Mypets reviews

Mypets reviews

9.3

Jakke til hund

Bestilte en fleece jakke til min ene hund. Det var nemt at finde rundt på deres shop og fragten var som forventet. ingen dårlige ting at sige her fra. 5/5

En dejlig butik med god betjening som vejleder til at dit kæledyr får det bedste af det bedste

Jeg er tilhænger af Mypets i Vemmelev som har sunde produkter til min dejlige hund.
Får altid gode råd hvis det er det du søger og har masser af gode produkter uanset om det er til mad, leg eller hundens helbred. Produkterne er lavet på rene råvarer og bortset at min hund er meget kræsen så har de masser af gode sunde godbidder som han elsker og der er masser af aktiviteter til din hund bl.a socialisering og gode foredrag.
Jeg kan helt klart anbefale Vemmelev Hundecenter som jeg er en glad kunde af.

Hurtigt, nemt, ok pris

Bestiller altid om aftenen og næste formiddag kommer der mail, at pakken er pakket og sendt, dagen efter kan jeg så hente i min GLS-shop. Aldrig fået noget forkert, altid fine og friske varer.

Alt ok!

Bestilte hvalpefoder fra Royal Canin via netbutikken. Vi fik leveret på trappen som ønsket, sådan vi ikke skulle være hjemme når de kom. MyPets var desuden klart billigst af alle på nettet, grundet deres priskrig på det tidspunkt. Bruger dem igen, hvis prisen fortsat er i bund...
(Fodret var desuden frisk og ikke gl. varer, trods den lave pris...)

Super god service og mange lækre produkter :)

Mypets er klart en af mine favoritter ifht køb af diverse lækkerier til min forkælede hund online, de har SÅ mange lækre varer og så giver de rigtig god service :)

Fantastisk service og kompetent rådgivning

Vi har handlet hos Mypets, siden butikken åbnede, og vi har altid, uden undtagelse, fået
en super god service og faglig, personlig og kompetent vejledning, Det er hyggeligt at komme i butikken, den er flot og overskuelig og meget indbydende, og der tilbydes ofte relevante kurser og foredrag. Bestemt det sted jeg vil anbefale andre at handle foder og tilbehør til deres hund.

Servicen i top

Jeg er altid blevet behandlet pænt i butikken og handler der altid når jeg ved at det jeg skal bruge er noget de fører i Vemmelev

Super service, hurtig levering

Ikke en finder at sætte - super service, hurtig levering. Og kan også anbefale at besøge butikken i Vemmelev ved Slagelse.

Lækker butik og faglig dygtig

Bakkelygårdbutik er e lækker butik, altid ren og pæn og med et stort udvalg af produkter til katte og hunde. Jeg kom i butikken første gang for et par år siden, med en hund der var grim i pelsen og med øreproblemer. Jeg fik hjælp og vejledning til det rette foder, ejer (Heidi Carlsen) brugte vel 20-30 min. på at kigge på min hund samt vejlede mig og i dag har jeg den lækreste hund- brun labrador. Jeg har ikke fortrudt at jeg er begyndt at bruge Bakkelygårdbutik tværtimod :-).

Altid god service og vejledning

Det er altid en fornøjelse, at handle i Heidi´s butik. Jeg handler alle mine hundeting/foder der, samt Vetcur produkter til hesten også.
Kan klart anbefales at kigge forbi butikken for en snak eller for at blive fristet af de mange lækre ting:-)

KANON SERVICE & ALTID hurtig levering

Har lige fra dag 1, fået en rigtig god behandling.
Bestiller man via WEBSHOP, får man altid en hurtig levering, og er en vare midlertidig udsolgt, får man straks besked om dette, og man får tilbudt, om man vil vente og få varerne leveret samlet, eller få den midlertidige vare efterleveret uden beregning.
Kommer man i selve butikken, så føler man sig virkelig hjemme.
Kan varmt anbefale at bestille vare herfra, og har man muligheden, bør man også besøge butikken i Vemmelev

Fantastisk service

Hos MyPets får man altid en fantastisk service og kan altid få gode råd om ernæring til hunden.

gode varer

En yderst venlig og kompetent betjening i gårdbutikken, Jeg bor lidt langt væk, men handler der når jeg kommer forbi

Super service!

Jeg kommer fast i butikken og kan kun anbefale andre med hund/kat at gøre det samme! Jeg har selv en hund med allergi og det var med hjælp fra butiksejeren, at jeg fik råd og vejledning til et godt foderprodukt som kan holde min hunds allergi væk. Du bliver altid mødt med et smil, god betjening og en lille sludder :) og du kan altid spørge til råds og få god vejledning.

Meget tilfredsstillende køb af gode kvalitets varer til en fair pris der nemt slår konkurrenterne. Desuden er servicen helt i top, både med hensyn til spørgsmål og levering.

god service

hurtig levering og god service
kan varmt anbefales

ALTID super god service. ;-)

Jeg handler ofte i butikken i Vemmelev - Super flot butik med et bredt sortiment.

super service

det bedste sted at købe mad til mine dyr. God vejledning og altid med et smil på læben.

Nem bestilling via hjemmeside, hurtig levering lige til døren. Det har virkelig været service

lidt problemer med forsændelsen og lidt dyr

jeg bestildte to trøjer af mærket the Mountain en med ulvemotiv og en med hundemotiv. kort tid efter jeg havde bestildt mine vare fik jeg at vide at den ene af trøjerne alligevel ikke var på lager selvom der på butikkens webshop stod at de begge var på lager.
De skrev at jeg ville få min bestilling så hurtigt som muligt og det gjorde jeg også, men de havde lavet en fejl så jeg først fik en pakke med begge trøjer også et par dage senere kom en anden pakke med hundetrøjen, så jeg pludselig stod med tre trøjer, de erkendte dog fejlen og sendte en ud for at hente den pakke jeg havde fået for meget, hvilket jeg syntes er super god service:)

til sidst vil jeg sige at mypets har et meget stort og flot udvalg af the Mountain t-shirts, men, men, men de er altså dyre med deres priser på dem. jeg har købt dette mærke gennem mange år og mange forskellige steder, men mypets har indtil videre været det dyreste

www.mypets.dk Details

Visit Mypets