Nanocover reviews

Nanocover reviews

8.7

virker ikke

Kan på ingen måde få dette produkt til at virke efter hensigten.

Skønt

Skønt når alt virker som det skal

hurtig og præsis levering

hurtig og præsis levering

super nice

Super god service og fik det jeg bestilte ingen vente tid kan kun anbefalesB-)

Nano cover er fantastisk

Jeg har købt Nano cover Tekstil+læder til noget stof til spisebordsstole og det det vand jeg har afprøvet det med ligger i små perler ovenpå, så jeg er sikker på at rødbedesaft og andre grimme ting gør det samme, så jeg kan beholde mine stole smukke :)

Hurtig levering af varen

Nanocover blev leveret hurtigt. Man kan først efter nogen tid danne sig et indtryk af selve produktet (vi skulle have lavet vores bilsæder vandafvisende).

Godt produkt, ok service

Jamen er enlig godt tilfreds, havde bare problemer med adressen, da den blev sendt til et forkert sted(anden del af byen) men det er menneskeligt at fejle

men produktet super godt

Havde selv lavet en fejl i min bestilling, så ingen fejl fra Nanocover :-)

Afgav ordre på nanocover bilglas 75 ml, havde læst det som 750 ml
Blevet ringet op efterfølgende af en meget behagelig medarbejder der forklarede mig hvad jeg havde gjort forkert
Så fejlen var på min side ikke Nanocover !!

Service i TOP !!!

ABCD

EFGHIJKLMNOPQ

Perfekt - hvad kan man mere sige?! Alt er som det skal være, og det virker bare :-)

Nemt og hurtigt

Det er nemt at bestille og der er kort leveringstid

5 stjerner: Perfekt – ingen forbehold, jeg vil anbefale virksomheden til alle.

Hurtig levering, genialt produkt

En ganske effektiv behandling af ordre og super produkt der er let at anvende med tilhørende brugsanvisning som både er tilgængelig på nettet og i pakken. Det er således muligt at videalt om pproduktet inden det købes.

Det virker!

Jeg behandler mine alufælge med Nanocover og intet skidt kan sætte sig fast på fælgene.
Perfekt Nanocover - jeg handler gerne hos jer igen.

hurtig og fin levering

bestilte varen og der kom bekræftigelse med det samme og besked om leveringstid og info om hvor jeg kunne følge leverencen. varen kom en dag før forventet. det er ikke sidste gang, jeg handler der.

Hurtig levering, men produkt ikke virksomt

Produktet, NanoCover Tekstil + Læder, blev hurtig leveret, men det er desværre ikke virksomt på silkeslips til trods for at vejledningen blev fulgt som anvist. Slipset er desværre også blevet lidt mørkere, som de dog også nævner som en risiko i vejledningen.

Som tidligere anmeldt får nanocover to stjerner for hurtig levering, men produktet kan ikke anbefales til behandling af slips.

If it sounds too good to be true, it probably is....

Hurtig levering....

Hurtigt levering...godt pakket ind

Hurtig og professionel behandling

God rådgivning og nemt at arbejde med- flot resultat.

Ødelagde min nye vask og Nanocover fralægger sig ansvaret!

Jeg har netop investeret i nyt badeværelse og ville derfor gerne beskytte det ekstra godt og bestilte derfor Nanocover... Produktet blev hurtigt leveret, men at behandle min nye vask med det, var da en brøler uden lige... Emaljen på vasken er ødelagt! Jeg fulgte vejledningen til punkt og prikke og da jeg skulle polere vasken i sidste step opdagede jeg til min skræk at emaljen nærmest var ætset/krakeleret væk på et område på størrelse med en fem krone eller mere! Vasken er helt ny! Brugt i en uge.

Jeg har efterfølgende haft kontakt med Nanocover og serviceniveauet er lige så langt i bund som produktet. De konstaterer bare at den type skade har de ikke hørt om før og mener ikke at Nanocover kan have forårsaget det... I stedet henviser de til producenten af vasken. Dem har jeg ligeledes haft kontakt med, og de henviser tilbage til Nanocover og mener det kun kan skyldes Nanocover. Så jeg står tilbage med en ødelagt vask og Nanocover konstaterer bare at det ikke er deres produkt der er årsagen. Desuden har de ikke reageret på mine efterfølgende henvendelser - til gengæld har de taget sig tid til at kontakte Trustpilot for at få slettet min anmeldelse!

Så indtil videre får de absolut bundkarakter for både produkt og service og jeg vil stærkt fraråde andre at benytte dem med mindre man er interesseret i en oplevelse lig min :-(
NanoBiz

Reply from NanoBiz

Kære Michael.
Vi er ked af at du har fået opfattelsen af, at det er vores produkt der er forårsaget skade på din vask.
Vi har solgt NanoCover i hele norden siden 2005 , og vores produkt gennemtestet og vi har aldrig set skader på porcelæn.
Du skriver endvidere at området er på størrelse med en 5 krone, eller større, hvis det var NanoCover der havde forårsaget skaden,
ville det have været hele området/vasken du havde forseglet der var ”ædset/krakeleret” og derved ikke kun et område.
Du må kontakte din forhandler af vasken, da der må have været en fabriksfejl.

MVH

Michael, NanoCover.

Alt ok

Hurtig levering, fin hjemmeside og god vejledning.

NanoBiz Details

Visit Nanocover