Multishoppen reviews

Multishoppen reviews

7.8

Gode priser, god service, godt udvalg.

Det er en fornøjelse at handle med Tommy (multishoppen).
De har et meget bredt udvalg af vare, i alle prisklasser.
Pris og kvalitet hænger sammen, det ved de fleste. Jeg vil dog sige at flere af de billige brands hos mulitshoppen slår andre billig-mærker med flere længder.

Våbnene ligger også inde for forskellige prisklasser, og der er både gode og dårlige våben, men generalt synes jeg at HB-våben i Danmark er for dyre, så på den måde er multishoppen ingen undtagelse.

Kugler og gas er dog til meget fair priser.

Perfekt!

Bestilte fredag, pakken kom forsvarligt indpakket mandag, ingen problemer der.
Jeg fik dog ingen bekræftelses mail på min ordre

Service på højt plan!

Hey,
jeg har kun handlet ved Multishoppen.dk én gang, da jeg købte et "ACOG Style Reddot Scope" desværre var scopet defekt, hvilket selvfølgelig var irriterende. Men jeg skrev ind til Multishoppen, og de så fejlen og skrev tilbage "Du sender bare varen ind, så får du et nyt + fragt omkostningerne lagt ind på kontoen, som du bestilte med"

Kan du få bedre service?
5 Stjerne til Multishoppen.dk fra mig!

sådan skal det være ;-)

Multishoppen har samme udvalg som mange andre hardballshops, men bare til bedre priser, og servicen er mindst lige så god :-)

det er nu min faste hardball shop til indkøb af udstyr

kanon firma har altid tid til rådgivning og kanon flink personale

har købt mange ting her både i den rigtige butik men også på nettet...
kan kun give ham 5 stjerner ....mvh Per Petersen

Is Multishoppen your company?

Visit Multishoppen