men intet sker.

Derfor er mit råd til folk at stoppe efter den første vundne auktion!

SVINDEL

SVINDEL!!
Det er svindel og fup. Du skal betale for at byde, og du vinder ALDRIG for der sider altid en computer og byder højere end dig så du betaler mere og mere og i sidste ende har du brugt 100kr bare på at byde på en ting som du ikke vandt alligevel... Genialt koncept, dårlig metode

Svindel!

Jeg har ventet i over 1 år på 3 af mine varer og har skrevet til dem flere gange og får hele tiden at vide at de har været lidt bagud, men mine varer er de næste der skal ud af døren!!

Jeg modtog da mine varer de 3 første gange bla. hvor den ene var en bærbar (samsung n10) til utrolig lav pris! MEN der var utrolig lang ventetid på dem!!

Derefter har der været undskyldninger på undskyldninger!

Ingen varer modtaget

Efter mere end et halvt års ventetid, har jeg stadig ikke modtaget min betalte vare.
Har anmodet Mr123.com om refusion.

Har kun modtaget 1 ud af 4 vare

Jeg har ventet snart 2 år på mine vundne vare, jeg vandt i November 2009, 4 auktioner over en uges tid.
Princess vaffeljern, JVC høretelefoner, 4 Gb. USB stik og en 1 Gb. Mp3 afspiller.
Af dem har jeg kun modtaget Mp3 afspilleren, selvom jeg både har betalt budprisen og auktionsprisen på dem alle.
Har skrevet til dem et hav af gange, men man får bare konstant en sang fra de varme lande om at der har være system nedbrud, samarbejdspartner problemer og undskyld at de har glemt mig og bla. bla. bla. hele tiden.
Lad være med at spilde jeres penge på mr123.com, det er roulette om man får varen, selvom man har vundet og betalt for den.

PAS PÅ - DE FORSØGER NU AT SÆLGE AKTIER!

Jeg er en "gammel" kunde fra mr123.com, som havde en lang kamp for at få mine produkter, og jeg kan fornemme rundt om på nettet at de fleste aldrig får deres produkter.

Men nu har jeg modtaget en mail om at de forsøger at gå på børsen i Frankfurt og for få dage siden blev jeg så ringet op af en alt for smart sælger der ville have mig til at investere.

Han fortalte på ingen måde sandheden om virksomheden og de manglende leveringer over flere år, så det virker blot som om at de forsøger at finde en ny måde at snyde folk på nu.

LAD VÆRE MED AT KØBE AKTIER!

Har ingen klager

Jeg har absolut ingen ting at klage over ang. mr123. Jeg "vandt" en ekspressomaskine på en af deres auktioner, og den blev min til 0,90 kroner. Deroveni kom der dog en levering på lige omkring 130 kroner. De skrev herefter at der ville gå mellem 3-5 uger, før den villle komme.
Jeg var MEGET skeptisk, og regnede slet ikke med at den ville komme, men efter 4½ uge kom post danmark med den.

Har aldrig modtaget mine varer

Jeg har snart ventet på mine varer i et år. Aleksander fra deres "kundeservice" har siden sommerferien skrevet, at mine varer ville blive sendt om en måned og at de havde haft nogle leveringsproblemer og så videre.. Jeg har læst andres samtaler med ham og det er det samme, han fortæller til alle kunder. Det hele er en stor løgn. Kun et absolut mindretal har modtaget varerne, som de har vundet og man kan tilsyneladende ikke gøre noget ved det.
Hvis man stadig er i tvivl, kan man læse mere på:

Manglende varer.

Har også rigtigt mange varer tilgode hos svindelfirmaet MR123.com. Jeg har ligesom de fleste af jer, bedt om at få mine vundne varer. Men det er den samme løgnhistorie man modtager hvergang fra dem. Hvordan kan man få sat en stopper for sådan et svindel firma ?. ForbrugerEuropa kan åbenbart ikke gører noget. advarsel !. spil aldrig på deres hjemmeside. Giv denne advarsel videre til alle jeres venner og til alle dem som kender dem osv,osv. Vi ser aldrig vores vundne vare og vores penge. Jeg har bare været naiv og dum. Det koster at værer det.

manglende varer

Jeg er nu efter mere end 1 års tovtrækkeri, blevet lovet at mine varer er fremme inden jul. Tror jeg på det ????
Nøh- det gør jeg nok ikke, men hvis "uheldet" skulle være ude, skal jeg nok lade jer det vide
hilsen
Anni

har ikke købt der

...men det er noget fusk. se programmet på DR.

Forbruger Europa

Jeg anmeldte dem til Forbruger Europa og de kan desværre ikke gøre en skid.

LAD VÆR MED AT HANDLE HOS DEM!!!

Svar fra Forbruger Europa:

Kære Christian *********

Vi har modtaget din klage over Mr123.com, hvori du påpeger, at du på Mr123.com har købt og betalt nogle varer, som du aldrig har modtaget, selvom du ligeledes har klaget til sælger.

Vi har modtaget andre sager over Mr123.com af denne karakter, hvorfor vi flere gange har været i kontakt med vores cypriotiske søsterkontor i den forbindelse. De har forsøgt at komme i kontakt med sælger adskillige gange, men desværre uden held. Efterfølgende har de undersøgt sagen nærmere, og det viser sig tilsyneladende, at Mr123 er registreret som virksomhed i Cypern, men ikke driver nogen forretning derfra. Det betyder derfor, at det ikke er muligt for vores søsterkontor at komme i kontakt med Mr123, da der ikke er nogen fysiske personer tilknyttet virksomheden på Cypern. Vores cypriotiske søsterkontor vil derfor nu gå til myndighederne, og bede dem om at undersøge sagen.

Desværre betyder det, at vi ikke kan hjælpe dig med at løse sagen, da det er en forudsætning herfor, at vi kan komme i kontakt med sælger. Vi må derfor henvise dig til at kontakte din bank, selvom vi ved, at det ikke er en optimal løsning for dig i denne sag. Banken vil have mulighed for tilbageføre det beløb, der er hævet fra din konto i forbindelse med din handel på Mr123. Du vil på den måde kunne få tilbagebetalt det beløb, du har betalt for varerne - men ikke det beløb, som er varernes reelle pris, hvis du skulle købe dem et andet sted. Du skal overfor banken kunne dokumentere, at du ikke har modtaget varerne, hvilket du kan gøre ved at sende dem dine kvitteringer samt den skriftlige klage, du har sendt til sælger.

Der er ligeledes den mulighed, at du fastholder din klage til sælger i et håb om, at sælger leverer dine varer. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du ønsker at kontakte banken med henblik på tilbageførsel af det erlagte beløb, så skal du gøre det snarest muligt, hvorfor du desværre ikke kan vente på dine varer i en længere periode, før du kontakter banken.

I forhold til de budpakker, du har købt, så vil banken som udgangspunkt ikke kunne tilbageføre det beløb, du har har afholdt i den forbindelse, da du allerede har fået og benyttet budpakkerne. Du har dog et krav overfor Mr123 i den forbindelse, da budpakkerne er en tjenesteydelse, som Mr123 udbyder, og som derfor er tilknyttet en fortrydelsesret. Såfremt der ikke oplyses nogen fortrydelsesfrist på budpakkerne er hovedreglen, at der gælder en fortrydelsesret på maksimalt 3 måneder - og ellers indtil sælger har givet oplysninger om fortrydelsesretten. Desværre må vi i den forbindelse henvise til ovennævnte, da vi som udgangspunkt ikke har mulighed for at komme i kontakt med sælger, og derfor ikke kan hjælpe dig yderligere i denne forbindelse. Du har dog mulighed for at selv fastholde din klage overfor sælger, men du må nok desværre være forberedt på, at sælger ikke er imødekommende overfor dit krav.

Vi beklager, at det ikke er muligt at hjælpe dig yderligere i sagen.

Har du spørgsmål til ovennævnte, må du endelig kontakte os. Hører vi ikke fra dig inden for 14 dage, afslutter vi din sag.

Christina Wandt
Fuldmægtig, Cand.merc.(jur.)

Dir.: 32 66 90 05
E-mail: cw@forbrugereuropa.dk

Forbruger Europa
Amagerfælledvej 56
2300 København S
www.forbrugereuropa.dk

Brug dem ikke det er tilsyneladende svindel

Har købt flere varer (eller det troede jeg), i december måned men alt hvad jeg har modtaget fra dem er den ene og anden undskyldning om at de ikke kan rykke mere og at hvis jeg lige venter lidt mere så kommer varerne. Men nu har jeg ventet i et halvt år og har stadig intet modtaget og sagen overgår derfor til politiet for svindel. Jeg kræver naturligvis hver en krone jeg har indbetalt tilbage.

ikke så godt

jeg har købt en mp3 afspiller og et usb stik, på mr123 og det er snart 5 måneder siden. jeg har stadig ikke modtaget noget. det kan godt være siden lover de kommer i løbet af en uges tid men jeg har ventet i snart 5 måneder uden at få noget. syntes entlig at siden er god nok men man skal ikke regne med at få leveret noget til døren, selvom fragten koster kassen. det kan godt være du vinder en mp3 afspiller til 10 kr men læg dertil fragten oveni så er du nok oppe på de 100 kr

2- varermangel

har her først i Marts 2010, modtaget mine varer fra Nov. 09.
Så nu må vi se- man gler stadig 2 varer fra 2009-De er alt for llnge om, at leverer vare.
Høflig betjening,

mr123

der er ikke meget mister over det firma........ havde stadigvæk min barne tro om mennesker/firmas ærlighed i behold indtil mmidt januar - da leveringstiden(deres egen ) blev overskredet... venter stadigvæk - men tak fordi i har lært mig at Google......

SVINDEL!

Vandt for 4 måneder en USB til 1.30kr + 75kr i fragt.

Har sendt massere mails med samme svar fra samme person
'vi har uorden i vores system din vare kommer hurtigst muligt'

Det er det rene fup!

TOTALT SVINDEL

Jeg "købte" en vare hos dette "firma" for over 3 mdr. siden, men har stadigvæk ikke modtaget nogen vare. Det eneste jeg har modtaget er, svar på alle mine rykker-mail til dem ( 4 i alt nu ), med den besked, at jeg nok skal få min vare, men de kan ikke sige hvornår....???????.
De prøver at sælge noget som de ikke har.....rent svindel.
Jeg håber inderligt at politi'et for sat en stopper for dem, før de bare lukker og slukker.
Jeg regne ud, at de solgte en lille bærbar ( værdi 3.000,- ) for ikke mindre end 35.000,-. Det må man sige, at være noget af en avange.....?

Mvh. René R.

puuhaaa

sad og frygtede denne side var svindel :S og nu ser det da ud til at være tilfælde eller ??
jeg har vundet flere auktioner til billige penge (ud over alle de skide bud jeg har betalt for) det er ved at være 2 måneder siden.
de lover en leveringstid må max 5 uger på det man har vundet, men jeg har stadig ikke set noget til det !! trods mange mails til dem har jeg kun fået enkle svar og fik 100 bud på min konto som en undskyldning.. udover de skriver de har haft kludder i deres system..
tvivler da på om jeg nogen sinde modtager noget :S

Is Mr123 your company?

Visit Mr123