Nagoya reviews

Nagoya reviews

7.6

Fantastisk service

Min veninde og jeg besøgte Nagoya I mandags, og der gik noget galt med bordreseravtionen, så vi ikke kunne side ved rullebåndet, det var vi meget kede af, da running sushi, ikke er det same, hvis man skal rende frem og tilbage. Personalet rykkede om på nogle ting, så vi kunne få vores bestilte bord. Det var vi rigtig glade for. Dertil kommer at maden også smagte fantastisk. :) Kommer helt sikkert igen.

Super sushi!

Prøv deres running sushi, det vil du ikke fortryde! Man behøves ikke engang kunne lide sushi og rå fisk for at kunne komme her - på rullebåndet findes også alt fra kæmpe blåmuslinger, sprøde dybstegte tigerreje med chili mayo og fiske sticks til stegte nuddel- og risretter. Kan bestemt anbefales!

Is Nagoya your company?

Visit Nagoya