Mybook reviews

Mybook reviews

It is not possible to review Mybook. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Laptop der virkede 1 år herefter begyndte grafikkortet at drille

Min mybook er nu 1 år og 8 måneder gammel, og nu er den død.

Mybook.dk er gået konkurs og der er ingen måde få sin reklamationsret opfyldt på.

Selve handlen foregik uden de store smerter, produktet var dog af en forholdsvis dårlig kvalitet, meget føles som billig plastik. Strøm stikket kunne ikke sidde helt inde i maskinen.
Efter et års tid begyndte skærmkortet at drille, så hvis man havde spillet computer i en 5 timer i træk, så ville den begynde at flimre.
Herefter skulle man lade maskinen køle af.

På vej hjem fra toget forleden dag gik det endelige helt galt for bærbaren, og den døde helt.

Alt i alt vil jeg ikke længere handle med mindre butikker som man ikke kan være sikre på eksistere om 1 års tid.

billigt

købte en bærbar til 2500 med 2 gb ram og 160 gb harddisk, så synes det er mega billigt.

PS. det er 2 år siden nu...

Købt 3 stk bærbare

Jeg har handlet med dem for ca 3 år siden og hvilket flop , den ene maskine køre fint men de 2 andre kan jeg smide lige på lodsepladsen

1. maskine : Deres største model med 17" og 2gb ram og 160gb hd
bestilte 3 års extra garanti men nu er den udløbet og maskinen virker ikke og der er gået konkurs , jeg har så selv forøgt at lave den hvor jeg opdager at der aldrig har været kølepasta mellem GPU og kølehoved og tilmed CPU og kølehovede , og maskinen har været inde hos dem 4 gange fordi den slukkede af sig selv fordi den blev for varm, og da jeg startede den første gang , skrev den at det ikke var et lovligt styresystem......

2. maskine : igen skrev den ikke lovligt styresystem , igen ingen kølepasta

og ja de ville ikke betale for forsendeleserne ca 150kr på stk

NÅ men en god ting er da at der er gået konkurs , så kan de da ikke lave mere lort i den for os der ønsker en hurtig bærbar

God hurtig service

jeg bestildte en notebook, som jeg fortrød igen.

Fik hurtigt sendt notebook med posten, og da jeg skulle sende den retur var der ingen problemer overhovedet. - 2 dage efter stod alle pengene på min konto igen.

God service og hurtig levering

Jeg bestilte en computer, som så skulle opgraderes til 2gb ram. 2 dage efter kom computeren, og alt var som det skulle være. Jeg havde forinden snakket med deres support omkr. levering, og alt virkede utroligt proffesionelt.

OK oplevelse

Jeg købte en bærbar til knægten, den blev leveret lidt senere end lovet, men det var fordi de havde en restordre hængende fra deres leverandør.

Varen lever fuldt ud op til forventning. Og efterfølgende spørgsmål ang. installation af XP og ikke Wista som den er designet til, kom lynhurtigt via mail.
_________________________________________________________

mybook.dk er gået konkurs. Får man brug for reservedele til sin bærbare, kan de nu købes via www.bærbar.com

Vil sikkert handle der igen c",)

Kanon god service

har lige købt en Mybook m16

kanon god service
han holdte lev tid som aftalt.
ingen problemer med kø i telefonen.
de forstår hvad man snakker om og de ved hvad man snakker om og de forstår en fuldt ud.
kanon god firma !

God support og leverings tid der passer

Jeg er yderst tilfreds med mybook.dk

5 stjerne for: Gode produkter, levering til tiden og overskuelig hjemmeside.

Man kan helt selv bestemme hvad ens bærbare computer skal indeholde af hardware, det er rigtig fedt.!

Peter Krab

'NOT WORK' stod der på et nyt produkt!

Ja dette er min karakter. Jeg købte en bærbar hos Mybook december sidste år. pakker den ud, og starter den op. et stykke tid efter får jeg beskeden at jeg skal skifte batteriet. tjekker ledningerne, og opdager at der på bagsiden af trafoen var en papirlabel hvor på der stod skrevet med dårlig engelsk 'NOT WORK' Jeg ringer straks til dem, og forklarer problemet. De vil ikke sende mig en ny trafo, før de har modtaget den defekte. Også selvom jeg forklarer at jeg har købt den hos dem til mit firma, og skulle bruge den akut. De var flintrende ligeglade.

Jeg kører på posthuset og sender den samme dag.
Godt fornærmet sender jeg dem bagefter en regning på porto + en halv spildtime af min arbejdstid. Billigt i forrhold til den tid jeg har brugt.

Nu er der gået over et halvt år, og 3 rykkere siden + at den er endt hos inkasso, stædig som jeg er har jeg nu brugt 4 gange så meget i advokatsalær i forhold hvad de skyldte til at starte med. Det er ikke pengene, men princippet.

De reagerer ikke på noget som helst. Derfor vil jeg på det kraftigste fraråde at handle med dem.

Nu har jeg dog fået taget kontakt til flere medier både tv og aviser, som er interesseret. Så hvis alt går som jeg håber, kommer min historie i et forbrugerprogram til efteråret på en af de førende tv-stationer.

Varen leveret til aftalte tid, til aftalte pris.
Jeg havde efterfølgene problemer med produktet, men blev hurtigt hjulpet via mail i et venligt og præcist sprog.

www.mybook.dk Details

Visit Mybook