Nadelectronics reviews

Nadelectronics reviews

7.4

Kanon produkter. Virker Altid. Masser effekt. Og design efter mit hovede.

Har en masse NAD produkter. Bla.
NAD C165 BEE, 2 stk. NAD 2200, NAD 208 THX, NAD 4225, NAD 502, NAD 6340, NAD T515

Har også haft: C372, Den havde jeg dog problemmer med, men fik kanon service, og fik en helt ny uden beregning, og solgte den så godt nok bagefter

Havde dog også et problem med min NAD T515 DVD afspiller: Men igen, kørte i hifiklubben, de sendte den til reperation, og 2 dage efter ringede de, og sagde jeg bare kunne hente en ny.

Har kun haft gode oplevelser med dem, Det spiller og det virker. Selvom noget af det er knap 20 år gammelt.

Is Nadelectronics your company?

Nadelectronics Details

Audio/Video components for Home Theater, custom installation, music and hi-fi applications including amplifiers, DVD players, AV receivers and tuners.

Visit Nadelectronics