Myskullcandy reviews

Myskullcandy reviews

3.3

Kvalitet i bund

Jeg blev advaret mod at købe skullcandy-produkter, der går i stykker efter ingen tid. Hvor var det dumt af mig ikke at lytte... Mine skullcandy hesh-ørebøffer gik i stykker 4 måneder efter køb, selv om jeg behandlede dem meget forsigtigt.

Elendig kvalitet

Jeg har brugt omkring 2000 kroner på forskellige Skullcandy-produkter, og de har alle haft én ting til fælles - de gik i stykker efter ingen tid.

Kvaliteten af deres produkter er simpelthen ikke god nok, og når man prøver at få kontakt til deres kundeservice, så er der ikke meget hjælp at hente. Man kunne tro, at de vidste noget om god kundeservice og sagde: "Hey, vores fejl. Vi sender dig et nyt produkt med det samme". Nej nej, det sker ikke. "Du kan få 50 kroner i rabat på dit næste køb ved vores forhandlere". Det er simpelthen for dumt, når man alligevel kan få det meget billigere ved andre forhandlere.

Jeg går aldrig tilbage til Skullcandy, og jeg går ikke i vejen for at svine virksomheden lidt til, hvis der er nogle, der spørger. Det er simpelthen ikke pengene værd!

Kom igen, Skullcandy!

Dårlig service, dårlige produkter

Det er såmænd meget fint med 24 mdr. reklamation på alle Skullcandy-produkter - men når samtlige modeller går ned efter 6-8 mdr., reklamationssagen tager flere uger at oprette og det nye produkt flere uger om at blive tilbagesendt, går ALT det fede af det.

Jeg har aldrig oplevet dårligere, langsommere eller mere minimalt serviceniveau end hos de ansatte hos www.myskullcandy.dk.

Dårlig kvalitet/service

Jeg har købt tre forskellige modeller herinde og alle sammen var gået i stykker efter et halvt år. Det ene headset havde en garanti på 2 år så jeg fik sendt den ind 4 gange (hvor den var gået i stykker hver halve år) indtil jeg til sidst blev for træt af deres dårlige kvalitet.

Men det tog mere end 40 dage fra de havde modtaget mit headset til jeg fik refunderet mine penge. Jeg skulle gentagende gange kontakte dem før der skete noget som der for det meste ikke gjorde alligevel.

Køb ikke her det er for dårlig kvalitet og stadigvæk for dyrt, i betaler kun for mærket.

Nedadgående

De kan ikke komme helt op på 5 stjerner, men tæt på.

Skulle bruge nogle høretelefoner, og ved at SkullCandy rent faktisk laver noget der passer til mit ører.
Gik ind på deres hjemmeside og bestilte en varer.

Efter en dags tid fik jeg en mail, men at varen ikke var mere, men der var nogle andre valgmuligheder.
Det så ud som om de havde fået opdateret deres side i forbindelse med min bestilling.
Det er ikke helt optimalt, hvis man sidder og venter på bestillinger, og først her opdatere siden... Det er i hvert fald belejligt at den blev opdateret dagen efter min ordre, med de produkter jeg var interesseret i.

Her ud over har jeg nogle hørebøffer hvor ledningen er gået. Jeg kunne ikke finde den der inde, men fik en mail tilbage med et link til hvor jeg kunne finde den på siden.

Servicen var rigtig god og meget hurtig. Min første ordre blev annulleret med det med det samme jeg bad om det, og i stedet fik jeg et par andre høretelefoner og en ny ledning.

Desværre trækker den manglende opdatering af siden ned.

---
Lille opdatering
Jeg bestilte for et par måneder siden en taske, og besluttede mig for at afhente den, da det virkede fjollet at få den tilsendt, da jeg fandt ud af hvor tæt på det reelt var.
Men det var ikke nogen rigtig fed oplevelse.
Vedkommende i butikken var som sådan flink nok, men fik lige smidt en meget nedladende kommentar af, hvor han fik det til at lyde som om det var mig der var noget galt med (og det er det ikke, problemet er bare ikke normalt).
Nettet var til gengæld håbløst.
Ingen beskrivelse af varen (har der været tidligere), ingen beskrivelse af hvad hhv. grøn, gul og rød markering betyder, og så fik jeg lige en mail ca. 1 måned efter jeg havde afhentet tasken, om at min taske var klar til afhentning...

Stadig meget begejstret for produkterne, og mener at det er et helt fornuftigt sted at handle, men der er lovligt mange bump på vejen.

Jeg var inde og kigge på hjemmesiden, da jeg havde været meget glad for mine ink'D høretelefoner fra Skullcandy, og blev overrasket over det store udvalg. Jeg fandt dog hurtigt et nyt par som jeg bare måtte have, og bestilte dem med det samme. Allerede to dage efter fik jeg mine høretelefoner. Super fedt, og regner stærkt med at købe her igen, hvis jeg skal have nogle andre!

total optur

Det hele startede da jeg vandt en konkurrence sidste år på myskullcandy.dk. Jeg vandt et par høretelefoner altså de der store med alt muligt lir, oplukker og sådan noget. Men dem kan jeg jo ikke løbe med, så jeg var inde på myskullcandy.dk den anden dag og købe nogle nye som sidder inde i øret, så optur.
Og det er jo så nemt, man bestiller dem bare og når de er leveret ca en dag efter, trækker de pengene, ikke før.
I love candy for the skull ;)

Svært at sætte en finger på dem...

.... Jeg handler en hel del på nettet og læste den meget negative anmeldelse af dette site og gik videre. Men de hovedtelefoner jeg bare måtte eje var faktisk kun at finde her. Jeg bestilte dem i torsdag kl 15 og fik dem inden jeg tog på arbejde fredag.

Jeg skal til fødselsdag i næste uge og min veninde har ønsket sig et par... og de bliver da bestil her fra for det kan da ikke gå meget hurtigere.

THUMBS up fra mig..... !

God service..

Jeg er den heldige indehaver af to sæt hovedtelefoner fra mySkullCandy.dk.. Synes det er super fede produkter.. :) Jeg bestilte dem af to omgange og havde absolut ingen problemer.. De blev afsendt næste hverdag (bestilte om aftenen begge gange!!) og de lå lige så pænt og ventet på mig på posthuset.. :) Super fed service.. Da de desværre gik i stykker efter et års tid (knækket i bøjlen) sendte jeg en mail til mySkullCandy.dk.. Fik et RMAnr. og sendte dem ind.. De blev begge ombyttet.. Da den ene model ovenikøbet var udgået af sortiment blev jeg kontaktet og kunne selv vælge, hvad jeg ville have i stedet for..

Jeg anbefaler dem til hele min omgangskreds, da jeg synes det er superfede produkter og du får en god service..

Keep up the good work.. ;)

1.2.3 leveret

Jeg er helt uenig med anden kunde hos myskullcandy.dk det må have være et uheld... ej har handlet tre gange og alle tre gange er det forløbet 100 som forventet... bestilt mandag leveret tirsdag....

Tak og vi vender tilbage!!!!!!

Totalt ripoff og bedrag

Forsøgte på et tidspunkt at bestille en række produkter fra myskullcandy.dk. Fik ret hurtigt en email med bekræftelse af at mine varer var blevet afsendt og jeg kunne forvente dem snarest. Der skete dog ikke noget og jeg kontaktede derfor firmaet på email (da der ikke er angivet noget telefonnummer på hjemmesiden). De ttog laang tid at få svar og da det endelig kom var det bare en sludder for en sladder. Så jeg fortsatte med at maile til dem da varerne endnu ikke dukkede op. Betalingen for varerne blev selvfølgelig trukket med det samme hvilket jo er ulovligt. På hjemmesiden står der at myskullcandy.dk er ejet af firmaet DB Nordic som jeg så slog op på Købmandstandsens arkiv fo at finde telefonnummer. Der var også listet et mobilnummer som dog viste sig at tilhøre en kæreste til ejeren af DB Nordic. Hun kunne iøvrigt oplyse at DB Nordic IKKE ejer myskullcandy.dk, men at det var en anden gut som hun ikke havde navn på.
Efter mange lange forsøg på email igen lykkedes det at få ejeren Emil til at svare. Og nu var det pludselig fordi der manglede en fragtaftale med Postdanmark at varerne ikke var kommet afsted.
Je ggav op og bad min bank om at lave en klageag via PBS hvorefter jeg fik pengene tilbage den vej.
Jeg kun anbefale at undlade at handle med myskullcandy.dk - det virker som en flot opsat hjemmeside osv, men bag ved web'en er det hele meget uprofessionelt (eller måske meget professionelt....på den grimme måde)

www.myskullcandy.dk Details

Visit Myskullcandy