Myskullcandy reviewed by

Brabrand, DK

Totalt ripoff og bedrag

Forsøgte på et tidspunkt at bestille en række produkter fra myskullcandy.dk. Fik ret hurtigt en email med bekræftelse af at mine varer var blevet afsendt og jeg kunne forvente dem snarest. Der skete dog ikke noget og jeg kontaktede derfor firmaet på email (da der ikke er angivet noget telefonnummer på hjemmesiden). De ttog laang tid at få svar og da det endelig kom var det bare en sludder for en sladder. Så jeg fortsatte med at maile til dem da varerne endnu ikke dukkede op. Betalingen for varerne blev selvfølgelig trukket med det samme hvilket jo er ulovligt. På hjemmesiden står der at myskullcandy.dk er ejet af firmaet DB Nordic som jeg så slog op på Købmandstandsens arkiv fo at finde telefonnummer. Der var også listet et mobilnummer som dog viste sig at tilhøre en kæreste til ejeren af DB Nordic. Hun kunne iøvrigt oplyse at DB Nordic IKKE ejer myskullcandy.dk, men at det var en anden gut som hun ikke havde navn på.
Efter mange lange forsøg på email igen lykkedes det at få ejeren Emil til at svare. Og nu var det pludselig fordi der manglede en fragtaftale med Postdanmark at varerne ikke var kommet afsted.
Je ggav op og bad min bank om at lave en klageag via PBS hvorefter jeg fik pengene tilbage den vej.
Jeg kun anbefale at undlade at handle med myskullcandy.dk - det virker som en flot opsat hjemmeside osv, men bag ved web'en er det hele meget uprofessionelt (eller måske meget professionelt....på den grimme måde)