Mytrendyphone reviews

Mytrendyphone reviews

8.7

a great network!

that phone network is what I wanted, seriously, many offers, in my case I am satisfied that I could buy a phone with a super smart watch with a very good abonament! unlimited minutes and messages, and many GB of internet

Virkelig dårlig service .

Jeg bestiller d.8/4 en ny mobiltelefon hos
MyTrendyPhone.dk da jeg har fået stjålet min egen. De skriver på deres hjemmeside at de har dag til dag levering , og det er svært at leve uden telefon ,så bestiller jeg en og håber jeg hurtigt har en ny . Jeg finder en telefon på deres side og bestiller den .Der går ikke lang tid før jeg modtager en mail med ordrebekræftelse - lidt senere samme dag kommer der en mail om at den er afsendt ... det kalder jeg hurtig ekspedition!! - Det viser sig dog at være en lodret løgn !!!! Tre dage efter har jeg stadig ikke fået min telefon og ringer derfor til dem . Der får jeg bare den besked, at de ikke kunne hæve fra mit kort, ( på trods af jeg fik et dankort transaktions nummer) så de har ikke sendt den og damen jeg havde ringet til, prøvede ikke at hjælpe , men sagde bare farvel . TÆNK HVIS DE HAVDE KONTAKTET MIG !!! så vi kunne have fikset det. Jeg tror aldrig jeg har fået så dårlig service på en net -handel før.
Ps. det er når det driller man rigtigt får testet service niveauet !!

Let, hurtigt og effektivt

Siden var nem og overkommelig. Det var let at bestille og varen var fremme før den forventede leverings dato. Kan klart anbefales

Sådan skal det være :-)

Ikke en finger at sætte...Varerne var fremme hos mig, allerede dagen efter bestillingen.

Godt sted med hurtig levering, men...

Jeg har bestilt fra MyTrendyPhone to gange nu. Jeg husker ikke nogen dårlig oplevelse med den første gang, men nu, anden gang bestiller jeg et bluetooth headset, så jeg kan snakke i telefon mens jeg kører bil. Heldigvis havde jeg undersøgt manualen fra nettet og vidste hvad headsettet kunne, for der var ingen hjælp at hente i manualen, jeg fik med headsettet, simpelthen fordi den ikke fandtes på dansk... Jeg troede ikke, man må sælge noget i Danmark uden dansk manual? Men så er headsettet måske parallelimporteret. Det er ikke den første vare, jeg har købt på nettet, som er parallelimporteret... Hold jer fra det!

Hurtig præcis levering. Tak for det.

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Dårlig opfølgning

Bestilte en vare som VAR på lager da jeg bestilte, senere samme dag, kommer mail med den ikke kunne leveres, efter lang ventetid på kundeservice, sagde de den kom nok på lager om 1-2 dage, og jeg ventede så i 4 dage,, hvorefter jeg ringede og afbestilte, Produkt skaffet andet sted fra dag til dag.

Nemt

Super nemt. Fik det jeg skulle og til tiden :-)

Super hurtig levering til super god pris

Lynhurtig levering - fint tilfreds

Hurtig levering - varen svarede til det bestilte

enormt hurtig levering! Tak!

Ingen dikkedarer.
Nem og hurtig bestilling, leveret dagen efter. Fantastisk. Gid alt anden gik lige så nemt.

Simpelt, effektivt og hurtigt

Nemt, at finde rundt og meget hurtig levering samt information hele vejen igennem købe processen!!

Få aldrig lavet en glasreparation varenr: 93507 på din mobil hos mytrendyphone.dk

vil ikke anbefale nogen at købe denne reparation da de ikke kan garantere at glasset også sidder fast
eller som i mit tilfælde sidder løst i hele toppen af telefonen. lavede så en rma sag. og fik telefonen tilbage uden at de havde gjort noget ved den.ingen forklaring eller noget.skrev så til dem om hvorfor jeg fik telefonen tilbage uden at de havde lavet den eller info om hvorfor.de tilbyder mig 30% rabat på reparationen. eller en ny reparation med både nyt glas og display til 1800kr -500kr jeg allerede har betalt altså 1300kr mere
det syntes jeg er for dårligt da jeg jo har betalt for en glas reparation som de ikke har lavet ordentligt.så jeg mener jeg er berettet til at enten at få den lavet om eller få mine penge tilbage. dette er hvad de skrev tilbage til mig:

Takk for din mail.
Den reparasjon er veldig krevende og den er dessverre ikke alltid vellykket.
Det er derfor vi tilbyr den rabatt sånn at du betaler kun differanse mellom den originale delen og reparasjonspris du allerede har betalt.
Det er dessverre det beste som vi kan tilby.

og da jeg ikke vil give 1300kr mere for denne reparation står jeg hermed tilbage med en telefon med et løst glas som jeg har betalt 500kr for -30% rabat.
flot gået mytrendyphone det skal nok give flere kunder
i har i alle tilfælde mistet mig.
og alle dem jeg får mulighed for at advare

Altid i top!

Har nu bestilt to gange hos mytrendyphone og er aldrig blevet skuffet. Rigtig hurtig levering, gode priser og god kvalitet. Kan anbefales.

Mytrendyphone.dk Details

Visit Mytrendyphone