musikinstrumenter.net reviews

musikinstrumenter.net reviews

9.2

Fejl i orientering pr mail blev i dén grad reddet af venlig betjening pr telefon sent fredag eftermiddag

Min knægt på 13 år bestilte en forstærker og ventede utålmodigt på sin pakke. Var dagligt hos GLS at spørge efter den. Vi modtog ingen automatisk mail med pakkenummer. Da jeg endelig fik taget mig sammen til at ringe sent fredag eftermiddag, fik jeg forklaring på fejlen - og fejl kan ske - og den søde medarbejder sendte straks pakkenummeret, knægt fik sin forstærker, der lyder super fint, alt er godt.
At man kan ringe til nogen indtil 17 fredag eftermiddag, at den medarbejder man får fat i er venlig og véd, hvad han taler om og straks retter op på en fejl fortjener anerkendelse!!

Har ikke styr på lagerbeholdningen :(

Stod og skulle på familietur, og skulle bruge et godt USB audio interface til min laptop. Efter at have læst en masse på nettet, faldt mit valg på et Roland UA-1010. Den eneste musikinstrument forretning på Sjælland, der reklamerede med at have disse på lager, var Musikinstrumenter.net. Da de ligger ca. en times kørsel fra hvor jeg bor, ringede jeg lige, for at sikre mig at de virkeligt havde dette audio interface hjemme. Ekspedienten som jeg talte med, forsikrede mig om at de havde 2 stk. på lager, og at der nok skulle være et til mig, hvis jeg dukkede op efter ca. en time.
Efter en lang tur, kom jeg endeligt frem til dette sted, der ligger langt ude på landet, og ligner en nedlagt fabrik.
Jeg gik ind i butikken, og forklarede ekspdienten, at det var mig der havde ringet tidligere vedr. et Roland UA-1010. "Et øjeblik", sagde han, og forsvandt ud i baglokalet.
Lang tid efter kommer han tilbage, og uden at undskylde eller noget som helst, går han igang med at prøve at prakke mig et 2-kanalers audio interface på (UA-1010 har 10 inputs og outputs).
Da jeg så spørger ham, om de da ikke har dette UA-1010, siger han :"Nej, det har vi ikke, men vi kan skaffe et på en uge": Og denne mand, som var den eneste i hele butikken, spurgte ovenikøbet også, hvem jeg havde talt med....
Men ikke så meget som et lille bitte "undskyld" fra denne......
Hvis man skal bruge en blokfløjte er det sikkert en fin butik, men prof udstyr var der sgu' ikke noget af i, selvom de reklamerer med det.

Et behagelig møde for en førstegangskøber.

Et møde med et firma, og personale som ved hvad de taler om, jeg kikker forbi en anden gang, eller bestiller via nettet.

Alt fungerede som forventet

Jamen, der er ikke så meget at sige, andet end at alt fungere optimalt - så tak for det.

God pris enkelt at bestille og hurtig levering

God pris enkelt at bestille og hurtig levering

Varen er god nok, men de skal være bedre til at kontrolere at der er indbetalt.

Man skulle ikke tro de er inde på deres bankforbindelse hver dag for at se om kunder har overført penge for en vare der er bestilt. Når der er gået 4 hverdage og man høre efter om de 5 stativer snart kommer, men får at vide de står i system som ikke betalt men har en bank overførsel i hånden.

Ordren forløb uden problemer - dejligt!

Acceptabel

Jeg vil anbefale dem, dog med forbehold...Deres levering var ubeklagelig, men mit produkt trængte bestemt til kærlighed...Dog var det i mine øjne ligemeget da det skulle males over...Men hvis jeg ikke skulle have haft malet det, ville jeg bestemt have sendt produktet retur, da der var revner ved guitarhalsen... Men ingen problemer med levering og god information igennem køb mht. levering og betaling.

Bestilt produkt: Mini guitar, Elton John version

Pakken blev fundet!

Det viste sig, at den allerede dagen efter bestillingen var afsendt!
Problemet var bare at jeg ikke havde set den email hvori den stod.
Og at jeg gik ud fra at jeg ville modtage en sms om det.
Men en god og nærmest øjeblikkelig reaktion fra sælger.
Derfor 5 stjerner.

Jeg er tilfreds

Gode priser og hurtig levering :)

Dejligt at kunne handle med

Det tog bare lidt for langsom, med at opsætte kunden fra Grønland

God butik

Vil handle der igen :-)

der er god service og hurtig sending og rimelige priser.

Hurtigt og effektivt

Selv i større byer er det småt med butikker, der handler med strygerstrenge, harpiks og cellohunde.....
På nettet efterkommes selv de mest nørdede ønsker hurtigt og effektivt.

Overskuelig hjemmeside, hurtig levering!

Nemt at finde den ting man søger, god beskrivelse, nem at bestille, samt hurtig levering.

Nodestativ

Meget tilfreds.

Fejlen blev rettet

Min bestilling var ikke kommet med GLS som den skulle.Det blev opdaget og jeg fike pakken dagen efter

perfect....hurtig levering

det køre bare,bestilt den ene dag og to dage efter var varen på det lokale posthus til afhentning.perfect

Saglig, berigende, god og gedigen kundehåndtering!

Jeg fandt, hvad jeg søgte og fik den hjælp, jeg efterspurgte. Kan kun anbefale at handle her.

www.musikinstrumenter.net Support

Om virksomheden

Hos Musikinstrumenter.net sælger vi alt indenfor musikinstrumenter, tilbehør og undervisning. Vi har varer i alle prisklasser, både til begynderen og til dig som er kommet videre. Har du behov for et godt råd er du altid velkommen til at kontakte os.

Visit musikinstrumenter.net

Call us on: 7026 2200