Multikøb.dk reviews

Multikøb.dk reviews

9.1

Super hurtig levering og god support

Jeg havde et par spørgsmål før køb, og de svarede hurtigt så jeg kunne nå at bestille varene inden kl. 14 og derved fik leveret pakken dagen efter.
Handler der helt sikkert igen..

Super service !!

Vi bestilte en stænkplade i hærdet glas til komfuret - det var revnet ved ankomsten - jeg tænkte at nu skulle vi igennem returnering - diskutioner osv - men jeg sendte en mail til Multikøb og 2 dage efter var der en vognmand med en ny plade - helt uden diskussion - så helt igennem god service - jeg er tilfreds og handler der gerne igen ..

Helt perfekt

Kan kun anbefale Multikøb.dk, en god og personlig service, som jeg som ellers ikke har oplevet.

bestilte havetraktor, og modtog leveringen til tiden. Kunne faktisk have odtaget den tidligere, men var ikke hjemme den dag, men dejligt med tilbuddet om endnu hurtigere levering

De har mine varmeste anbefalinger. Hurtig eksekvering, fik min ordre som lovet ikke noget nonsens der.

Dårlig oplevelse med multikøb

Her min dårlige oplevelse som jeg havde med multikøb.

Deres levering svigtede i 2 ombæringer

Jeg bestilte flotte pyntesten gennem deres hjemmside, men de melder desværre pas på leveringen på andendagen, hvor jeg havde håbet at kunne udlægge stenene for min kunde,
Multikøbe vender tilbage lidt senere på dagen og lover at jeg nu kan får stenene om fredagen, alligevel, altså med nogle få dages forsinkelse, men at jeg så tilgengæld får dobbelt portion, men i bigback i stedet for i handy 20 kg plasticposer. Havde bestilt 20 stk poser.
Modtog bigback på dagen, men til min skræk var der ikke pyntesten i, men almindelige lyse granitskærver!! En vare som iøvrigt kun koster ca 1/3 af den aftalte bestilling.
Nå, men jeg fandt flotte pyntesten hos en anden forhandler, så nu er jeg ved at vinde min kundes tillid tilbage :-)
Jeg tør ikke handle hos multikøb igen, for når man er proffesonel håndværksmester som jeg er der ikke plads til svigt i leveringerne!

Super oplevelse

Jeg købte et stegetermometer, der desværre var defekt ved ankomst. Uden problemer fik jeg tilsendt et nyt. Dette var også defekt. Herefter fulgte der lidt ekstra arbejde fra Mulitkøb og deres leverandør, til at finde en som virker. Kort tid efter modtog jeg den med post.

Denne oplevelse har være super. Alt er blevet klart på fornuftig tid,
samt jeg er blevet løbende orienteret.

Sådan skal reklamation og handel sgu foregå. TAK

Nem bestilling og hurtig levering

Bestilling søndag aften, og varen leveret af fragtmand , tirsdag eftermiddag.
Sådan skal det være. På gensyn.

Helt i orden God service!

Ja jeg bestilte en vare (der ikke kunne fås i mindre antal, andet steds end hos multikøb og prisen helt ok) den kunne have været rettidig fremme, såfremt dem der bringer ud, ellers ville passe deres arbejde og service.
Handler gerne hos multikøb igen.
MVH. Kim Dalgaard

GODT FIRMA

Har bestilt flere gange fra firmaet. Har altid modtaget mine bestillinger hurtig og har aldrig måtte returnere..

Professionel kundeservice, stort udvalg og konkurrencedygtig pris

Jeg har handlet hos Multikøb et par gange, og har også købt skaffevarer. Altid har dialogen med deres kundeservice båret præg af professionalisme og en "kunden først" mentalitet.

Deres gode priser, deres udvalg kombineret med deres gode service får med sikkerhed mig retur i butikken.

Kan anbefales.

Multikøb gør det så nemt at handle på nettet!

Jeg har handlet hos Multikøb flere gange og det er bare en fornøjelse hver gang!
Servicen, leveringstider og informationer under hele forløbet er tip top.
Man får det indtryk, at man er den eneste kunde indtil man har fået sin vare - sådan!
Har man problemer, skriver Multikøb, kan man bare ringe, det har jeg aldrig haft brug for.
MVH
Christian

Kundeservice helt i top

Jeg købte en vejrstation hos Multikøb, som jeg havde problemer med. Jeg klagede over varen og straks sendte de mig en ny vejrstation, som viste sig at lave samme fejl som den første. Jeg klagede en gang mere og straks fik jeg tilsendt en ny og anden type vejrstation, Super Service.
Jeg talte med Multikøb i telefon nogle gange om de fejl som vejrstationerne lavede og altid med en positiv og kundevenlig person som bl.a. sagde at varen skal fungere eller pegene retur.

Ingen problemer

Har bestilt flere gange. Hurtig levering og gode priser. Handler helt sikkert hos multikøb en anden gang

Tilfreds

Bestilte flere ting med forskellig leveringstid. Det hele blev sendt samtidig, og det bemærkede jeg selvfølgelig, og Multikøb fik et stort plus i "karakterbogen".

Har kun modtaget halvdelen af min ordre

Jeg bestilte et termostat og en adaptor til denne, desværre er termostatet i restordre. hvilket selvfølgelig er helt ok. Men det genere mig lidt at man så sender adaptoren, den har jeg jo intet at bruge til før jeg får termostatet.

Hurtig levering og god kommunikation

Bestilte nogle varer om lørdagen der alle stod til at have 3-4 dages leveringstid. Afsluttede ordren for hurtigt og glemte at bestille noget med, og skrev derfor en mail. Fik svar indenfor en halv time på en lørdag eftermiddag - det er flot. Det var desuden ingen problem at tilføje varen til den afsluttede ordre. Oveni det, blev ordren allerede sendt om mandagen, så jeg havde den tirsdag :)

Gode priser og let at afhente produktet.
En god oplevelse :-)

Ingen respons - EDIT misforståelse EDIT2

Sidste uge bestilte jeg nogle hulsave og lavede en bankoverførsel. Der var max 4 dages leveringstid. Nu er de 4 dage gået. Jeg har været inde og tjekke med den kode de sendte mig og der står bare hvad jeg har bestilt. Der står ikke om jeg har betalt. Jeg har selvfølgelig dobbeltjekket at bankoverførslen var i orden. Jeg skal bruge hulsavende på torsdag den 21 og nu virker det som om jeg må købe dem et andet sted.
Når jeg ringer til dem er tlf bare optaget.
Hold jer langt væk fra dem!
De vil gerne tage imod jeres penge, men når de selv skal gøre noget sker der ikke en skid.
EDIT:
Så blev jeg ringet op af en medarbejder og heldigvis var det hele en stor misforståelse. Der var 3 grunde til jeg gav den dårlige anmeldelse. 1. Jeg kunne ikke se at min betaling var gået igennem. 2. Jeg skrev en mail til dem i går aftes - hvor de skulle besvare mails og fik ikke noget svar. 3. Hertil morgen ringede jeg til dem et utal af gange og der var bare optaget. Disse 3 ting fik mig til at tro det var et snydefirma. Heldigvis tog jeg fejl.
De har kun 6 tlf linier ind til deres firma, så når der er mange der ringer så kan der hurtigt blive optaget. Desværre forstod jeg på dem at de ikke havde en kø til tlf.
De er 3 i firmaet så de havde simpelthen ikke nået at komme til min mail endnu. Jeg forstod på ham der ringede til mig at de kun sendte mails til folk hvis der var problemer med leveringen eller ordren. Så hvis alt kørte som det skulle så ville man ikke høre fra dem. Det skal også siges at de 4 hverdages leveringstid de havde jo ikke var overskredet, da der kom en weekend ind.
Vi snakkede frem og tilbage om man skulle sende mails til folk når betalingen var sket og andre ting kunden nok gerne ville vide - ihvertfald mig. Men det er jo også en balance mellem at spamme og oplyse.
De får kun 4 stjerner netop på grund af denne misforståelse.
Så mit råd til andre der handler hos dette firma - og det kan i sagtens gøre - er at følge det gamle danske ordsprog "intet nyt er godt nyt". Hvis i ikke hører fra dem så antag at alt er som det skal være. De har travlt og som sagt gør de sig umage for at orientere kunder når der er problemer, men ikke hvis alt kører som det skal.
Jeg ville uden tøven handle hos dem igen. De er hermed anbefalet.
EDIT 2:
Da jeg så idag onsdag allerede har pakken liggende på posthuset, så må det udløse den sidste stjerne for hurtig betjening.

Hurtig uden problemer.

Det køre bare.

Nemt, hurtigt, billigt...

Jeg manglede et sæt drejejern som nemt koster 1000kr.
Jeg skrev på Google "billige drejejern"
Multikøb dukker op som nr1. Og med en pris på 120kr.

Kurv - betal - finito
dagen efter modtog jeg pakken.

Altså jernene er absolut ikke specielt gode, men det havde jeg heller ikke regnet med til 120 kr.

Jeg handler meget gerne hos multikøb igen. De lader sku til at have tjek på det :)

hurtig service

det er førstegang jeg har oplevet sådan en hurtig service

Multikøb.dk Support

30 dages returret

Hos os har du 30 dages returret, helt uden ekstra omkostninger.

Over 170.000 varer

Kæmpe sortiment, hvor du finder alt inden for VVS, havecenter, fritidsudstyr, værktøj og byggemarked kort sagt alt til hus og have.

1-2 dages levering

Vi leverer pt 35.000 varer på 1-2 hverdage, 40.000 varer leveres inden for 2-4 hverdage, resten på 5-10 hverdage, Alt sendes direkte fra producenterne, vi sender tracking informationer så du kan følge leveringen.

Hos Multikøb.dk finder du alt indenfor:

VVS

Trampolin