Nørre Åby Efterskole reviews

Nørre Åby Efterskole reviews

7.7

Et efterskoleår tæller for 7 menneskeliv

Jeg var elev på Nørre Åby Efterskole i skoleåret 11/12 og jeg kunne ikke være mere tilfreds.
Skolen er hjemlig og hyggelig, præcis ligesom omgivelserne omkring den.
Lærerne er sjove og engagerede i eleverne, hvilket giver den tryghed som er nødvendig når man skal tilbringe et helt år hjemmefra. Linjerne er brede og der er plads til alle mennesker i alle størrelser.
Mottoet lyder "Et efterskoleår tæller for 7 menneskeliv " og det kan alle der har gået på efterskole nikke bekræftende til. Efterskolen forstår at give værktøjerne til at man som menneske kan vokse og forbedre sig, og stifte venskaber som holder (forhåbelig) igennem hele livet :) Jeg savner til tider sammenholdet og hverdagen da man aldrig var helt alene, heller ikke når tingene var hårde og det var svært

Fantastisk engagement i eleverne

Kender mange, der har gået på Nørre Åby Efterskole over flere forskellige årgange, og de har alle være utroligt glade for at de valgte netop den. Den har nogle meget lækre rammer, men ikke vigtigst af alt er lærerne meget fokuserede på at skabe et godt miljø, hvor der er plads til leg, læring og forskelligheder.

Nørre Åby Efterskole Details

Nørre Åby Efterskole er beliggende på Fyn. Vi vægter socialt samvær og en anderledes skole højt.

Visit Nørre Åby Efterskole

Write to: naae@naae.dk