Mypcwash reviews

Mypcwash reviews

5.2

Har gjort min computer hurtig

Jeg har gennem længere tid haft problemer med at min computer var slow, den har også lidt år på bagen. Efter jeg har installeret mypcwash, er den klar blevet hurtig, så godt program.

Scam

Ja, Jeg vidste jo egentlig godt at det var scam fra første øjeblik jeg så reklamen, men ville nu alligevel fornøje mig selv med at læse deres brugerbetingelser igennem og få et godt grin, over hvor meget de egentlig scammer én.

Ved køb af såkaldte USB flash drive for 5 kr og et 'fuldt' program til at gøre computeren hurtigere. Tjah det lyder jo vel som et meget indbydende tilbud ikke sandt? Men tænk jer nu om. Hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det jo nok også.
Hvis du køber dette produkt, så får du en prøveperiode på programmet som varer 3 dage. Og efter denne periode så bliver du tilmeldt et abonnement som koster lidt over 300kr om måneden.
Du skal ifølge betingelserne betale 300kr for at modtage usb disk.

OK program -bare ikke til Mac :(

Efter at have tilmeldt mig Mypcwash, har jeg valgt at afmelde mig, da produktet ikke understøtter Apple. Deres support var let at komme i dialog med, og en venlig medarbejde hjalp mig straks med udmelding. Det skal siges at jeg har været rigtig glad for at anvende Mypcwash på min bærebar computer, som helt klart blev hurtigere. Jeg kan dog ikke give top stjerner, da jeg ikke kunne fortsætte hos dem på en apple computer, hvilket naturligvis er ærgerligt.

SVINDEL OG ATTER SVINDEL

MARKEDSFØRING ER I STRID MED LOVEN, GRATIS USB STIK, NEJ DET FÅR DU IKKE, DU SKAL KØBE 1 MDR ADGANG, SÅ ER DER INGEN GRATIS USB STIK, NU HAR JEG SØGT PÅ ALT OM DEM, DE DRIVER OGSÅ EROTISK DOWNLOAD, DE HAR TLF NR PÅ BEGGE FIRMA, MEN DER ER INGEN TLF DER VIRKER, DE ER BEGGE REGISTERET MED SAMME CVR REGISTER 31468736, DET E ET FIRMA DER BARE IKKE VIL KONTAKTES, MEN KUN ER UDE PÅ AT TRÆKKE PENGE UD AF FOLK, SUPPORT SVARER DE HELLER IKKE PÅ, FIK OGSÅ FAT I ET ANDET FIRMA HER IDAG PÅ SAMME ADRESSE TLF NR 60246827, MEN HUN VILLE IKKE SNAKKE MED MIG, SÅ DET MÅ DA VIST VÆRE NOGET FOR KONTANT PÅ DR, FOR HVAD MERE HAR DE GANG I, FOR AT VRIDE PENGE UD AF FOLK, REKLAMEN SKAL OGSÅ TIL OMBUDSMANDEN, FOR DEN ER I STRID MED MARKEDSFØRINGS LOVEN

Pas på dette firma!!!

5 kr. kan være mange penge!
" Efter endt testperiode, fornyes medlemskab automatisk og debiteres over brugerens kreditkort med et engangs tillæg på Kr. 68,- og Kr. 296,- hver 60 dage."
Det er den slags firma Kontant i DR advarer imod.

FUP. Ingen Mail, Ingen support

5kr for et usb stik.. Jaja. 3 dage senere vil de trække 300kr

Man modtager ingen bekræftelses mail og support svare ikke

5kr for ingenting, godt jeg afmeldte mig på dag 2.

Is Mypcwash your company?

mypcwash.com Details

Visit Mypcwash