Mysterycoons reviews

Mysterycoons reviews

7.5

Nemt hurtigt billigt god service

Ringet og snakket med en sød dame. jeg bestilte varen betalte modtog varen efter 2 dage. alt gik perfekt

Hurtig og problemfri handel

Jeg har for nyligt købt en vandfontæne hos Mysterycoons.dk. Jeg bestilte om søndagen, overførte penge om mandagen og modtog min vare om onsdagen. Det var hurtigt. Og jeg er meget tilfreds med fontænen.

Når jeg ikke giver 5 stjerner er det kun pga. bestillings- og betalingsprocedurene, der er lidt besværlige; det foregår via mail og bankoverførsel.

Is Mysterycoons your company?

Visit Mysterycoons