N1S reviews

N1S reviews

7.6

Nemt og hurtigt

Smut forbi med mine dumme iPhone, havde bøvlet med den længe. Blev mødt af venlig personale, som hurtigt kunne hjælpe mig. Mens jeg ventede kunne jeg drikke en kop kaffe og kigge i dagens avis. Rigtig hurtig service og den nye telefon fungere som den burde.

Dejligt firma! Hvis uheldet er ude er det dem jeg vælger

Jeg var så dum at tabe min mobil i forbindelse med en bytur. Jeg kontaktede min forsikring som sagde den skulle sendes ind til n1s. Jeg sendte telefonen d. 21. marts og modtog den d. 1. april. Alt i alt er der ikke meget at se på telefonen fra skaden. De har skiftet alt det der gik i stykker under min bytur. Det eneste men der er, er at der nu er slidt rundt i kanten på telefonens bagside. Dette havde jeg forventet da telefonen ikke kan skrues fra hinanden, men man skal tvinge bagklappen fra hinanden. Så ingen problemer der. Derudover er der et eller andet i bunden, som ligner noget plastik der stikker ud indefra telefonen. Det kan også let fjernes så heller ingen problemer der. Alt i alt føler jeg at n1s har leveret en okay service til mig. Det de kan arbejde videre på er at sørge for at man kan søge på ens mobil på deres hjemmeside. Det har jeg ikke været i stand til nemlig. Derudover synes jeg, at det tog lidt lang tid, men det kan selvfølgelig skyldes, at min telefon ikke er en super populær en som iPhones er, og at de derfor var nødsaget til at bestille hjem. Da jeg skrev en mail angående hvor langt de var med den, fordi jeg ikke kunne se det på deres hjemmeside, fortalte de mig den var skiftet. Så der var en hurtig respons på ens mails. Sidste stjerne havde de fået hvis den førnævnte søgning på deres hjemmeside var lidt bedre.

Tak herfra!

Yderst professionelt service.

Der var noget galt med min iPhone 5S, så tog forbi n1s butik og de kunne hurtigt hjælpe mig og jeg fik endda en helt ny en - wow tænkte jeg også gik det ekstremt hurtigt.

Perfektion

Uheldet var ude og jeg havde tabt min Samsung Galaxy S4. En ven henviste mig til Number1Service's butik og her fik jeg lynhurtigt skiftet min skærm for 1250kr.

God service og man følte sig velkommen i butikken.

Ekstrem langsom! Brug ALDRIG dette firma (hvis du kan undgå dem)

Har indsendt min Asus Padfone 2 til reparation, gennem min elektronik forsikring.
Der er nu gået 1,5 måned, og på forespørgsel hvornår jeg får min telefon, siger og skriver de bare at reservedele er i ordre....
De kan ikke finde på at rykke Asus for reservedelene, eller give mig en maks reparationstid.
Efter min mening burde der være en maks reparationstid, således at man ikke skal vente i f.eks 3-4 mdr på sin telefon.
Jeg har forklaret n1s at telefonen er købt sammen med en tablet at stikke telefonen i, og jeg kan komme i vanskeligheder med erstatning fra forsikringsselskab, hvis de først om 1-2 mdr siger at reservedelen ikke kan skaffes.
Vanskelighederne er at Asus er kommet med ny Padfone, og skal forsikringsselskab erstatte mig telefonen, vil de ikke erstatte tablet'en der følger med telefonen, og da Asus er kommer med ny udgave sælges Padfone 2 ikke mere.
Jeg forstår virkelig ikke at n1s får gode anmeldelser her, deres kundeservice er helt ad h...... til, og de har ikke styr på ret meget. Man skal ringe mange gange til forskellige medarbejdere, og får lige så mange forskellige forklaringer.
Det eneste n1s kan være gode til, må være iPhone's, da iPhone's ikke repareres men bare udskiftes. En hver kan selvfølgelig udføre en sådan opgave, bare at tage en ny fra hylden!
Forsikringsselskabet vil ikke totalskade telefonen uden at n1s totalskader telefonen, og n1s siger at forsikringsselskabet skal totalskade telefonen, så man bliver bare sendt i ring hele tiden, højst utilfredstillende. Jeg forstår godt forsikringsselskabet ikke vil totalskade telefonen, hvis ikke n1s vil....
Jeg har også bedt n1s vurdere hvad den totale reparations pris bliver, så forsikringen lettere kan vurdere om de vil totalskade telefonen og give mig en ny, eneste svar igen: reservedelen er i ordre....!!!...!!!...

Jeg må trække mine ord i mig igen, Number1Service er heller ikke gode til at reparere iPhones uden at det giver problemer.
Sendte min iPhone ind til reparation på en all-risk forsikring, som var købt gennem bruttolønsordning på mit arbejde og omfattet af all-risk forsikring hos Leasy.
Leasy opgiver selvfølgelig mit navn og adresse til n1s for at de sender telefonen direkte til mig efter reparation.
Efter et par dage sender de mig et tilbud på reparation, da skaden var selvforskyldt og ikke omfattet af garanti.
Jeg henvender mig til Leasy og de giver n1s besked på at det er Leasy der betaler reparation gennem all-risk forsikringen.
N1s reparerer derefter telefonen, og sender mig en regning for reparation!!!!...!!!!
Jeg henvender mig igen til Leasy, og de kontakter endnu engang n1s, så de endelig kan forstå at jeg ikke skal betale reparationen.
De er bare ekstremt dårlige til at håndtere skadesager, brug dem ALDRIG.

Det går hurtigt og smertefrit

Fik telefon repareret gennem min forsikring GF Forsikring.Modtog meget hurtig forsendelsespapirer til afsendelse af telefon, på mailen. Telefonen kom retur et par dage senere. I dette tilfælde en helt ny, da den gamle ikke kunne repareres.

Top behandling

Reparation modtaget, repareret og returneret samme dag. Imponerende.

Hvorfor sende sin telefon ind ?

3 sendte min galaxy nexus ind til reperation, kan så se på billedet de sender at telefonen ikke engang er åbnet, man kan stadig se den plastik butikken har kommet om..

Man kan se de kan se en lille hvid streg der kan betyde den har ligget i en lomme mens man har svedt (vandskade ?)

Den har været våd (ja så er det en vandskade)

Men at sige vandskade på det spinkle grundlag som er blevet modbevist utallige gange er for langt ude.. i kan tro om hvis jeg betaler 277 for at få en telefon tilbage i har tage et billede af..

Jeg vil godt tilføje at jeg har fået en mail fra n1s.dk

Jeg vil samtidig godt sige at jeg har snakket med samsung og de siger de ikke kender jer og i ikke er autoriseret til at repererer deres telefoner..

Hurtig og professionel service!

Sendte min iphone ind om torsdagen og de modtog den om fredagen og sendte den retur samme dag. Den blev så ombyttet, men det vigtigste for mig er bare at de retter fejlen. Så kan varmt anbefale N1 Service.

Dårlig "reparation"

Fik sendt min nye iPhone 5 ind til reparation igennem 3 da den ikke fungerede ordenligt ved modtagelse. Telefonen kunne ikke lade (om det er telefon eller kabel den er galt med vides ikke) og skærmen er sammenlignet med andre iPhone 5 og min egen 4S meget gullig, så sagde til 3 jeg gerne ville have den ombyttet.
Få dage efter indlevering kan jeg så se at de har modtaget den og samme dag ombyttet telefonen, samt sendt den afsted til min adresse.
Da jeg så modtager telefonen kan den stadig ikke lade og skærmen er mindst lige så gullig, hvis ikke mere. Mon de overhoved har tjekket telefonen eller om de bare har ombyttet, uden at tjekke den nye og så bare sendt en tilbage med samme kabel? Så nu kan telefonen få en tur mere igennem systemet ...

Utrolig hurtig reparation og levering

Fik min iPhone repareret hos nummer1service igennem 3 mobil, og fik min telefon tilbage i perfekt stand kun få dage efter den var blevet indsendt. Super god information igennem hele forløbet.

n1s.dk Details

Visit N1S