Mytrendyphone reviewed by

De kunne godt være mere imødekommende...

Problemet skyldes en kommunikations-brist/misforståelse, da jeg spurgte mytrendyphone om de havde nogle "støv beskyttere" til stik-indgangene på en iPhone. Jeg får dernæst en mail hvor de henviser til to ordrenumre (henholdsvis sort og hvid) til samme pris.

Jeg finder de pågældene støvbeskyttere til en biligere pris hos en konkurrent og da mytrendyphone reklamere med at de refunderer prisforskellen hvis en konkurrent har samme emne biligere, så henviser jeg til den billige konkurrent.

Jeg får godkendelse på garantien MEN er ikke opmærksom på at mytrendyphone åbenbart skelner mellem henholdsvis sort og hvid udgave, selvom det er det samme produkt til samme pris.
Jeg køber den hvide og får så EFTER købet at vide at jeg ikke kan få de sølle 20,- refunderet fordi jeg havde fået prisgaranti på de sorte.

En storm i et glas vand, men jeg synes ikke at mytrendyphone er helt fair, og jeg kan se på trustpilot at der faktisk er andre som har haft problemer med at kommunikerer med dem, muligvis fordi det er svenskere som åbenbart står for deres kundekontakt.
    Mytrendyphone
    TrustScore 8.7 / 10
    17,401 Reviews

Reply from Mytrendyphone

Takk for henvendelsen.
    Jeg har nettopp undersøkt saken og må dessverre si jeg er unenig med det beskrevne forløpet.

Prisgarantien innebærer, at hvis du finner nøyaktig samme vare i samme kvalitet, men til en lavere pris inkludert frakt, enn den prisen som varen er kjøpt til hos MyTrendyPhone får du refundert prisdifferansen.

Kan se her at vi gokjente prisgaranti for varenummer 34250 og deretter fikk vi en ny mail fra deg med følgende ordrenummer: 1518925.
    Ordren inneholder ikke 34250 men:
    49322
    25591
    49623
    41023
    26481.

Dersom man får prisgaranti for en vare og denne varen er ikke med i ordren, kan vi ikke refundere prisforskjellen.

Skulle du ha ytterligere spørsmål eller feedback er du velkommen til kontakte vår support avdeling både via chat, telefon eller e-post.

Ha en fortsatt fin dag.