Mr Memory reviewed by

1 Reviews

Review by confirmed purchaser
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

mr memory

I orderd 2 memory 4gh modules and arrived next day. I had to send back one of the module back to mr memory because my labtop had 4gh module allready. I am still waiting for my refund it has been 7 days allready.
    Mr Memory
    TrustScore 9.9 / 10
    14,619 Reviews

    Reply from Mr Memory

    Good Morning Milan,

    I would like to thank you for taking the time and effort to leave a review following your recent order. I have checked our system and I can confirm that the refund was processed on the 5th of December, I would hope your refund should show on your account today or tomorrow.

    Best Regards

    Andi Tamplin - Assistant Web & Data Manager
    Comment (?)