Multikøb.dk reviews

Multikøb.dk reviews

9.1

Fantastisk handel

Altid en fornøjelse at handle på Multikøb
Levering til tiden og fantastisk personlig kundeservice. Kan absolut anbefale at handle her!

Hej Frank

Tak for din anmeldelse

Som altid en fornøjelse at handle med dig, håber du får god glæde af dine produkter.

Det ville glæde os hvis du anbefaler os til andre.

Med Venlig Hilsen

Kanon service

Vældig god service og hurtig levering hos Multikøb. Har handlet flere gange, altid uden problemer. Det er mest værktøj jeg køber, men har også brugt st købe VVS og elartikler. Altid gode priser. Tak for det, jeg vender tilbage igen

Med. Venlig hilsen
Jens

Hej Jens

Tak for din anmeldelse og dine mange ordre, det er jo blevet til 25 i alt.

Håber du har fået samlet dit gipspladehejs og fået taget det i brug.

Vi har bevidst valgt at prioritere hurtig levering som det vigtigste, Så de fleste af vores ordre kan leveres inden for 1-2 hverdage, dejligt at høre det også gik som forventet i det seneste tilfælde.

Med Venlig Hilsen

Multikøb ApS

Indrømmer ansvaret for defekt vare, men nægter at refundere beløbet

Multikøb har indrømmet ansvaret, men vil ikke refundere beløbet for et defekt toilet, fordi kassen med varen ikke blev åbnet inden for 7 dage fra leveringen. Der var ingen synlige skader på kassen, og jeg har kun producentens ord for, at skaden må være sket under transporten, som jeg i øvrigt også har betalt Multikøb for.

Én ting er, at jeg oveni måtte betale blikkenslageren for at køre ud til en grossist og hente et nyt toilet, så badeværelset kunne blive færdigt. Noget andet er at Multikøb løber fra et ansvar, som de selv erkender. Det kan godt være, at man kan skrive sig fra den slags i handelsbetingelserne, men god service er og bliver det aldrig.

Hej Steffen Prehn

Kan ikke genkende det du skriver og kunne ikke få klarhed over det i telefon samtalen med dig da du afbrød opkaldet, siden har du ikke taget din telefon eller besvaret vores mail.

Den del om fragt er svaret fra producenten, som vi kontakter for at få klarhed over om varen har en produktfejl, det har den ikke, han oplyser fragt eller håndteringsskade.

Da der er gået over 2 måneder, som jo er den tid man har til at reklamere over håndteringsskader. Det er der gået da varen er leveret 11/2.

Problemet med det 7 dage er at du havde varen i din varetægt i 7 dage uden at du kunne finde den, da en håndværker havde forlagt den. Da den dukkede op 18/2 bekræftede du på mail til os at alt var ok. (Bekræfter at min kollega formulere sig forkert ved de syv dage, den omhandler den tid den stod ved dig)

Af den grund er sagen afvist, da du er for sent ude samt, har skrevet at varen var ok 18/2.

Du skriver jo også at vi får en dårlig anmeldelse på Trustpilot, da du mener det vi har gjort er dårlig service, det er jo så nogen man må tage med selv om man overholder dansk købelov og efter vi har forsøgt at hjælpe ved at få den oprettet som en produktfejl.

Meget professionel håndtering

Jeg havde en reklamation på et stegetermometer, som Multikøb behandlede upåklageligt. Jeg reklamerede over mail, og havde inden for 5 dage et nyt produkt i hænderne. Tak for god service.

En virksomhed med høj ansvarlighed og personlig kundekontakt.

Jeg købte en værktøjskasse fra multikøb, men modtog en opringning dagen efter fra Multikøb angående købet. Jeg kunne ikke svare opkaldet på det tidspunkt, men de lagde en besked og sendte mig en mail, hvori de opfordrede mig til at kontakte dem angående ordren. Da jeg efterfølgende ringer til dem, er det fordi den værktøjskasse de har solgt, havde nogle fejl, så værktøjet ikke levede op til de forventninger, som virksomheden har til deres produkter. De tilbød mig derfor mig en anden, lidt større og bedre værktøjskasse i stedet for.

I stedet for at sende varen alligevel og vente på om jeg mon sendte en reklamation, så var virksomheden proaktiv og tog sagen op inden det udviklede sig. Det synes jeg andre virksomheder kan lære meget af.

Den proaktive tilgang og den personlige kundeservice gør, at næste gang jeg skal bruge byggeartikler, så bliver det hos mulitkøb.

Fantastisk god service!

Modtog en vare der formentlig var blevet beskadiget under transporten. Jeg tog hurtig lige et par billederne af skaderne og indsendte dem til MultiKøb. Allerede 2 hverdage senere havde jeg modtaget en ny vare i erstatning. Rigtig rigtig god service!

Vedr. reklamation af defekt Emsa termokande er jeg gennem sagsforløbet blevet orienteret flere gange.
Det er så endt med, at jeg får tilsendt en ny termokande.
Jeg anbefaler gerne Multikøb til andre.

ikke imponeret....

Modtog et tørrestativ, hurtig levering der er intet at sætte en finger på der.
Følte jeg gjorde en god handel da jeg netop har ledt efter netop denne type tørre stativ, da de skulle være så smarte.
Når men tørrestativet falder ud i siderne selv om det er lukket sammen, så når det står på plads klappet sammen ryger enden pludselig ud, vi fik et chok første gang for der lyder et brag når enden falder ud og rammer gulvet, vi tænkte vi ikke havde lukket det ordenligt.. samme skete igen og igen, så ikke så smart som vi havde forventet. når men hvis vi ser bort fra det ville jeg bruge enderne i dag og se om de kunne bestå "testen" med tøj, enderne på stativet hænger meget, på trods det kun er vaskeklude og køkken klude der er på.
Jeg er virkelig skuffet over stativet, og føler ikke jeg ville ture handle der inde igen, super træls da servicen ellers var i top, men deres produkter er bestemt ikke noget at skrive hjem om.

Hej Andrea

Det lyder som om produktet er defekt og ikke lever op til de vi selv forventer af de produkter vi sælger, så får kunde service til at kontakte dig ASAP.For her skule du nemlig lave en god handel.

Det vil være meget ærgerligt at du ikke tør handle hos os igen, da dette produkt blot er et blandt, 195.000 vi har i sortiment, dette produkt er normalt at en rigtig god kvalitet.

Stifter og Ejer af Multikøb.ApS

ugodt

Bestilte 4 fuglenet på 2x10m modtager 4 net på 4x5m ringer til multi tirsdag formiddag og får at vide at hun vil kontakte lageret og jeg vil få besked om eftermiddagen,det er nu fredag og gud ved hvilken eftermiddag hun snakkede om om jeg har intet hørt det kan da ikke være godt kan det?Efter tlf samtale er der fremsendt nye net uden beregning nu kan man sige det er godt

Hej Tage

Tak for behagelig samtale.

Vi sender dig som aftalt varen, men også den mail fra onsdag (du ikke fik) som beskriver at de nye kommer af sted fredag

Beklager igen ulejligheden og ønsker dig en god weekend
Venlig Hilsen
Flemming kruse
Multikøb ApS

Mangel ved levering blev rettet på super måde

Jeg havde bestilt 3 stk slibepuder til en deltasliber og ved levering var der kun 2 i pakken.
Jeg skriver med det samme en mail og allerede næste morgen er der svar og at de bestiller en ny.
Havde lidt frygtet at det ville blive svært, men heldigvis var de meger seriøse
Tak for god service

God bytteservice

Rigtig god betjening, da jeg skulle bytte dele fra VOLA som ikke passede

God netbutik

God service, gode priser, rimelige leveringspriser.

De skal ha 5 stjerner.

100% OK

Gode priser, fornuftige leveringspriser og levering til tiden. Så jeg er bare en glad kunde.

Delvist levering

Har bestilt ny tud + pakning til en vandhane. Modtager så pakningen mens tuden angives til senere levering. Dog uden angivelse af hvornår det sket. Samtidig trækkes penge for det hele.:-(
Hvorfor ikke blot vente med levering af pakningen til tuden kommer hjem. Kan alligevel ikke bruge den før tuden kommer.

Opdatering søndag den 22/9

Ovenstående betragtes som en fejl. Der er fra multikøbsside forsøgt kontakt. Derfor ændres antal stjerner lidt:-)

Hej Rene

På bekræftelsen oplyser vi 2 dage for pakning og 5-10 dage for tuden, den ene sendes fra eget lager og den anden direkte fra producenten, så det er ikke muligt at vente og sende samlet.

Betalingen er fejl er trukket med det samme, da du ikke havde oplyst et telefon nummer er der sendt en mail til dig kort efter at mailen med advisering om afsendelse 19/9.

Da du ikke har svaret på denne endnu har vi ikke haft mulighed for at for lavet en ordning vedr. at vi har lavet den fejl at trække hele betalingen. Venligst besvar mailen eller kontakt kundeservice på 86 46 49 58

Med Venlig hilsen
Multikøb ApS

Nem handel og service i særklasse!

Har tidlige købt nogle små ting til min have og til sommerhuset, men skulle nu i gang med det store badeværelse i huset. Jeg købte en masse forskellige dele til mit ny badeværelse, men jeg bestilte det forkerte møbel og armaturet var ikke lige det som jeg forventede da jeg stod med det i hænderne!
Jeg var bange for at komme til at stå med et ufærdigt badeværelse og ekstra udgifter, men en sød dame i kundeservice ringede mig op efter de havde fået min mail. Hun foreslog nogle forskellige modeller, så med rigtig god hjælp fra Multikøb, er det nu lykkedes ikke bare at få den rigtige sammensætning af møbler, men også et armatur der var meget flottere end det jeg selv havde haft i tankerne.. så mange tak her fra og jeg har nu lagt Multikøb ind som min foretrukne side da jeg er helt sikker på at få den hjælp jeg har brug for hos dem

Endelig en netbutik der lever op til forventningerne om god service.

Jeg købte en Ventus Trådløs vejrstation W155 m/regn & vindmåler. Efter en god måneds brug, gik vindmåleren ud af funktion. Jeg henvender mig til firmaet, der prombte reagerer med en svarmail hvor de beder mig prøve en mulig løsning på problemet. Dette virker ikke, hvilket jeg mailer til dem, hvorefter de tilbyder at sende mig en ny vindmåler, og bortskaffe den gamle. Jeg modtager allerede dagen efter en ny vindmåler. Jeg synes det er flot service...Godt gået Multikøb..

3½ stjerne (ikke til 4 stjerner men heller ikke kun til 3 stjerner)

Efter misforståelser er oplevelsen til 3½ stjerne. God opfølgning på den misforståelse der var opstået mellem Multikøb og os omkring returret. Oplevelsen er at varen kommer frem i pæn stand. Og kan returneres inden for 30 dage, også hvis varen havde været åbnet.
Dog lidt besvær med misforståelsen. Men det er afklaret pr. telefon.
Hvis Multikøb har den rigtige vare, vil vi benytte firmaet igen.

Hej igen

Tak for samtalen. glad for at vi fik styr på misforståelsen

Indehaver og stifter

For sløv levering

Bestiller lørdag og hører intet i købet af den kommende uge.
Jeg skal slibe mit hus og har 5 mand stående og venter og jeg er nødt til at købe det bestilte slibepapir til dyre penge i Jem og fix. Det er dyrt og besværligt.
Der var levering på 2-3 dage og jeg henvender mig torsdag for at høre hvor varerne er blevet af. De fortæller at de har ringet om torsdagen og sagt de ikke kunne skaffe det hele, men at jeg får det fredag.
1. man kunne måske have fortalt det lidt før.
2. man kunne have sendt det resterende som man havde hjemme når man nu ikke kan leve op til det lovede på hjemmesiden.

Nå men fredag næsten en uge efter kommer varerne. Multikøb har gode anmeldelser, så jeg gør faktisk forsøget og bestiller mere, men det skulle jeg aldrig have gjort. (se næste anmeldelse)

Hej Kristian

Jeg beklager at pakken blev forsinket, dog kunne der i dette tilfælde ikke gives besked før, vi er ikke lagerførende og har i dit tilfælde samlet ordren, da varen skulle afsendes, som er den dag vi modtager varerne, kan vi konstatere at kvaliteten på et af produkterne er for dårlig, derfor trækker vi det ud af sortiment, da vi ikke vil levere noget vi ikke kan stå inden for.

Men da vi ikke kunne træffe dig om onsdagen, ville vi vente med at sende så du havde muligheden for at droppe hele ordren, beklager dette ikke var hvad du ønskede.

Da du kontakter os torsdag var pakken allerede afsendt, der er faktisk på varerne oplyst at ved forskellig leveringstid samler vi varerne og det kan give en forsinkelse på 1 dag, sa forsendelsen er 1 dag forsinket i forhold til den oplyste leveringstid.

Med Venlig hilsen

Multikøb.dk Support

30 dages returret

Hos os har du 30 dages returret, helt uden ekstra omkostninger.

Over 170.000 varer

Kæmpe sortiment, hvor du finder alt inden for VVS, havecenter, fritidsudstyr, værktøj og byggemarked kort sagt alt til hus og have.

1-2 dages levering

Vi leverer pt 35.000 varer på 1-2 hverdage, 40.000 varer leveres inden for 2-4 hverdage, resten på 5-10 hverdage, Alt sendes direkte fra producenterne, vi sender tracking informationer så du kan følge leveringen.

Hos Multikøb.dk finder du alt indenfor:

VVS

Trampolin