My Home reviews

My Home reviews

6.7

Gnidningsfrit

Der var ingen fejl eller mangler, og varen (sofaen) var let at samle. Grunden til der ikke gives 5 stjerner, er fordi på trods af vi vidste det var en tilbudsvare og den måske kunne være i restordre, stod der i bekræftigelsedmailen den ville være til afhentning i uge 12, og vi kunne først hente den i uge 13

GOD service i århus men ikke hos chefen i randers

God service i århus eng ung mand der har styr på tingnene hvor der i randers ikke har styr på vores bestillinger, og aftaler med Chefen af lagersalget

Gode møbler til prisen og upåklagelig levering

Møblerne lever op til forventningen. De blev leveret lidt før aftalt tidspunkt på dagen, men til gengæld hjalp chaufførerne med at bære ind. Vi er alt i alt tilfredse.

Føj føj

Sikke en dårlig behandling , købte en stor hjørnesofa som efter få uger begyndte at synke sammen i den lange del, klagede over det og efter snakken frem og tilbage fik jeg skiftet den ødelagte del, men men der gik ikke lang tid før det samme problem opstod, og fik efter 1,5 måned den del skiftet , de havde kun en mand til levering så derfor gik der så lang til før jeg kunne få delen byttet, har så nu for 3 gang fået skiftet sofaen, men den er helt galt for selv her 3 gang sker det samme, men får nu besked fra My Home at de ikke vil hjælpe mig mere, inden den besked ringer butikslederen mig op og spørger om nogen i min famile er meget overvægtige som kan være årsag til at sofaen falder sammen, jeg siger at jeg er den der er størst i min famile hvorefter hun siger at deres sofaer sagtens kan holde til min vægt, jeg har fra starten bedt om at handlen gik tilbage og de returneredes mine penge, men det ville de ikke høre tale om, og får så til afslutning en mail fra butikken om at de har lukket sagen og at det må være min dårlige økonomi som gør at jeg vil have pengene tilbage , sender så en klage til hovedkontoret men får bare den besked at de fastholder at sagen er lukket,,,,, er så rystet over at de kan finde på at kommentere min økonomi hvilken de jo ikke ved noget som helst om, så jeg køber ALDRIG noget hos dem igen, har betalt 8000kr for en sofa som er i stykker,...... Totalt dårlig stil

Kære Else-Marie!

Jeg bliver i tvivl om hvorvidt du har læst min afgørelse og forklaring til den, idet du skriver at jeg, fra hovedkontoret "bare" fastholder at sagen er lukket. Det mener jeg ikke er tilfældet.

"Kære Else-Marie!

Jeg har nu haft tid til at gennemgå din sag, om må desværre fastholde afgørelsen fra XXX-butikken.

Jeg kan ikke imødekomme din reklamation af flere årsager.

1. Der er ikke tale om en medfødt mangel på sofaen, da du allerede har fået den ombyttet flere gange. Sandsynligheden for at præcis dine ombytningssofaer skulle have samme fejl, som de tidligere, er ikke eksisterende.
2. Da det primært er samme sted, hvor sofaen falder sammen hver gang, må der være tale om uhensigtsmæssig brug, og ikke materialefejl.
3. Siden vi introducerede Firenze-sofaen i efteråret 2013 har vi kun haft ganske få reklamationer på den, og ingen af dem ligner dine.

Jeg er altså nødt til at afvise din reklamation herfra også, og betragte sagen som afsluttet, idet du fik hele sofaen ombyttet d. 26. februar 2014.

....."

I øvrigt er det helt korrekt procedure, at vores sælgere spørger til folks vægt. Møbler er bygget til forskellige belastninger, og også overvægtige har ret til at sidde behageligt. Dog skal der så tages nogle andre hensyn til materialer, hvorfor vi kun kan råde og vejlede vores kunder korrekt, når vi har de oplysniger.

Da hverken du, eller nogen i din familie er overvægtige, er det usandsynligt, at det er pga. mangel på sofaen, at det samme sæde, på samme sted, og på flere nye dele falder sammen ved almindeligt brug.

verdens værste service!

Jeg ringede til my home og snakkede med butikscenter, i forbindelse med at mit spisebord som kun er halvandet år gammel tabte malingen i små runde prikker flere steder på bordet.
Chefen sagde til mig at selvom der var et halvt år tilbage på købsgarantien vil han anbefale mig ikke at lave en reklamation da jeg højest sandsynligt ikke ville få noget ud af det. Jeg beslutter mig for at lave en reklamation alligevel. Han fortalte mig at jeg ikke behøvede at have bordet med derned for at lave en reklamation hvis jeg bare ville sende nogle billeder af det.
4 dage efter ringede han tilbage og lagde en besked på min telefonsvarer at der ville komme en ny bordplade til mig.
Da jeg kommer derned får jeg udleveret det nye bord, men de forventer at jeg har den gamle bordplade med selvom jeg fik afvide at jeg ikke skulle have den med for at lave reklamationen.

Så nu er jeg for 3 gang nødt til at køre fra Næstved til Nykøbing for at få den skide reklamation på bordpladen!

Hej Katrine!

Jeg har talt med den omtalte butikschef, men han mindes dog ikke at have frarådet dig at anmelde reklamationen.

Hvor om alting er, er det helt naturligt at man medbringer den vare, som skal byttes. Det gælder også hvis du skal have byttet en trøje eller et par bukser.

Det er korrekt, at man ikke behøver at møde fysisk op i butikken for at reklamere. Her er det som udgangspunkt nok, i første omgang, at fremsende nogle gode billeder af det der reklameres, samt oplyser sit fakturanummer eller ordrebekræftelse. Så har vi mulighed for at se hvad der er købt, hvornår det er købt og hvad varen fejler. I dit tilfælde valgte vi at lade tvivlen komme dig til gode, og give dig en ny bordplade.

Jeg skal derfor beklage, at du følger dig dårligt oplyst, men håber alligevel, at du fortsat er glad for dit bord.

Med venlig hilsen, og god weekend!

Myhome kan kun anbefales

Nu har vi købt flere produkter hos My Home og hver gang er vi simpelthen så glade for deres produkter. Nu oplevede vi desværre at et af deres produkter ikke levede op til deres normale standarder og derfor skrev vi til dem og derfra er vi af deres kundeservice (I dette tilfælde en fantastisk medarbejder ved navn Dorthe) blevet behandlet fantastisk. Det er slut med Ilva, Ikea osv fra vores side efter at have prøvet My Home og det kan virkelig anbefales!

Det var rigtig godt.

My Home er et godt sted at handle. :0)

Nemt og godt

Nem bestilling og korrekt beskrivelse af møblerne på hjemmesiden. Levering til tiden som lovet og hurtig udlevering i den lokale butik i Randers. Kan absolut anbefales.

Mette B. Larsen

Har købt møbler af flere gange hos Myhome først i Højbjerg, siden i Tilst.
Rigtig god og venlig betjening, gode priser og levering til tiden. Kan anbefales.

Lagersalg uden lager

Jeg bestilte den 1 februar 2013 et sofabord hos my home , der stod ikke på hjemmesiden at bordet var i restordre. Men da jeg får ordrebekræftelsen står der at jeg kan forvente at få bordet i uge 12, altså 6 uger senere. Da vi når uge 12 har jeg intet hørt fra My Home så jeg kontakter dem selv. De fortæller mig så at ordren er forsinket fra østen og der vil gå yderlig 3 uger inden sofabordet kan leveres. Det er jeg selvfølgelig utilfreds med, da jeg heller ikke på nogen måde er blevet kontaktet og gjort opmærksom på den længere leveringstid. Jeg spørger derfor om en kompensation ikke kan komme på tale for at gøre godt for denne dårlige kundebehandling, hvortil der bliver svaret" så sandelig ikke på et bord til 500 kr.". Undskyld jeg køber jeres billige borde i får fremstillet i østen og som i åbenbart ikke har meget styr på.

Hej Mette!

Lad mig i første omgang slå fast, at du altid er i din gode ret til at annullere din ordre, så længe den ikke er afsendt fra vores lager!

Dernæst må du have overset leveringstiden på varen, som står lige under prisen, når du er inde på den enkelte vare på vores hjemmeside. Den fremgår altid, så jeg er ked af, at det kom som en overraskelse for dig, at bordet ikke var på lager. Og så skal jeg naturligvis beklage, at du først fik dit bord i går, mandag uge 13, når du nu var blevet lovet uge 12. Vi er desværre ikke herre over rederierne, som fragter vores varer, men hvis vi skal holde vores priser, kan vi desværre ikke kompensere for forsinkelser af denne karakter til varer af den pris.

Jeg håber imidlertid, at du bliver rigtig glad for dit bord!

Dorthe

det kørte som det skulle,

Der var en god stemning i forretningen, fik også hjælp til at få mit bord ud i bilen

Dear My Home

i will like to tell you about Myhome.i hope good quality and very experience.

god oplevelse

Alt i alt en god oplevelse fra ordre til levering uden problemer. OK herfra.

Alt gik som beskrevet

Købte et sofabord på tilbud over hjemmesiden og afhentede det 1 1/2 uge efter i butikken. Samlede det på 10 minutter.

Fin handel lige efter bogen.

Lidt træls

Købte en skænk og vitrine som vejede enormt meget. Manden i forretningen hjalp med at lægge det ind i bil og derhjemme var en god ven som er flyttemand klar til at slæbe det op på 1. Sal, så er det pænt bittert at man åbner den første kasse og toppladen er gået i stykker i 3 ud af 4 hjørner og midt på pladen, så bruge tid og penge på at køre tilbage med pladen er sq træls. Fik en ny med hjem. Så fin service fra forretningen men måske man burde pakke tingene bedre ind.

Virkelig dårlig service og dårlig kvalitet

Vi købte i juni 2012 en sofa ved My Home i Aalborg.
I juni/juli 2013 faldt midterstykket på sofaen sammen i den ene side.
Sofaen blev indleveret til reparation som blev tilbudt såfremt vi selv sørgede for transport frem og tilbage. Det tog flere uger at reparere sofaen og vi fik ikke besked om at den var færdig før vi selv tog kontakt.

Sofaen går i starten af februar i år i stykker samme sted. Vi kontaktede My Home pr. tlf. og de tilbød igen at reparere sofaen såfremt vi selv kom med den. Vi insisterede dog på at de skulle hente og bringe sofaen, hvilket de så indvilgede i.
Aftalen blev bekræftet ved personligt fremmøde i butikken 2 dage før afhentning og My Home lovede desuden at sofaen blev repareret i løbet af et par dage med efterfølgende levering.
Sofaen blev dog IKKE afhentet til aftalte tid og vi hørte ingenting fra dem.

Vi sendte derfor dagen efter en mail om at vi ønskede at ophæve købet på sofaen, da de havde haft muligheden for at afhjælpe fejlen flere gange. Kort efter mailen blev sendt ringede de at de var på vej for at hente sofaen. Vores mail blev ikke nævnt med et ord. Da vi sagde at aftalen var dagen før spillede medarbejderen meget dum. Vi var på daværende tidspunkt ikke hjemme og sofaen kunne selvsagt ikke blive afhentet.
Da vi fortsat ikke havde fået svar på vores mail sendte vi en rykker med at vi ønskede svar da sagen eller ville blive indbragt for Forbrugerklagenævnet. Så svarede de at de var ved at tage stilling til sagen. De fik en uge til at give svar, men vi hørte igen ikke fra dem før vi "truede" med at sende klagen videre. De kontaktede os pr. telefon, og nægtede i starten at sende mail men vi fik dog til sidst en mail hvori de tilbød kompensation i form af anden sofa eller reparation af den gamle.
Vi har d.d. været i butikken for at finde en ny sofa, men ejeren ønsker nu ikke at ombytte men kan give os en rabat hvis vi køber en ny.

Kan på ingen måder anbefale at købe møbler ved denne butik. De er lang tid om at reagere på mails, de overholder ikke aftaler og udviser ingen beklagelse og spiller utroligt dumme og de er meget flabede.

God betjening

Vi har lige købt spisestuestole hos my Home , vi havde en forespørgsel som jeg sendte på mail, og vi fik svar med det samme , bestilte derefter stolene og havde dem ugen efter. Super betjening .

Det var billigt, nemt og hurtigt.

Det er overraskende god kvalitet, og nemt at samle. Møblerne var pakket godt ind og nemme at transportere på en trailer. Det er alt for dyrt at få møblerne leveret, det burde være gratis ved køb over et større beløb.

Godt sted at handle

Jeg bestilte en avisholder og fik et uge nr den skulle komme jeg hørte ikke noget og sendte en mail til dem men jeg fik ikke noget svar men jeg har fået min vare så alt er i orden super.

Kram der virker og levering til tiden.

Det er hurtig, pålidlig og leveres til tiden.

myhomelagersalg.dk

Lagervarer bestilt senest søndag kl. 23.59

Kan normalvis afhentes/leveres ugen efter (dog undtagelser i forbindelse med helligdage).

14 DAGES FORTRYDELSESRET

Hvis du fortryder at du har købt noget hos myhomelagersalg.dk, er det nemt at komme af med det igen.

Om virksomheden

My Home møbler er landsdækkende med 22 møbelbutikker fordelt i hele landet. Vi forhandler borde, stole sofaer, senge, reoler, havemøbler, plaider, ure, tæpper og brugskunst m.m.

Visit My Home

We live here: Storegade 35