Myrsale reviews

Myrsale reviews

7.7

Gode råd og vejledning, hurtig levering og det hele

Jeg modtog i går min første bestilling fra Myrsale.dk og har kun rosende ord og varme anbefalinger at give videre.
Jeg startede med at skrive en mail og stille et par spørgsmål, som prompte blev besvaret så jeg kunne bruge det til noget. Ordren blev lagt fredag eftermiddag og mandag stod GLS og bankede på. Absolut intet at udsætte på noget som helst.

Alt det gode

Hos Myrsale har jeg altid fået en fantastisk service. Jeg har købt både hør og uld i diverse farver og mængder, samt deres utroligt smukke plantefarvede produkter. En dejlig butik, både på adressen og nettet.

Is Myrsale your company?

Visit Myrsale