Musthaves reviews

Musthaves reviews

6.9

Godt udvalg, gode tilbud og service og hurtig levering.

Har aldrig haft nogen problemer med at handle på Musthaves.dk.
Sitet er super nemt at navigere på, der er gode beskrivelser af varen og et lækkert og stort udvalg af brugbart tøj til hverdag og fest.
Ofte har de rigtigt gode slagtilbud i deres 'outlet' og udsalg.
Leveringen er altid MAX 2 døgn og kundeservicen har jeg kun oplevet som sød, kundevenlig og opmærksom.
Fedt med gratis levering når man køber for over 500 kr!!
Er der noget jeg skal sætte en finger på er det at jeg af og til godt kunne ønske mig lidt flere detaljerede billeder af (nogle af) varerne....

Dårlig kommunikation

Musthaves.dk har et udemærket udvalg, sender lynhurtigt og har fri fragt for over 500 kr. Min vare kom allerede dagen efter bestilling.
Desværre var det en ommer, så varen røg fluks retur. Jeg sendte en mail herom og ringede også lige for at høre om det var et problem - no problem. Der går en måned og jeg hører intet, heller ikke på min anden mail. Tredje mail sendes ud efter 1,5 mdr og denne gang besvares den med, at de desværre har ikke modtaget min returvare. Min egen fejl var, at jeg bare smed et par frimærker på i stedet for at sende rekommanderet. Mustehaves.dk fejl var at de først svarer på mine henvendelser efter halvanden måned - lidt sent at skulle efterlyse pakken hos postdanmark - og bestemt ikke det serviceniveau, jeg have forventet. Handler ikke hos musthaves.dk igen.

rigtig god hjemmeside

Musthaves.dk er en rigtig god webshop. De pakker ens varer fint ind i sort silkepapir, og sender lynhurtigt samt fri fragt for over 500 kr. De har et godt udvalg af designer mærker, og har tit mid season sale udover de sædvanlige udsalgstider.
Eneste ting jeg kan sætte finger på, er at man ikke altid kan se tøjet 100%, da det nogle gange er dækket af et tørklæde osv. Musthaves.dk's kundeservice er rigtig god, og de svarer lyn hurtigt.

Alt i alt er det en rigtig god og brugervenlig hjemmeside.

Skøn webshop, irriterende styling af billeder.

Musthaves HAR virkelig mange must-haves, beskrivelsen af varen er god og tøjet er fotograferet i mange vinkler. Forsendelsen er problemfri. Men desværre er en del af billederne stylet, så man ikke får en reel idé om pasform eller detaljer: Eks. en bluse har hele udskæringen dækket af et tørklæde, eller en tunika har et bælte i taljen. Hvis man styler tøjet på ginen, bør man også vise billeder af tøjet på ginen uden styling. Jeg køber ofte kun varer hos Musthaves, som jeg har set billeder af på andre webshops eller i butikker.

SUPER service!

Jeg modtog en meget lækker top fra Custommade hurtigt efter bestilling.
Desværre var toppen i stykker og jeg kontaktede musthaves.dk, som bad mig sende retur og jeg fik tilsendt en ny, dagen efter.
SUPER service, dejligt.

Siden er desuden rigtig nem at finde rundt i, og det er bestemt ikke sidste gang jeg har handlet her :-)

Super service.

Modtog smuk Ambre Babzoe hårbøjle, som desværre viste sig at være knækket. Jeg fik hurtigt kontakt med firmaet og fik varen ombyttet smertefrit og fik refunderet portoudgifterne til refundering.

Søde søde mennesker der arbejder der!

Dejlige mærker

Musthaves har fantastiske mærker og gode tilbud. Jeg har shoppet på musthaves.dk flere gange...

Musthaves Details

Shop online the latest must haves/fashions from By Malene Birger, DAY Birger Et Mikkelsen, Heartmade, Humanoid, Bruuns Bazaar, Sophia Costas, Custommade, Julie Sandlau, Tusnelda Bloch, Carré, Graumann and Månestråle.

Visit Musthaves