MT Gulvservice reviews

MT Gulvservice reviews

6.7

Service til punkt og prikke

Jeg skulle have slebet mine gulve (45 kvm) og håndværkerne mødte op til tiden. Vi aftalte at de skulle ringe når gulvene var ved at være færdige så vi sammen kunne inspicere reslutatet - og det er blevet virkelig lækkert!

Hele seancen tog en formiddag og Mikkel og hans makker var begge våde af sved da jeg kom. Det var tydeligt at se at de havde arbejdet igennem.

Husk at aftale på forhånd, hvis du vil betale ved overførsel (håndværkerfradrag), så de tager en korrekt faktura med ud.

Jeg har allerede anbefalet M&T Gulvservice til 2 hold venner og vil også lige give et godt ord for dem herinde.

En anbefaling værdig

Jeg må indrømme, at jeg er fuldstændig uforstående overfor nedenstående anmeldelser.
Vi har af to omgange med et halvt års mellemrum her i 2012 fået slebet og oliebehandlet gulvene i vores lejlighed (samlet ca. 62 m2). Resultatet har begge gange været tilfredsstillende og vi har følt os meget trygge ved, hvordan håndværkerne i samarbejde med os gennemgik procedurer, priser og tidsplan før de påbegyndte deres arbejde.
Den ene håndværker foreslog endda at give vores køkkengulv en ekstra omgang olie for en sikkerheds skyld. Da vi allerede havde aftalt et tilbud, blev det gjort uden merpris. Dét er den femte stjerne.

mistroighed og beskyldninger

Vi har fået slebet og lakeret vores gulv i stuen.
Jeg indrømmer at vi havde lidt besværlighedder, da så håndærkerne havde lavet et hak i vores trappe pga. en maskine der skulle bæres ned, ringede jeg for at være sikker på, at han ikke skulle bære den hele vejen ned. Der kommer hurtigt 2 ud for at hjælpe. Da de kommer får jeg at vide at jeg har været efter dem at jeg har været efter med en lup og en masse andre beskyldninger. Jeg har overhovedet ikke været på etagen. Men de har lavet et hak i min trappe, og jeg bliver, som kunde beskyldt for alverdens ting.
Jeg kan ikke sige noget på deres arbejde, men det er sidste gang jeg vil bruge håndværkere der beskylder mig for at lyve, snyde m.m.

Søren Holst

Ikke eksisterende service!!!

Brug aldrig mt-gulvservice. De har nu udskudt vores gulvslibning to gange og da vi så skrev, at hvis de ikke overholdt den tredje dato, ville vi finde en anden. Vores 20m2 er åbenbart ikke nok så de har sendt en mail hvor de skriver de opsiger aftalen og vi skal finde en anden!!!
Er utrolig skuffet over den manglende service de udviser og kan kun advare folk imod at benytte sig af MT-gulvservice!!!

Speciel oplevelse og desværre kun ½ udført arbejde

Jeg fik i dag besøg af MT Gulvservice efter at have aftalt tid, sted og type arbejde over e-mail og telefon. Alt det administrative forløb fint udover at jeg blev ringet op aftenen før om de kunne komme klokken 7 istedet for klokken 8:30 pga sygdom - vi blev enige om klokken 8.

Ved ankomst konstaterede gulvmændene at der var 3 møbler tilbage i den store 50 kvm store stue som ikke kunne flyttes ud. Det drejer sig om et gammel skab, en sofa (uden puder) og et spisebord. Alle 3 ting er for store at komme ud uden en kran (6.sal) men kan flyttes rundt af mig alene. I et andet rum var der en seng tilbage som hellere ikke kan komme ud uden kran men står på 4 bløde ben og som kan glide let frem og tilbage og rummet er stor nok til at man kan dele opgaven op i 2. Jeg havde nævnt at der nok var nogle få store ting der ikke kunne komme ud så man skulle arbejde i 2 omgange i de 2 rum.
Efter lidt undren og lidt diskussion og et opkald til kontoret om hvordan det bedst kunne løses valgte de 2 gulvmænd uden at sige et ord at at pakke deres ting og forlade lejligheden. Jeg nåede at fange dem ned på gaden i deres bil men kommentaren var at: "...det gad de ikke - det var for besværligt". Så her står jeg så med en "næsten" tømt lejlighed og alt klar men et par gulvmænd som ikke mener de vil lave arbejdet og hellere køre igen. Meget desperat fik jeg efter en 15 minutter overtalt dem til at komme op alligevel og slibe det ene store rum hvis jeg selv lagde hvidlud på. Lidt begrænset i mine muligheder blev vi enige om det.
Selve opgaven (nu desværre uden det rum med seng) blev løst fint og grundigt af de 2 gulvmænd og vi fik flyttet sofa og bord frem og tilbage uden problemer. Ja, indrømmet det brugte vi da ca 10 minutter ekstra på i alt og rummet skulle ligesom bearbejdes i 2 dele. Ikke meget anderledes end hvis min 50 kvm stue nu var 2 mindre på 25 kvm. Ingen kritik af selve arbejdet - det blev udført fint - dog desværre ikke det hele og nu har jeg øvet mig i at lægge hvidlud på selv (dog med kyndig vejledning :-)

Syntes at MT Gulvservice skulle være lidt mere flexible og man kunne jo aftale at hvis møbler ikke kan fjernes helt at det koster lidt ekstra ligesom træpper eller andet, men bare at køre er ikke lige den service jeg havde forventet.

Så hvis du har et helt tomt hus eller lejlighed så er MT måske de rigtige - hvis ikke så vil jeg nok vælge en lidt mere fleksibel leverandør.

Useriøs virksomhed - Afgav skriftligt tilbud, men nægtede efterfølgende at løse opgaven

Vi havde haft en medarbejder ude for at give et tilbud på slibning og lakering af gulve i hele huset. Alle gulve var synlige for medarbejderen, og hun målte omhyggeligt hele huset op og besigtigede gulvene. Senere afgav MT gulvservice et skriftligt tilbud. Vi syntes tilbuddet lød fornuftigt og takkede ja.

På den aftalte dag mødte MT Gulvservice op. Den person som havde givet tilbuddet var med. To andre personer tog en maskine med ind i huset. Så opstod der en diskussion mellem de 3, som ikke foregik på et sprog, som vi forstod. Herefter meddelte den person som havde afgivet tilbuddet mig, at gulvet ville tage meget lang tid at lave, og at de ville køre igen... og det gjorde de! Jeg var dybt rystet. Jeg hverken så eller hørte fra dem efterfølgende.

Så stod vi der med et hus, som ellers var færdigrenoveret og klar til indflytning weekenden efter... men sådan kom det så ikke til at gå. Heldigvis bød et andet firma ind på opgaven og har løst den fantastisk og til en meget rimelig pris.

Jeg kan derfor på ingen måde anbefale MT Gulvservice

Fantastisk service og rigtig godt arbejde

Jeg har fået afslebet og olieret 55kvm egeparket. Resultatet er utroligt flot, det ligner et helt nyt gulv...!
M&T har været rigtig gode til at følge op på aftaler og hjælpe med svar på spørgsmål o.l.
Den eneste grund til at der ikke falder 5 stjerner er at der er kommet en grim sort plet under en vandlås som håndværkerne er kommet til at skubbe til. Det har de enten overset eller ikke tørret ordentligt af, og sort vand fra vandlåsen er derfor dryppet ned på det friskslebne gulv - pletten er trukket ned i olien/træet og kan ikke fjernes.
Der bilver heldigvis bygget køkken der hvor pletten er, så den kommer ikke til at kunne ses - men det er stadig ikke godt nok til 5 stjerner.

Flot arbejde

Har fået afhøvlet 40 kvm meget slidt parketgulv
MT gulvservice kom til den aftalte tid, overholdt den lovede pris og leverede et rigtigt flot stykke arbejde.
Kan anbefales - og så er deres pris i orden.

rigtig god betjening!

MT gulve har afslibet og hvidolieret ca. 45 kvm gulve i min lejlighed.
Der var ingen ventetid, prisen var meget attraktiv, og jeg er blevet rådgivet hele vejen igennem! Alt i alt har de gjort et rigtig pænt stykke arbejde, og jeg glæder mig til at nyde mine gulve de næste mange år!
Havde det ikke været for et lidt irriterende gebyr på 350 kr for eftersendelse af regningen i stedet for kontant afregning, havde de fået de 5 stjerner for en helt igennem perfekt betjening

www.mt-gulvservice.dk Details

Visit MT Gulvservice