M.Torp Scandinavien Outlet ApS reviews

M.Torp Scandinavien Outlet ApS reviews

8.1

Det MEST utroværdige firma jeg har mødt på www

M. Torp trækker pengene for en riffelkikkert, montage og en flaske våbenolie meget lang tid før varerne bliver afsendt.
Alle varerne bliver ikke sendt til mig på trods af pengene ER hævet på min konto.
På trods af gentagne kontakter til M. Torp både pr. email og telefon tilbageføres mine for meget betalte penge IKKE.
M. Torp (Michael som jeg talte med i tlf.) lovede ellers at mine penge ville blive tilbageført straks jeg pr. email havde sendt dem mit kontonummer. Og det er jo noget absolut vrøvl at man skal xtra oplyse sit kontonummer når man har betalt med DanKort. Lovgivningen siger nemlig at tilbageførsel af DanKortbetaling SKAL SKE til samme kont som den handlende har modtaget pengene fra.
M. Torp betalte ALDRIG pengene tilbage. Jeg var nødt til at rejse krav gennem PBS (NETS) og har nu fået mine penge, men IKKE af M.Torp! Føj!
M. Torp burde ikke engang få een stjerne, men det er laveste grad.

SUPER SERVICE

Hurtig levering, gode priser, vil helt sikkert handle her igen.

hurtig levering

hurtig levering varen var som forventet der medfulgte en blanket til evt. reklamation

udemærket

Rimelig leveringstid og et stort plus var genanvendelig pose ved evt returlevering samt meget overskuelig følgeseddel samt returseddel. Vil klart handle der igen.

Som forventet

Alt kørte efter en snor. Hurtigt og effektivt.

perfekt

hele forløbet har været til ug

Meget hjælpsom.

Det er super nemt at bestille sine vare, og de kommer hurtig frem. Det er dejligt at man kan ringe til dem,og få hjælp.

Service og købmandsskab i højsædet

Da varen var udsolgt, fra leverandør, blev der fundet en erstatning til samme pris - god service

nemt og smertefrit

Alt var som det skulle være

rigtig fin betjening

Det har været en fornøjelse at handle med jer. Varen passede dog ikke og vedkommende fik mulighed for et nyt produkt /pengene retur.
desuden var der kun venlighed.

Som internethandel skal være

Den rigtige vare i den rigtige størrelse til den rigtige pris. Perfekt!

Tilfreds!

Gode varer, god bytteservice.

Her kunne jeg godt handle en anden gang

Prisen er meget attraktiv og det trækker op på lidt problemer med at logge på som tidligere kunde (måske fejl 40).
Alle de bestilte varer var desværre ikke til rådighed alligevel, selvom de kunne lægges i varekurven.
Dette blev selvfølgelig reduceret i det hævede beløb, men betyder at jeg alligevel nu skal handle yderligere ét sted for at få de ønskede varer.

helt ok

fin problemfri handel

Da varen ikke er levert endnu efter mere end 1 uge og pengene er trukket fra min konto med et for højt beløb i forhold til det aftalte, er jeg ikke særlig tilfreds.

Man kan åbenbart også købe for billigt, da jeg stadig ikke har fået mine vare efter en uges ventetid og mange telefoniske henvendelser, der har været meget forvirret betjent, når den ene ikke har vidst hvad den ande gjorde eller ikke gjorde.
Købsprisen har været aftalt før bestilling og der er så alligevel hævet et andet beløb fra min konto for snart en uge siden og varen er stadig ikke kommet og det forkert hævede beløb er heller ikke kommet retur!

Godt gennemført handel

Fik det, som jeg bestilte, leveret efter 3 dage. Den ene vare var desværre ikke på lager længere, men fik en opringning, og vi fik afklaret det,- super service.

Hurtig leverence

fin og hurtig service

Super hurtig betjening

Jeg fandt en vare af interesse, og sendte en mail med et supplerende spørgsmål. Derefter oprettede jeg en profil og afgav bestilling. Jeg var afhængig af en hurtig levering, hvilket jeg gjorde opmærksom på, på bestillingen, og 2 dage senere havde jeg varen. Undervejs blev jeg kontaktet af M. Torp, da den bestilte vare var i restordre, men han kunne levere en tilsvarende til samme pris.
Det kalder jeg service, og jeg handler gerne igen.

perfekt

Kan kun anbefales-varen levede op til forventning-og ankom pr post til tiden.

TOPSERVICE

Hurtig, god og venlig service.
Link til mtorp.dk er sendt videre til mine jagtkammerater.

M.Torp Scandinavien Outlet ApS Details

Onlinehandel med et stort udvalg indenfor Jagt, Arbejde & Fritid.

Visit M.Torp Scandinavien Outlet ApS

Write to: ordre@mtorp.dk