Multitech reviews

Multitech reviews

3.3

Hvordan kan man drive virksomhed på den måde???

Jeg sidder en søndag aften og løber tør for toner til min printer. Jeg går straks på edbpriser.dk og ser at multitech.dk har min toner på lager til billige penge og jeg smider en ordre afdsted.
Onsdag er min vare ikke kommet, og jeg skriver en mail for at høre hvor den bliver af.
Torsdag har jeg stadig intet hørt. Jeg prøver så at ringe, men intet svar. Jeg kommer så igennem efter flere forsøg, men får en "kort for hovedet" person i rører som fortæller at han er ude og køre lige nu, om ikke han må ringe tilbage senere. Jo det må han da...
Fredag - Er stadig ikke blevet ringet op. Der er fortsat ikke kommet svar på min mail fra i onsdags og jeg har ringet 5 gange her til formiddag.
Jeg lader nu handlen gå tilbage og kræver mine penge retur gennem paypal

JEG HANDLER ALDRIG MERE I DEN USERIØSE BUTIK!!!

Køb dine varer et andet sted!

Bestilte varer der var på lager, hvorefter jeg intet hørte i 3 dage på trods af, at jeg sendte en mail. 4 dage efter min bestilling besøgte jeg firmaadressen, hvor der ikke var nogen skilte med firmanavnet Multitech. Jeg måtte ind på et kontor tilhørende et elektrikkerfirma for at finde en der havde hørt om firmaet. Fandt en der havde med firmaet at gøre, men han havde ikke tid til at betjene mig.........Har endnu ikke hørt noget (nu en uge siden bestillingen). Ordren efterfølgende annullerer pr. mail fra min side.

Ingen kommunikation

Bestilte toner hos Multitech 22. august 2013. Havde 28. august telefonisk kontakt med firmaet, hvor de lovede at sende min bestilling samme dag. I dag 2 september er der endnu ikke sket noget.
Ingen forsendelse på vej
Ingen kommunikation fra firmaet
Ingen der tager telefonen
Jeg har derfor måttet oprette en Tvist sag hos PayPal, for forhåbentlig at få mine betalte penge retur.
Ikke et firma jeg vil kunne anbefale

For gammel toner

Købte tonerpatroner som begge viste sig at være mere end et år udløbne. Returnerede dem, men måtte rykke gentagne gange for at få tilbageført beløbet. Multitech betalte ikke for returnering, selvom der var tale om en reklamation. Uacceptabel oplevelse.

Superhurtig levering, lav pris

Multitech leverede HP printerblæk som jeg bestilte søndag aften med posten om mandagen. Varen var som beskrevet og til den bedste pris, jeg kunne finde. Super.

Lagerstatus passer ikke, langsom reaktion på email

Jeg bestilte ting som stod i grøn på lager og får en ordrebekræftelse med "restordre". Ingen svar på email i 2-3 dage. Virker som et meget utroværdigt foretagende

Billig printerpatron!

Jeg skulle bruge en HP-inkjet-printerpatron.
9 dage inkl. weekend, så var den her.
Eneste "mystik-hed" var, at den var sendt i alm kuvert, og toppen af pakken var klippet af, men øjensynlig har patronen ikke lidt overlast i postbehandlingen, selvom kuverten så lidt ramponeret ud. (Har lige printet en lille test ud.)

Hvad sker der for dem??

Gammelt lorte hardware til nye priser, ja klart lorte butik!

Pris

Priserne er for høje når man tænker på meget af det er udgået hardware som står til samme pris som da det lige var kommet på marked eller i nogle tilfælle mere.

så på priserne

det er fusk og bedrageri.
deres priser er fuldstændig overdrevet, det virker som om at de slet ikke er opdateret på market idag.
meget af det hardware de sælger er noget gammelt noget men alligevel tager de flere tusinde kroner for fks. forældet grafikkort.
jeg bliver rasende når jeg ser det.
vil ikke opfodre folk til at købe hardware hos dem i bliver snydt for mange penge

Nye blæsere...

Varen skulle være på lager, men det var den ikke da jeg havde bestilt. Fik opkald efter nogle dage og vi fandt nogle andre. Det var ok, men ville nu helst have haft dem jeg bestilte. De andre blæsere blev hurtigt sendt.

Virker lidt fusket

Har ikke turde handle ved virksomheden.
De skriver på deres produktbilleder at prisen er inkl. moms, men de lægger alligevel moms oveni samlet beløb på indkøbskurv. Skal vi nu til at betale dobbeltmoms eller hvad?

Is Multitech your company?

Multitech ApS Details

MultiTech, edbforhandler, alt indenfor pc, hardvare osv.

Visit Multitech

We live here: Vandtårnsvej 67