Mytrendyphone reviews

Mytrendyphone reviews

7.2

Veel keus, snelle levering, kwaliteit iets minder

Zoveel keuze, dat maakt het soms moeilijk kiezen.
Levering is altijd supersnel en de prijs is ook erg aantrekkelijk.
Kwaliteit is helaas (misschien door lage prijs) iets minder. Heb nu twee keer een hoesje voor mn HTC One gekocht, die allebei erg snel stuk gingen. Mijn laatste bestelling zelf op dezelfde dag.En niet eens omdat ik rare dingen deed, ik zette mijn geluid alleen harder en daardoor brak het hoesje waar de telefoon inzat. Heel apart. Dat is jammer. En ik baalde daar best van.
Dus qua service en aanbod helemaal tevreden, maar kwaliteit niet.

Snelle levering en goede communicatie

Bestelling via de website liep soepel en het artikel werd snel geleverd.

matig

Levering kan sneller.
Heb 1 artikel teruggegeven, maar daar nog niets van gehoord. En dat vind ik slecht werk.

Versturen vlug. Goede communicatie.

Goed. Bestelde producten voldoen aan verwachting.

Tevreden!

Besteld artikel snel en naar tevredenheid ontvangen.

Bezorgprocedure kan beter!

De afleverprocedure was helaas nogal matig.
Ik had een pakkerverzendig verwacht, met de dan gebruikelijke webaanmelding en trace link, mede gezien ook de in rekening gebrachte verzendkosten.
Het koste nu 2 werkdageb ,na de besteldag, voordat het werd bezorgd.
Het uitblijven van de melding met trace link was daarom al een reden geweest om informatie over de status op te vragen.
Ik was toevallig nog net wel thuis, anders had het afleveren en of het zelf moeten gaan ophalen van het pakketje nog een paar dagen meer gekost.

Reply from MyTrendyPhone.nl

Bedankt voor de feedback. Op onze website bieden wij twee verzendmethodes aan: PostNL - gewone brief, zonder tracking nummer, met een levertijd dat meestal 1-3 dagen duurt en UPS - express pakket, met tracking nummer met een gegarandeerde levertijd van 1 werkdag. U hebt gekozen voor verzending met PostNL en u hebt de bestelling op tijd ontvangen (binnen 2 dagen dus). Indien u niet thuis bent op het moment dat de postbode komt, wordt de zending door uw brievenbus afgeleverd, indien dat mogelijk is. In januari 2012, toen u de bestelling bij ons hebt gedaan, hadden wij deze optie niet, maar nu hebben wij wel de optie op onze website om uw bestelstatus 24 uur online te bekijken. Wij verbeteren onze website altijd zodat het klantenvriendelijker wordt, want dat vinden wij echt belangrijk.

goede kwaliteit, snelle levering

mijn bestelling werd erg snel geleverd, de volgende werkdag! had mijn hoesje op zaterdagmiddag besteld en had hem dinsdag in huis! ( zondag en maandag wordt er geen post gebracht)
goede kwaliteit van de producten en werd geleverd in zeer goede staat!
bedankt!

snelle levering

besteld product is snel geleverd. Helaas heb ik de verkeerde hoes geselecteerd en het product terug moeten sturen.

Bestelling nooit ontvangen

25 Maart heb ik een Ipad mini hoes besteld, na een aantal dagen stond mijn bestelling online al op afgerond maar had ik nog niks binnen. Ik heb toen in total 5x de online chat geraadpleegd en werd iedere keer verzocht om 10 werkdagen te wachten en dan weer contact op te nemen.
Nu heb ik vandaag een bericht gekregen dat ik mijn bestelling geretourneerd had en wat mijn reden hiervoor was. (ik heb mijn bestelling nooit geretourneerd, want ik hem deze nooit ontvangen!!!) Toen ik hierover wederom emailed/belde kreeg ik eerst via de telefoon te horen dat mijn bestelling zsm opgestuurd zou worden.
Inmiddels had ik hiervoor mijn adres wederom opgegeven, dit keer inclusief bedrijfsnaam. Nu kreeg ik zo juist een email of ik even 4,50 extra kon overmaken omdat ik vorige keer de bedrijfsnaam niet op had gegeven bij het adres en dan pas zou mijn bestelling opnieuw verstuurd worden.

Ik heb duidelijk gemaakt dat ik dit niet ga betalen aangezien ik de eerste keer al een geheel volledig adres had opgegeven. Mocht dit niet mogelijk zijn heb ik gezegd mijn geld terug te willen. hierop kreeg ik een zeer korte email met erin dat mijn geld terug gestort word.

Ik ben zeer teleurgesteld in deze service, niet alleen heb ik nu al meer dan 2 weken moeten wachten op mijn bestelling, die ik nu alsnog ergens anders moet gaan halen. Maar verder word mij ook de schuld gegeven en ook nog gevraagd extra te betalen. Verder zijn ook de emails kortaf en naar mijn idee niet gast vriendelijk.

Reply from MyTrendyPhone.nl

Wij excuseren ons voor het ongemak, maar wij vragen u vriendelijk om in acht te nemen dat het adres dat u bij het bestellen ingevoerd hebt (zonder bedrijfsnaam dus) toch incompleet blijkt te zijn, aangezien de postbode de zending niet aan u kon afleveren, wardoor het aan ons geretourneerd was. Wij hebben u gevraagd om 10 werkdagen te wachten omdat uit onze ervaring verzending met PostNL zo lang kan duren. Aangezien u niet wilde dat wij het product nogmaals aan u verzenden, hebben wij het geld aan u terug betaald. Het spijt ons zeer dat de situatie op deze manier heeft afgelopen, maar wij vragen u toch te begrijpen dat het afleveren niet in onze handen zat, hoewel ons klantenservice misschien een betere reactie op uw klacht kon hebben. In ieder geval danken wij u voor de terugkoppeling.

goede service

puro hoesje besteld wat bijna (helemaal niet) op andere online winkels te vinden was, goede prijs en levering op 2de dag na bestelling. zou zeker hier nog vaker kopen!!!

zwaar teleurstellend

Wat een rot bedrijf. op 27-03-2014 spullen besteld nog steeds niks ontvangen op 02-04-2014 al 2x opgebeld en een buitenlandse vrouw aan de telefoon gehad die steeds dezelfde zinnen blijft herhalen dat het 10 dagen kan duren voordat je iets ontvangt via de post. Dit is echt onzin. iets opsturen kan je de volgende dag in huis hebben. Ik zal hier nooit meer wat bestellen en raad het iedereen af. wat een onbeschofte mens aan de telefoon ze gooit zelfs de haak erop als ze er niet meer uitkomt.
Voor iedereen NOOIT MEER IETS HIER BESTELLEN ZEER SLECHTE SERVICE

Reply from MyTrendyPhone.nl

Het spijt ons dat u ontevreden met het service bent. U hebt op 27-03-2014 na 18:30 uur een bestelling op onze website geplaatst en de bestelling is daarom pas de volgende werkdag, op vrijdag, 28-03-2014, verzonden. U hebt gekozen voor verzending als gewone brief, met PostNL, wat meestal 1-3 dagen duurt, zoals ook op onze website aangegeven staat. Wij bieden wel gegarandeerde levering de volgende werkdag, maar alleen maar voor UPS zendingen, dus niet met PostNL. U hebt ons de eerstvolgende werkdag, op maandag 31/3/2014 gebeld en uw ongenoegen geuit met de feit dat de zending nog niet bij u afgeleverd is en u hebt uw geld terug gevraagd, wat niet mogelijk op het gegeven moment was omdat de zending al onderweg was. De medewerkster heeft u enkele keren uitgelegd dat de zending nog bij u kan aankomen en dat het van uw locale distributiecentrum afhangt wanneer het precies bij u afgeleverd zal worden. Volgens de Wet Koop op Afstand moeten wij het geld vergoeden als een bestelling niet afgeleverd is na 30 dagen. De medewerkster heeft u vermeld dat wij u het geld kunnen vergoeden als u uw bestelling niet hebt ontvangen na 10 werkdagen vanaf het moment van verzenden. U bleef dezelfde eis herhalen en daarom moest ze ook dezelfde procedure meerdere malen uitleggen. Wij horen graag indien de zending na de 10 werkdagen niet bij u afgeleverd is, zodat wij u verder kunnen helpen. Bedankt voor de terugkoppeling en voor uw begrip.

Super snelle en juiste levering

Het is een hele fijne website om iets te bestellen. Het wordt snel geleverd. En de producten komen precies overeen met wat er op de website beschreven staat als productomschrijving. (Dit is niet altijd het geval bij elk bedrijf, helaas) Ook zijn het goedkope producten t.o.v. andere websites! Ik zou er zo weer wat bestellen!

het is een top bedrijf

als je nou iets verkeerd bestelt je haald de bestelcodes door elkaar het produkt komt,
binnen en je vrouw onderschept het als verrassing voor mij ja weken later met mij .
22 jarig bestaan van de zaak krijg ik een nieuwe telefoon en een leren case met riem clip.
top en na het kijken en er mee aan de slag gaan is het de verkeerde case,
wat nu weken later verpakking weg.
dus bellen en stuur maar op .
en nu met bij betalen van verzend kosten nieuwe case.
dit is pas service van mytrendyphone topppppper.
groeten en bedankt joop

Teleurgesteld

Vorige week maandag iPhone cover besteld en gelijk betaald. Woensdag erna ontvangen. Cover bleek niet goed te passen (was uitgelubberd aan de onderkant) en daarom de volgende dag - vorige week donderdag - geretourneerd. Tot op heden geld niet retour ontvangen.

Reply from MyTrendyPhone.nl

Het spijt ons zeer dat u een defect case hebt gekregen. Soms gebeurt het helaas dat een van de producten die wij van onze leveranciers ontvangen defect is, en omdat wij veel bestellingen dagelijks verzenden, is het helaas voor ons onmogelijk om alle producten voor verzenden te controleren. U kunt het geld op maandag op uw rekening terugvinden. Vriendelijk bedankt voor de terugkoppeling en voor uw medewerking.

ZEER SLECHT!

MIjn bestelling ruim voor de gestelde 15:00 uur geplaatst en volledig betaald en afgehandeld. Dit om zeker te zijn van een levering ; volgende dag.
Ik heb gekozen voor verzending met UPS om nogmaals zeker te gaan dat het bestelde de dag erna geleverd wordt. ( extra kosten ).
Tot mijn verbazing komt er echter geen levering, na telf. contact wordt mij verteld dat de verzending vertraagd is, Ups tracking is mij verstrekt, en hieruit blijkt dat deze internet aanbieder in gebreken is. Voor mij is het duidelijk! Dit is rond uit bedrog. Voor mij eens en NOOIT meer.

Reply from MyTrendyPhone.nl

Wij excuseren ons zeer omdat wij uw bestelling niet op tijd hebben verzonden. Soms gebeurt dat helaas als wij het te druk hebben. Als dat gebeurt, bieden wij altijd een compensatie aan de klant, zoals wij ook vandaag aan u hebben aangeboden. U hebt dit gewijgerd en om onmiddelijke terugbetaling gevraagd. Wij hebben het geld dezelfde dag aan u terug betaald, ook als de wettelijke termijn hiervoor 30 dagen is. Nogmaals onze eerlijke excuses voor het ongemak en vriendelijk bedankt voor de terugkoppeling.

Grote sortering artikelen, perfecte afhandeling

Prettige site, makkelijk te bestellen, snelle verzending. Fijn om emails te ontvangen vd bevestiging, factuur en de status.

snel

snelle levering. wat tegenwoordig ook maar de vraag is of het gebeurt bij hun dus wel hulde hulde de volgende dag al in huis perfect.

uitstekende flipcase cover voor mijn Samsung Galaxy camera

Ik heb al eerder deze flipcase besteld voor een vriend van mij. Ziet er prima uit. Goede kwaliteit en prima bescherming voor de lens en het lcd scherm. Kan het echt iedereen aanraden en de prijsverhouding is uitstekend. Daarnaast een hele snelle levering. Ben dan ook heel erg tevreden.

Goedkoop maar arrogante custumerservice

Bestelling werd goed bezorgt maar toen ik opbelde of ze het track and trace nummer hadden kreeg ik een arrogante dame aan de lijn die mij met veel gesteun het nummer gaf. Een groot min punt.

Reply from MyTrendyPhone.nl

Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de bezorging van uw bestelling en het spijt ons zeer dat u ontevreden bent met onze klantenservice. Wij hebben het telefoongesprek beluisterd om te controleren wat er gebeurd is. De medewerkster heeft gewoon gezegd dat u de zending dezelfde dag kunt verwachten te ontvangen en ze heeft echter zelf aangeboden om het trackingnummer van de zending aan u door te geven. Wilt u alstublieft zo vriendelijk zijn om wat nader uit te leggen wat het probleem precies was, zodat wij het met de medewerkster in kwestie kunt bespreken en zodat eventuele toekomstige klachten kunnen voorkomen? Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Waardeloze klantenservice!

Een product besteld wat niet door de brievenbus kan, maar kreeg een email dat het verzonden is door normale post (PostNL). Ik heb helaas vandaag mijn bestelling niet ontvangen en aangezien er geen trackingnummer gegeven wordt doordat de bestelling door normale post werd verstuurd, weet ik niet wanneer deze aankomt. Ik ging dan even bellen om te vragen hoe het mogelijk is dat zo een grote product door normale post en zonder trackingnummer wordt geleverd door PostNL. PostNL geeft altijd en trackingnummer als een product geleverd moet worden die niet door de brievenbus kan. Ik kreeg een onvriendelijke en arrogante dame aan de lijn die niet eens wilde luisteren. Dit terwijl ik heel vriendelijk als klant een normale vraag wilde stellen. Ze zei dat ik dat soort informatie bij een postkantoor moet vragen en niet bij haar. Ik wes erg verbaasd over haar gedrag. Onvriendelijker kon het namelijk niet! Ik denk dat dit mijn eerste en laatste bestelling was bij deze gasten.

Reply from MyTrendyPhone.nl

Vriendelijk bedankt voor de terugkoppeling. Alls de waarde van een bestelling minder dan 67 eur is, kan de bestelling met gewone brievenbuspost (PostNL dus) verzonden worden. Die zijn dan zendingen zonder tracking nummers en de levertijd hangt van een locale distributiecentrum af. Als een zending door de brievenbus niet past, hangt het af van uw locale postbezorger hoe hij dan de zending aan u zal afleveren. Wat meestal gebeurt is dat de postbezorger aan de deur belt en een berichtje laat achter indien niemand aanwezig is om de zending in ontvangst te nemen. De andere optie is aan uw buren afleveren of gewoon voor de deur de zending laten staan. De medewerkster kon dus echt niet weten hoe uw postbezorger de zending aan u zal afleveren en daarom zei ze dat u dat het best bij uw locale postkantoor kunt uitzoeken. Wij excuseren ons omdat u geen antwoord telefonisch van ons kon krijgen, maar zulk informatie hebben wij helaas echt niet en daarom konden wij die ook niet aan u doorgeven. De UPS verzendmethode biedt wel een levertijd van een werkdag, met tracking nummer, dus met de mogelijkheid om de zending te volgen, daarom raden wij u aan om de volgende keer deze verzendmethode uit te kiezen. Het spijt ons dat u ontevreden met de service bent en wij zullen ons best doen om in de toekomst vriendelijker te zijn, zodat u misschien weer bij ons zult bestellen.

MyTrendyPhone.nl Details

MyTrendyPhone: verkoopt kwalitatieve GSM accessoires, iPods, foto toestellen en camera's tegen de laagste prijzen op de markt. Wij streven ernaar tevreden klanten te hebben door hen een prijsgarantie en een tevredenheidsgarantie te geven als ze in onze webwinkel kopen.

Visit Mytrendyphone

Contact information