Mytrendyphone reviewed by

Dårligere kunde"service" skal man lede længe efter

Bestilte 2 opladere til min nye iPhone, en til bilen og en til alm.strøm. Modtog varen dagen efter - her er der intet at komme efter.

Da jeg skulle på ferie næste hverdag efter, skyndte jeg mig straks at afprøve billaderen - den virkede ikke. Forsøgte at sætte den i et par gange og rokke lidt med den - intet resultat. Jeg var derfor nødt til at tage ind i byen for at købe en anden billader - denne virkede perfekt i første hug. Da jeg afprøvede den almindelige lader var resultatet det samme - ingenting, den virkede ikke.

Jeg skriver til kundeservice med det samme og finder efterfølgende ud af at man kan lave en RMA på hjemmesiden, hvilket jeg straks gør, og jeg pakker laderne med fakturaen, påført RMA nummer, samt en besked om at varerne er defekte, og skriver RMA nummer udenpå kuverten og får sendt pakken retur.

6 dage efter modtager jeg en mail hvori en medarbejder skriver : "Vi har fået pakken retur - hvorfor?"
Jeg svarer lettere ophidset at skidtet ikke virker og at jeg har lavet en RMA.
"Kan du sende oss dette utskriftet?" er svaret.
Jeg spørger hvad de mener, om de ikke selv kan gå ind og se hvad der står?
Svaret er: "Vi trenger bevis på at du har betalt 25 kroner i porto"
Hertil svarer jeg - nu pænt ophidset - hvordan f..... jeg skal bevise det når frimærket sidder på kuverten. Og at hvis de ikke vil give mig fragten retur, så kan de bare kreditere mig varerne - det er vist sidste gang jeg handler hos dem.
Svaret er at jeg skal sende dem kontonummeret, så vil de refundere det oprindelige beløb samt returporto. 8 dage senere går pengene så endelig ind på min konto.....

Det skal siges at det var ikke store beløb vi talte om, men det var den totalt manglende service og tåbelige spørgsmål/svar som i den grad irriterede mig. Ugen forinden havde vi købt en ny skærm til min søns iPhone, efter mange timers bøvl med at afmontere den smadrede skærm, og montere den nye, viser det sig at den nye skærm ikke passede 100% og at "navigationsknappen" derfor ikke virkede hver gang. Svaret dengang var; Send skærmen tilbage, så får du dine penge tilbage!!!! Men det kan jo ikke lade sig gøre at afmontere skærmen uden at den går i stykker!! Man kunne måske have forventet et svar a la: Det er vi frygtelig kede af, hvad kan vi gøre for at afhjælpe situationen?....

11/4-12: Kommentar til Firmaets kommentar: Svært at få et kvittering på porto når man havde porto selv. Og medarbejderen skrev på svensk, ikke altid at man som dansk forstår alt af sådan en lang smøre! Jeg havde beholdt en kopi af kvittering/faktura på varerne, troede det var det, medarbejderen talte om. Tvivler ærlig talt på at vi "ses" igen.
Martin L B Simonsen, Tommas and Snorre Asbjørn Rubin found this review useful
    Mytrendyphone
    TrustScore 8.7 / 10
    17,397 Reviews

Reply from Mytrendyphone

Beklager meget denne ulejlighed.
    Af forskellige grunde kan det desværre ske at varen man får ikke fungerer som den skulle og i så fald er det ingen problem at reklamere på den, men proceduren er at vi må få varen i retur først (noget vi oplyser om på vores siden) og det er os som står for porto, når varen er defekt eller mangelfuld.
    Da det ikke er mulig at se hver gang på konvollutten/pakken hvor meget der blev betalt i returporto beder vi kunden om kopi af kvitteringen så at vi kan ordne alt op med bogholderiet (kan også se her at kollegaen hadve bedt deg om at beholde den før du sendte dem i retur).
    Købssummen samt returporto blev overført til din konto i slutningen af marts.

Beklager endnu en gang misforståelsen og håber at din næste købsoplevelse vil blive meget bedre.