www.myplusclub.com reviews

www.myplusclub.com reviews

9.1

Gode produkter til en særdeles fordelagtig pris - og hurtig leveringstid :-)

Jeg har nu, gentagne gange, bestilt på MyPlusClub.dk - alt fra køkkenknive, personlig pleje og tøj. Alle varer er blevet leveret hurtigt og de har levet op til mine forventninger. Nyhedsmailen er dejlig overskuelig, hvor man hurtig kan se hvilke ting, der har interesse. Jeg vil helt sikkert benytte MyPlusClub.dk i fremtiden også - og kan kun klart anbefale hjemmesiden til andre :-)

Ud over det sædvanlige...ganske enkelt i én sætning!!

Jeg startede ud ret uheldigt, men endte med en fantastisk oplevelse.
Produktet jeg havde købt via. formidling via. myplusclub viste sig ikke, at være det det gav sig ud for at være.
Efter 1 mail til en medarbejder, Mette Munk, var der ingen diskution om noget som helst overhovedet, jeg fik mine penge tilbage uden nogen "bøvl" af nogen art, jeg fortalte kort hvad jeg havde oplevet med firmaet jeg havde købt produktet af igennem dem og det var sådan set det og ja mine penge var tilbage på min konto igen efter kun 2 arbejdsdag.
myplusclub er et firma jeg varmt kan anbefale omend ikke andet end for deres kundeservice :-)
De får 5 stjerner af mig!!

Levede helt op til mine forventninger.

Købte i efteråret et slotsophold hos Myplusclub. Har netop benyttet af ophold, hvilket levede fuldt op til mine forventninger og det som var beskrevet i forbindelse med købet.
Gerne flere af disse tilbud tak :)

Bestemt anbefalelsværdigt

Jeg har ikke tidligere benyttet mig af denne side, da jeg har haft dårlige erfaringer med andre virksomheder som denne. Men da de havde et tilbud på soft-ice maskine jeg ikke kunne modstå, valgte jeg at tage chancen.
Købet gik nemt igennem og varen blev leveret lynhurtigt. Alle min "fordomme" blev gjort til skamme.
Eneste minus er at maskinen kun kan lave 1 liter, specielt når man har så mange børnebørn er det ikke helt nok :-)

Hilsen Bodil

Ingen problem - nemt og hurtigt

Købte for nyligt et ur, og fik det leveret indenfor den tidsfrist der var angivet. Efter købet fik jeg desuden en kvittering hvoraf det fremgik i hvilken periode levering ville finde sted. Nemt og hurtigt - og jeg vil klart anbefale andre at benytte denne side.

Hej Rene

Tak for din fine anmeldelse af MYPlusClub. Vi er altid glade når vores kunder vil gøre sig den ulejlighed at komme med positiv kritik.
Jeg sørger den bliver sendt videre til alle i virksomheden.

Jens, MYPlusClub

Lidt for lang leveringstid, men god vare og flot reklamationsbehandling

Bestilte Nicer Dicer sæt via MyPlusClub via jeres annonce på Facebook den 24. marts 2014.
Jeg ringede og rykkede for varen den 27. marts hos MyPlusClub og fik oplyst at vi kunne forvente levering i uge 14.
Uge 14 gik uden at varen er kommet. Pengene var trukket fra min konto, så jeg blev lidt urolig.
Efter at have sendt en klage til MyplusClub skete der virkelig noget.Vi blev straks ringet op af Jens fra MyplusClub, der lovede at tage sig af sagen og kontakte leverandøren.
Samtidig blev det betalte beløb med det samme sendt tilbage til min konto.
Dagen efter modtog vi varen direkte fra leverandøren House of Hansen. Dagen efter igen ringede Jens igen for at sikre sig, at vi havde modtaget varen og på grund af besværet oplyste han mig om, at vi ikke skulle betale for leveringen af Nicer Dicer sættet.
Iøvrigt var varen helt perfekt og i en særdeles god kvalitet
Det kalder jeg super kundeservice og vi kan give MyPlusClub vores bedste anbefaling,
som en meget seriøs og kundevenlig virksomhed at handle hos.

Hej Martin..

Vi er rigtig glade for at vi kunne løse problemet. Som jeg fortalte, så kan vi som alle andre lave fejl. Men vi er ALTID 100% fokuseret på at rette op på det, og følge vores kunder helt til dørs så de bliver tilfredse.

Vi glæder os til at se dig igen en anden gang, og give dig en endnu bedre oplevelse.

Flot og proffessionel kundeservice

Jeg lavede en fejl da jeg skulle købe et af de mange tilbud, og fik lagt alt for mange produkter af det samme i min indkøbskurv. Jeg gennemførte købet og blev først opmærksom på fejlen da jeg fik min kvittering.
Efter et hurtigt opkald til deres kundeservice jeg fik rettet min ordre og tilbageført mine penge på mit kort. 3 dage efter havde jeg varerne hos mig, og pengene var allerede på mit kort.
Virkelig god og effektiv kundeservice.

Hilsen Ronnie

Hej Ronnie..

Tak for din feedback. Vi har efterfølgende gået vores købsflow igennem efter vores snak pr. telefon. Der er nogle ting godt kunne gøres bedre, så det vil vi igang med at udvikle på.

Endnu engang tak for din anmeldelse - den kommer videre til alle i virksomheden.

Vender snart tilbage igen

Bestemt en side jeg kommer til at handle mere på. Eneste minus må være, at man bliver så nemt fristet til at købe noget mere.

Hej Rikke

Tak for din fine anmeldelse.
Det er godt at høre du finder vores tilbud interessant og dejligt du er frist af at købe mere.

Vi glæder os til at se dig tilbage hos MYPlusClub

Hilsen

Ekstra fin service.

Da jeg var interesseret i en llibratone højtaler, kontaktede jeg myplusclub for at få nogle spørgsmål besvaret omkring den, ham jeg snakkede med kunne ikke lige besvare mine spørgsmål, men sagde han ville finde ud af det for mig, han ringede senere på dagen og jeg fik svar på mine spørgsmål. Det syntes jeg er ekstra fin service.

Super nemt og hurtigt!!!!

Det var så nemt og hurtig! Også med en baby på den anden arm 😃

Imponerende kundeservice

For ikke så lang tid siden købte jeg en soft-ice maskine hos myplusclub. Umiddelbart kunne jeg ikke finde ud af hvordan den skulle bruges selvom der fulgte en vejledning med. Herefter kontaktede jeg deres kundeservice og efter en god forklaring kunne jeg tage den i brug med stor succes. Det er første gang jeg har brugt myplusclub men helt sikkert ikke sidste gang.

Henrik Sørensen

Fantastisk kundeservice og vejledning.

Jeg fik rigtig gode svar på mine spørgsmål om produktet, inden jeg handlede. Hurtig levering og et produkt der levede helt op til mine forventninger.
Det er ikke sidste gang, jeg har handlet hos myplusclub.dk.

Køb af en ismaskine

Efter køb af en ismaskine fortrød jeg købet og skrev et notat, hvor jeg beskrev hvorfor. Derefter blev jeg kontaktet af firmaet, som tilbød, at jeg kunne få pengene refunderet. Det var en fair behandling af kunden, og derfor handler jeg gerne med firmaet igen.

Venlig hilsen
Annie Vildung Bauch

Hurtig og nem handel

Købte en soft-ice maskine.. handlen var nem og hurtig og uden problemer og ungerne elsker den hjemmelavede soft-ice

Hej Signe..

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at du er så tilfreds med din handel, og godt ungerne elsker den hjemmelavede is.

MYPlusClub / Mette

Lige i øjet.

Alting gik som det skulle, jeg kunne ikke være mere tilfreds.

Hej Susanne.

Tak for anmeldelsen. Vi er er glade for at høre du har haft en god oplevelse, og ser frem til at se dig på benytte af vores fremtidige tilbud.

MYPlusClub/ Mette

Okay!

Det var sq iorden ;)

Alt perfekt

Super fin handel,kunne ikke være bedre

Hej Bodil

Tusinde tak for de pæne ord. Vi vil glæde os til at kunne hjælpe dig en anden gang.

MYPlusClub / Mette

Det kan siges med et ord Perflekt

Jeg har købt flere ting igennem myplusclub og og tingerne har været perflekt, endnu har der ihvertfald ikke været problemer :-)
Og varene kommer lige til døren....

Hej Lillian

Tak for din anmeldelse.
Vi er rigtig glade for du har været tilfreds alle de gange du har købt noget hos os. Vi sigter altid efter at have de bedste tilbud, og den bedste kundeservice - så derfor er vores mål at du selvfølgelig også i fremtiden kan forvente samme gode tilbud og samme gode service.

MYPlusClub / Jens

Penge før levering; holder ikke hvad de lover, men god service

/**OPDATERING D. 27/02-2014
Efter nogle dage blev jeg kontaktet af Myplusclub, hvor jeg fik sendt tre nye Powerbanks på deres egen regning. Jeg fik også pengene for de oprindelige refunderet.
Desværre var de nye Powerbanks ikke markant bedre (kun 10 % ekstra opladning). Når jeg så prøvede dem af på en iPad, som regulært bliver brugt, blev den kun ladet omkring 30 % op.
Alt i alt trækker jeg dem op til tre stjerner grundet den gode service. Vil jeg handle hos dem igen? Det er muligt, men så bliver det ikke for at købe batterier.
**/

Her er min (forsinkede) anmeldelse af webshoppen, Myplusclub.dk
D. 17/12 sidste år bestilte jeg to, grønne Powerbanks. I forhold til, hvad andre butikker tilbød, havde firmaet her det billigste tilbud: To styks Powerbank for 199 kr. Under produktbeskrivelsen lød det, at man ville modtage dem før jul, hvis man bestilte dem før en bestemt dag, som jeg ikke lige kan huske.
Anmeldelserne for myplusclub var mest positive, så jeg valgte at bestille produktet før den dato. Samme dag bliver pengene trukket.
D. 20/12 skriver jeg så en mail til deres supportafdeling, hvor jeg spørger om statussen på de Powerbanks. Dagen efter får jeg meldt tilbage, at den er afsendt og på vej. Fint nok.
Tålmodig som jeg nu er venter jeg helt til d. 25/12, hvor jeg vælger at skrive til deres fragtfirma, Postdanmark, som ikke (overraskende nok..) svarer tilbage. Det skal så siges, at jeg ikke har et referencenummer til at spore mine Powerbanks. Dagen efter skriver jeg til support igen. Responsen dagen efter lyder, at de HAR sendt mine Powerbank, og at Postdanmark er i besiddelse af dem. For at kompensere for den lange leveringstid sender de åbenbart tre nye Powerbank i grøn farve.
Jeg citerer lige den sidste linje i mailen: "Du modtager sms omkring levering og når den afsendes, som den formentligt bliver idag." Bemærk, at det var d. 27/12.
Jeg venter til d. 02/12-2014, hvor jeg vælger at ringe til deres supportafdeling. Manden i røret er, overraskende, den samme person, som har svaret tilbage på mine mails. Han svarer flinkt, at de Powerbanks er sendt med et brev (deraf intet referencenummer), men han vil forsøge at skaffe et fra Postdanmark. Han nævner også, at jeg ikke er den eneste, der har problemer med min ordre af Powerbanks. Hvorfor der så går en halv måned før jeg får dét at vide, efter JEG har taget kontakt til dem øger ikke firmaets troværdighed.
I sidste ende modtager jeg en endelig en sms fra Postdanmark d. 4. januar og samme dag ligger pakken i postkassen med tre Powerbanks i pink. Det er dog kun en biting, når kvitteringen på pakken siger, at den blev afsendt 27/12-2013. Det er alt for sent, for ikke at tale om at de/"han" løj om, at de blev afsendt d. 21/12...

Samlet vurdering:
-1 stjerner = Alt for lang en ventetid i julen
-2 stjerner = Holder ikke hvad de lover (bl.a. skulle være modtaget inden jul)
-1 stjerner = Trækker penge langt før varerne er sendt
-1 stjerner = Har ikke styr på deres ordrer
+1 stjerner = Kompenserer med tre Powerbanks
+/- stjerner = De (rettere sagt, "han") svarer tilbage, men kunden er ud over det efterladt til at tro på deres udtalelser. Når de så ikke holder dem...
-3 stjerner = Powerbanks kan kun lade ens smartphone ca. 52 % op, når siden lovede 1-2 fulde opladninger. Her snakker jeg om en iPhone 5. Kun 5-6 måneder gammel og kan holde 4 dage eller mere på ca. 80 % af dens batterikapacitet, hvis jeg kun har mindre programmer kørende. Uanset argumentet er det en smartphone (dvs. dårlig batterilevetid). Hvad betyder det? Jo, så er de Powerbanks ubrugelige uanset prisen!

Rigtig god service

Købte et ur på deres hjemmeside og modtog en mail noget tid efter, at de desværre var kede af at fortælle, at der var ventetid på leveringen, så jeg var meget velkommen til at annullere min bestilling ellers ville jeg modtage en gave sammen med uret.
Fik så mit ur en uges tid efter, men ingen gave, hvilket undrede mig, så jeg mailede tilbage til dem. Han undskyldte mange gange og modtog så gaven 2 dage efter.
Så rigtig god service

MYPlusClub.com Details