MTV reviews

MTV reviews

6.1

Få styr på kanalen

Jeg kan rigtig godt lide MTV men MTV er ik MTV mere.
Hvor Rob and Big,MTV cribs,teen Wolf,Awkward,The Show With Vinny,snooki and Jwoww,MTV News,punk'd,the inbetweeners og vigtigst af alt South Park

Alt det der the valleys og geordie shore fandme noget møj hvem delen ser det.
Jersey shore er det bedste men det kan vi så ik få mere af jeg spørg venligst få styr på jeres kanal den bliver dårligere for vært år.

Stavefejl

Det kunne være i skulle finde en ny oversætter. I har fandme mange stavefejl i jeres programmer.

Hvor er musikken på Music Television?

Jeg har valgt at give MTV, der står for "Music Television" 2 sølle stjerner, fordi der aldrig spilles musik på kanalen mere.
Den ene stjerne jeg har givet, er fordi jeg ser South Park tit på kanalen, som jeg faktisk kun kan lide ved den.

MTV skulle have holdt sig til musik.

Øh, hvad skete der her?

Jeg er så gammel at jeg kan huske en tid hvor MTV ikke alene var godt, men hvor MTV havde en politisk holdning og hjalp til at gøre verden et bedre sted. Nu er det jo reality tv med en masse reklamer og en smule musik? Hvad skete der?

Reality tager over..

Jeg synes efterhånden der bliver sendt alt muligt andet end musik på MTV. Det er ikke det samme som dengang det handlede om musikken, hvor jeg brugte kanalen jævnligt!

Ikke så slemt

De er lidt kedelige med reality shows, men de har også nogle gode koncerter.

MTV addict

Jeg voksede op på denne kanal! :P

100% elendig kanal

Elendig kanal jeg ser kun på den når der er pimp my ride men vær gang kanalen skriver at der kommer pimp my ride så er det noget andet fis som intet har med programmet og gøre så nu er jeg holdt helt op med os bruge den for jeg gider ikke og se på atl det ubrolige fos som de ellers sender.-

hvor blev musikken af??

der var en gang der var musik på Mtv, men efter hånden skal man være rigtig heldig at der er musik på kanalen, når man sapper forbi,
er nærmest holdt op med at se kanalen, hvor en gang var det den eneste jeg så...
nederen..

Gennemført site med mange muligheder!

Klik rundt og se hvor let og smart det er at holde sig ajour med ungdomskulturen! Jeg er MEGET imponeret!

Is MTV your company?

MTV Produktion A/S Details

Se de nyeste musikvideoer fra dine yndlingskunstnere. Få updates på musik- og celebritynyheder og events. Se afsnit af dine yndlings MTV-shows. Deltag i konkurrencer og vind præmier.

Visit MTV

We live here: Vermundsgade 40