Nanomobil reviews

Nanomobil reviews

6.3

Dejligt "usynligt" telefonselskab efter lidt startproblemer

Det bedste telefonselskab, er efter min mening det, man ikke mærker. Hvor telefonen virker, og abonnementet kører. Det gør Nanomobil, og har gjort i over et år nu. Jeg er helt tilfreds!

Jeg har endnu ikke brugt deres support, så det kender jeg ikke til.

Jeg bruger produktet "4 timer Fri tale & Fri SMS ", og til trods for lidt signalproblemer i starten, hvor de gav gratis internet som plaster på såret, har abonnement og signal ikke fejlet noget i over et år nu. Og de 99 kr bliver trukket uden problemer hver måned. Man får en enkelt sms nu og da, så man ved de stadig kører. Det er supert :-)

Hurtigt og tilfredsstillende skifte til Nano Mobil

Mit nye sim-kort ankom hurtigt og alt i forbindelse med nummerflytningen til Nano Mobil gik som det skulle og med god information undervejs.
Selve telefonien fungerer også upåklageligt og lige som hos min tidligere udbyder.
Folk der bruger meget data bør være opmærksom på at deres pris er meget lav per mb, men de har til gengæld en lavere hastighedsgrænse indlagt.

Enormt mangelfuld service

Nanomobil's kundeservice er ekstremt dårlige til at svare på mails. Til tider får jeg ikke sms'er, der er sendt til mig. Alt i alt er kommunkationen enormt ringe, Kan ikke anbefales.

Ingen Stjerner !

Nanomobil svarer ikke på mails !
Nanomobil flytter ikke nummer til den lovede tid !

Ulovlig opkrævning, ingen betingelser

Jeg har netop tilmeldt en nummerflytning til Nanomobil.

Jeg valgte "SMS 0 øre"-produktet fra forsiden.

Undervejs var linket til deres vilkår, som man skulle godkende, dødt. Ikke et godt tegn.

Til slut bliver jeg præsenteret for det beløb, jeg skal betale (50 kr. for oprettelse). Jeg indtaster mine kort-oplysninger og godkender betalingen.

På den efterfølgende side er der nu tilføjet et "Fri SMS & Fri Tale"-produkt til 99 kr., og jeg er blevet opkrævet og faktureret 149 kr. i stedet for 50 kr. Jeg kan se i min netbank, at Nanomobil faktisk har trukket 149 kr.

Med andre ord: Jeg har godkendt en betaling på 50 kr. Alligevel har de trukket 149 kr. og smidt et produkt oven i hatten EFTER jeg har godkendt betalingen til 50 kr.

Det er naturligvis ulovligt for en butik at opkræve et andet beløb end det aftalte. Men hvordan, man overhovedet kan have et faktureringssystem, hvor der ændres i den betaling, brugeren bliver præsenteret for, samt hvad der bliver opkrævet, er et godt spørgsmål.

I det mindste fik jeg taget et screenshot af betalingsgodkendelsen for at kunne dokumentere, hvilken betaling, jeg accepterede. Andre er måske ikke så heldige.

Fine priser men dårligt signal

Jeg synes at priserne ved Nano har været rigtig gode, men da jeg snakkede med dem før jeg købte det, fik jeg bl.a. af vide at signalet var super, men det viste sig så ikke at være rigtigt. Jeg har intet signal på mit arbejde..

Aldrig igen Nano mobil

Bestilt sim kort af Nano-mobil, og får besked om at det vil tage 3-5 hverdage. Uden at have mottaget simkortet, ringer jeg tilbage ugen efter, der jeg får at vide at vedkommende der tog min bestilling var blevet syg, og at ingen havde taget over min ordre. Nano mobil gør så et nyt forsøg på at sende et sim-kort, men også denne gangen uden success. Ringer tilbage den sidste dagen i samme uge og bestiller nyt sim kort for 3. gang, der jeg opplever at blive snakket nedlatende til og diskutered med da jeg spør om det ikke vil vœre muligt at sende sim kortet som ekspress post. Syntes hele forløbet vitner om et ufleksibelt, uproffetionell og lite tiltalende telefonselskab. Dog gode priser.

super nemt

Fik simkort efter 2 dage, og flytning af nummeret fra Telia blev udført på det tidspunkt de skrev.
billigst data pris!

Gode løsninger & god service

Tilbage i begyndelsen af Marts skiftede Jeg udbyder fra Telmore til Nanomobil. Hos Telmore betalte Jeg 99 for fri SMS/ MMS og 99 for fri data. Derudover kom der opkaldsafgigt og pris pr. minut.

Min regning løb som regel op i 250-300 kr. pr. måned hos dem.

Så skiftede Jeg til Nanomobil, og mine regninger har ikke været 1 krone over 100-. om måneden.

Tilgengæld er Deres dækning ikke den bedste, og Jeg har oplevet at ringe ind på en hverdag kl. 12 for at få afvide af en automatisk svarer at Jeg ringer udenfor åbningstid?

Billigt og nemt

Det var super nemt at oprette sig. Det er den nemmeste mobil-løsning for mig der sms'er meget, ikke bruger nettet, og kun ringer en smule.

Jeg kan sagtens anbefale NanoMobil :-)

Udmærket

Har et mobilabonnement, som fungerer helt som det skal. Har desuden haft fri trafik indtil maj 2011 og priserne er i bund! :)

judith desiree holm

jeg bruger nano mobil fordi det dækker mit forbrug hurra for den mobil side 4 timers tale+fri sms+fri mms og 250mb data for 99.- det er billigt og god dækning hurra

Hele overførselen forløb perfekt og efterfølgende har der heller ikke været problemer. Prisen er bund samtidig med at 3g dækningen er god. Har ikke oplevet endnu at være uden 3g dækning og tiltider kan hastigheden ramme de reklamerede 7mbit.

Super godt og billigt mobilselskab!

Jeg har haft Nanomobil siden Juli 2010 og har ikke noget negativt at sige. Det er det billigste selskab og de holder løbende konkurrencer for kunderne. De har samtidig også flere gange haft tilbud hvor man får ekstra taletid ved optankning. Jeg kunne ikke være mere tilfreds! :)

godt mobilselvskab, ingen skjulte gebyrer

Skiftede tilbage i november sidste år og fik mit sim-kort dagen efter bestilling. Det virkede dog først næste dag igen (op til en weekend). De få gange jeg har haft problemer, har kundeservice altid været til at komme i kontakt med og fundet løsninger på utrolig kort tid.
Gratis sms og data (indtil maj 2011) er heller ikke noget at brokke sig over.
Har ikke tøvet med at få konen, lillebroderen og arbejdskollega til at skifte til nanomobil.

Et perfekt mobilslevskab. Men en utrolig lang ventetid på kundeservise

Jeg er glad for dem. de er billige, dog er det pæn dyrt at ringe. Men jeg forsætte med dem.. Og en helt udmærket dækni

Billigt, men elendig dækning.

Deres dækning på 3g er så elendig. Den er overdrevet langsom. Det er pænt skod når man render rundt med en smartphone. Det eneste plus er at det er billigt..

Godt mobilselskab

Har haft selskabet siden 10. december og er stadig super glad for det, forbindelsen er fantastisk og så glæder man sig over at det er taletid med fri sms så man ikke får dumme regninger hver måned :-)
Ingen beklagelser herfra!

Jeg bestilte abonnement og fik, at vide der ville gå 30 dage, før mit nummer blev flyttet. Efter 30 dage var mit nummer flyttet, og det hele spillede. Super service.

Meget godt og billigt.

Jeg har haft Nanomobil i et stykke tid og jeg har kun haft gode oplevelser.

Nanomobil A/S Details

Visit Nanomobil