Nadias reviews

Nadias reviews

3.7

Syg af maden

Jeg besøgte i går Nadias i Aalborg og under 2 timer senere havde jeg madforgiftning i en grad jeg aldrig har oplevet før. 24 timer og jeg kan stadig ikke holde maden nede. Jeg har oplevet opkast, diarre, brystsmerter og svimmelhed, hvilket jeg er chokeret over. Hvis man har en sandwichbar skal man sørge for at maden er i orden og at personalets hygiejne er i orden. Jeg kunne aldrig finde på at spise der igen og kan bestemt ikke anbefale andre at gøre det!

ingen udbringning under 200kr og hvis man er heldig at komme over koster udbringning 75..

Dårlig service, Dårlig mad!

Nadias har tidligere overbevist mig om at deres priser er for høje i forhold til hvad jeg får serveret - Min ven og mig så dog skiltet om at jeg kunne få en pulled pork sandwich - Den værste smags oplevelse i mit liv, coleslawen var smasket i og nærmest dryppet i, pulledpork var "okay" med da det udgjorde 8-12% af det samlet måltid var det svært at smage om det var godt eller dårligt da smagen af våd kål overdøvet det - det skal lige tilføjes at jeg stod med 3 unge piger som havde ingen idé om hvad kunde service var og sikkert bare var glad for at få en timeløn

Dovenskab

Bestilte en kylling/bacon-sandwich, fik den efter 5 sekunder (bogstaveligt talt!) - imponeret over farten gik jeg hjem for at spise den. Fandt så ud af at den kun tog 5 sekunder at lave fordi der ingen bacon var i den... Man tager IKKE bacon fra en mand - Det gør man ikke!!! Havde personalet brugt bare 10 sekunder så havde alle været glade, og inden i køen bag mig havde bemærket nogen ventetid... det er virkeligt ringe Nadias - det er de simple ting der er jeres "bread and butter" i forvejen, men når I ikke engang kan strikke en kylling/bacon-sanner sammen, så er der andre steder jeg hellere handler!

Sparer de på handskerne ved Nadias

Jeg var inde på Nadias i Østerågade Aalborg d 16-5 -2013, jeg ville have en sandwich med hjem. Det er første gang at jeg har oplevet, at de ikke har handsker på, det syntes jeg er noget svineri, de kan have en lille rift, eller andre problemer, men nej der var ingen der havde hansker på, ned med klør fem i alt. Og hvis derså er en der ikke vasker sine fingre ordentlig efter et toilet besøg, så er vi hvis mange der kan blive syge
Troede egentlig det var ved lov, at de skulle have handsker på, men det ser det ikke ud til.Har også sendt dem en mail, i dag d 17-5 i formiddags, men de har ikke svaret, men jeg vil da selv undersøge om de ikke skal have handsker på

Nadias, Østergade, Aalborg - Good Service

I have eaten here many many times and have always found the staff friendly and the healthy food selection exceptional.
Nadias is a victim of it's own success. At certain times the queues are very long and although the staff work very rapidly it can be a little frustrating standing in a line for 10 minutes when you only have 30 minutes lunch break.
Good value for money and a healthy alternative to the local burger bars!

Lang ventetid

Jeg spildte et kvarter ekstra på at vente, fordi bestillingssystemet ikke virker. Personalet siger at det er et kendt problem at ordrer bare forsvinder, men chefen vil ikke lukke systemet ned indtil det virker. Altså et ubrugeligt system til gene for personale og kunder - de ville være bedre tjent med at være offline.

Derudover fungerer en bestilling heller ikke i praksis, fordi man alligevel ender med at komme til at stå og vente i en lang kø, mens der bliver lavet sandwiches til hver enkelt kunde i køen.

Dårlig service og uvenligt personale

Skulle bestille 2 stk. salat som take away og måtte vente længe på, at det blev lavet. Medarbejderen var uhøflig.
Da maden så skulle spises, var der ikke vedlagt bestik, hvilket gjorde købet ubrugeligt.

Is Nadias your company?

nadias.dk Details