Musimi reviews

Musimi reviews

Very low
2.8

Ingen tilbageføring af for mange penge indbetalt efter hacker angreb

preben.borgen@gmail.com

Der kom Ingen tilbageføring af for mange penge indbetalt på grund hacker angreb.
Det er simpelhen tyveri.

Manglende eller ingen support

Jeg har brugt Musimi i 7-8 år. Efter en besværlig opstart har det virket fint.
Nu havde jeg et nedbrud med min Grandstream 486 og skiftede den med en Sipura SPA2000. Jeg fulgte Musimis anvisning for opsætningen, men det fungerede ikke. Det var ikke muligt at komme online. Jeg har nu i 2 uger forsøgt at få linien online ved læse i forum og manglende support. Jeg gi'r op - nu har jeg valgt at skifte til en anden udbyder, hvor jeg ved en telefon opringning kunne få support og anvisning til opsætning. Nu forventer jeg Musimi godtgør min saldo efter deres vilkår og betingelser.

Hvor er supporten? Com'on tlf svarer når man ringer?

Ja, teknisk set fungerer produktet. MEN GUD NÅDE om man stiller et support spm. Endnu intet svar siden den 1. November 2011 efter adskillige henvendelser. HJÆLP kan ikke lukke kontoen så de spiser mine 15 kr. op per måned§!

Ringer man på deres telefonnummer får man en telefonsvarer! (altid!)

Forbrugerombudsmanden eller et klagenævn, nogle burde kigge på deres totalt manglende service (burde være ulovligt!).

Billigt, velfungerende - men ingen support.

God og stabil VoIP.
Dette produkt er dog for dem der kan selv. Hvis du har brug for megen support bør du vælge en anden udbyder.

Ingen service - ingen svar

Efter jeg er blevet kunde har jeg ventet 14 dage på svar fra Help Desk på hvorfor jeg ikke kan ringe ud.. Hold jer langt væk fra dette selskab. Det er rent tyveri. Jeg går ud fra at jeg må tage juridiske skridt for at få mine penge tilbage. W. E. Schnetler

God kvalitet og stabil VoIP uden kunde service

Jeg har brugt musimi som VoIP udbyder i mange år, og jeg må sige at jeg at oplevelsen altid har være som teknisk god kvalitet og meget stabil drift. Desværre er det ikke altid nok, det kræves en gang imellem at der er nogen man kan få fat i, men det er der ikke hos musimi. Hos musimi kan man blive udsat for at man ikke kan sætte penge ind på sin konto i flere uger, fordi man f.eks. skal have godkendt en ny email adresse på sin profil. Man skal ikke forvente at kunne komme i kontakt med firmaet på telefon, mail eller online helpdesk, selv efter flere måneder bliver sager ikke håndteret og jeg forestiller mig at køen på nu værende tidspunkt er uendelig lang så de simpelthen har opgivet. Senest har jeg porteret mine numre og opsagt mit abonnement, men har ikke fået tilbagebetalt pengene som der ellers loves på hjemmesiden.

Musimi er desværre blevet yderst useriøst, og jeg har en klar fornemmelse af at ejerne ønsker at afvikle virksomheden, men det er tilsyneladende svært for dem at få jaget de sidste kunder væk. Du vil dermed gøre både dig selv og musimi en god tjeneste ved ikke at blive ny kunde på den førerløse server i cyberspace - musimi.dk.

De skylder mig penge

Efter at have opsagt min konto hos dem da de fordoblede deres priser lovede de at overføre resten af de forud indbetalte penge til mig. Dem har jeg aldrig fået, selv ikke efter at have sendt adskillige rykkere.

Tyveri

Da musimi valgte at skrue op for priserne opsagde jeg vores aftale, der var bare lige det at jeg havde penge på min musimi konto. I deres opsigelse betingelser skriver de at indenfor 30 dage ville jeg have modtaget mit tilgodehavende. Efter at have rykket dem 6-10 gange pr. e-mail (for det er den eneste ”mulighed” for support ) er der intet sket. Jeg tog sagen i egen hånd og kontaktede moder selskabet Tellio, hvor jeg efter et par forsøg kom til at tale med Tellios kunde chef. Han lovede bod og bedring og ville ”personligt” skaffe mig mit tilgodehavende. Nu efter ca. 1 år, er der stadig ikke sket en dyt.
Så mit råd er: Hvis du gerne vil noget iptelefoni hvor du laver det hele selv, og ikke gider betale for support så er musimi er selskab for dig, men husk lige at lade være med at sætte for mange penge ind på musimi kontoen, for de kommer ALDRIG retur den dag du opsiger aftalen.

MP-Soft Denmark
Martin Dahl-Larsen
www.mpsoft.dk - martin@mpsoft.dk

Dødssejler efter Tellios overtagelse

Jeg har været kunde næsten siden starten og holder kun ved, da jeg ikke er alt for afhængig af min fastnet telefon og fordi prisen for et fastnetnummer er lav.
Efter Tellios overtagelse af Musimi er support og service skåret ned til et absolut minimum med længere varende nedetid i perioder.

deres telefonsvare virker ikke

De tager tykt grin på deres brugere, manglende driftinfo eller driftinfo mangler helt, hertil har deres telefonsvare været nede i 2 1/2 måned uden nogen for får opdatering fra deres admin, og telefonsvaren er faktisk en del af det man betaler for. Billigt ja, men ustabilt af H til, og deres kundeservice stinker.
anbefaling. HOLD DIG LANGT VÆK

God IP-telefoni og nul service

Lider desvære under at være blevet overtaget af Telio, der har stoppet al udvikling. Jeg bruger musimi til til billig fastnet-telefoni fra min nokia mobiltelefon, og til det formål er det glimrende med meget lave priser og lavt månedsgebyr for at have et telfonnummer.

Ikke for begyndere.

Det er ikke for begyndere at bruge musimi. Har man selv styr på sine indstillinger, er det fint at benytte Musimi. Jeg har været med helt fra starten, og jeg har intet negativt at sige.

Dårlig service

Telefoni som er den eneste service virsomheden udbyder fejler konstant og help-desks løsningsmodel til problemet svinger mellem arrogance og ligegyldighed. Leder nu efter en ip-telefoni leverandør som ved hvad det er de sælger!

Dårlig Kvalitet

På deres ip-telefoni- Nu har den ene server lige været nede i 3.uger hvor det nærmest var som at vinde i lotteriet når man kunne ringe ud. Ingen hjælp overhovedet fra deres "Help-Disk". Det eneste de kunne gentage, var at deres udstyr intet fejlede, og så ellers nærmest at påstå at brugerne nærmest er sinker. Nope det duer ikke, og jeg venter blot (på 4.uge) på mit tilgodehavende. Har skiftet udbyder, til 2.øre mere i minuttet og en sevice der er ok.

Var godt engang

I dag er Musimi desværre ikke meget værd længere, efter Tellio overtog det.
De har dog et godt forum, men mange hjælpsomme brugere.
Musimi (Tellio) skal man dog ikke forvente sig meget af.

Is Musimi your company?

Musimi Details

IP telefoni i Danmark til ADSL kunder.

Visit Musimi