Nanomobil reviews

Nanomobil reviews

6.3

Frarådes

Bestilte abonnement til min ene søn. Ingen reaktion fra Nanomobil. Rykkede et par gange, og fik så et sim-kort der ikke virkede. Til trods for Nanomobils forsikringer var abonnementet ikke flyttet fra det tidligere selskab - og sproget på sim-kortet var i øvigt på svensk! Rykkede igen flere gange og fik ikke svar. Afbestilte så abonenmentet da jeg ikke ville vente længere. Nanomobil opkrævede alligevel de 50 kr. i gebyr for nummerflytningen - selvom de aldrig havde gennemført den, og trods adskillige henvendelser til deres "kunderservice" fastholdt de, at de havde ret til at opkæve betaling for den ydelse de ikke kunne levere. Konklusion: der er åbenbart en nedre grænse for hvor billigt man kan drive virksomhed og samtidig levere en acceptabel kundeservice.

Ingen problemer indtil videre

Har ikke oplevet nogen problemer indtil videre :-)
Talt med deres kundeservice…….meget høfligt og hjælpsomt :-)

oplever ingen problemer her..

har ikke haft nogle problemer, ikke engang den mindste irritation med nanomobil. kan varmt anbefales herfra...

Gab, en kundeservice

Det kan godt være, at det er billigt, men servicen er helt klart derefter. Jeg synes det er utroligt, at man kan ringe op til kundeservice for så at blive smidt af efter 8mins venten. Derefter skal man vente 20min for bare, at få afvide de ikke ved hvad det skulle være der var gået galt, men de ville sende en opsætning. Kundeservicen er god, men det kan ikke være rigtigt man skal vente så længe

Indtil videre

Har haft Nanomobil siden oktober 2010 og er fantastisk glad for hvor let alting fungerer. Det føles slet ikke som om der er nogen grådig virksomhed der sidder og trækker i din pengepung fordi du har fuldstændig kontrol over din konto. Et mimimumsforbrug for noget om 20kr om måneden, gratis sms og ingen opkaldsafgift. Og instant opdatering når du løber tør for penge på din nanomobilkonto og sætter flere ind.

Havde Telenor inden som påstod at de var billigst, viser bare at man aldrig skal stole på hvad folk siger, og huske at researche.

Er i hvert fald overraskende glad for Nanomobil af et mobil-firma at være :)

Rigtig billigt og godt iPad abonnement

Nanomobil gør det godt - med deres billige abonnement. Det fungerer og det virker bare!

Kan klart anbefales til alle Apple iPad brugere.

Alt ok :)

Har nu været kunde hos nanomobil.dk i 4 måneder og har absolut ingenting at brokke mig over.

Alt er gået som smurt.

Det er da ok...

God oplevelse, dog enkelte begyndervanskeligheder. Fungerer efterfølgende uden problemer...

Hurtig og god betjening.

Fik leverret SIM-kortet allerede 3 dage efter bestilling over nettet, så det er pefekt. Det eneste der er at sætte en finger på, er en dum stavefejl på papiret der medfølger med SIM-kortet, men det er kun en lille bagatel, som sikkert kun de færreste ser, så 5 ud af 5 stjerner :)

Efter 2 måneder stadig ingen simkort

Har ventet på portering siden midten af juli.
Nanomobil A/S

Reply from Nanomobil A/S

Hej Ole Hansen
Der kan være flere forskellige årsager til, at dit nummer ikke er blev flyttet. Det kan være på grund af nogle årsager hos såvel dit nuværende mobilselskab som hos os. For at vi kan løse sagen, beder vi dig kontakte kundeservice på 50 400 500.

Hilsen
NanoMobil

Billigt, og god service

Kan klart anbefales ... De har begynderfejl, men kompenserer prompte med kontakt rabatter. Det er kanon!

Alt gik godt

Jeg skiftede 3 abonnementer og det gik godt og alt virkede fint også navne skift på alle 3 stk og de virkede til den aftalte tid

Overraskende tilfreds

God service når man ringer til dem, var meget hjælpsomme når jeg havde problemer med at tanke taletid op der var i øvrigt problemer på deres hjemmeside.
Men rigtig god hælp og blev ordnet med det samme så efter par timer kom der penge på min konto.
Hurtig levering fik 1-2 dage efter og sim kortet virkede på den anførte skift dato som var blot 14 dage efter at jeg valgte dem i stedet for Unotel dyrt.
Så det kun dejligt at man får foræret sms'erne gratis.
Service indtil videre i top ved ikke om jeg bare har været heldig hehe.

Opstartsproblemer men godt produkt

Jeg har nu været kunde i 3 måneder og har ikke oplevet nogen nævneværdige problemer. I nogle få tilfælde har jeg været ude for en sms der ikke kom frem, men det er også det.

Ellers er priserne gode, selvbetjeningen er nem, og kundeservice rimelig (det er et billigselskab skal man jo nok huske på).

Klart det bedste selskab jeg har haft endnu.

Meget billig, men dårlig service

Jeg købte for et par måneder siden nanomobil pga. deres billige priser, men skulle vente EN HEL MÅNED på mit sim-kort. Da jeg så fik det virkede det fint i 2 dage, men den 3. dag kunne jeg hverken modtage eller sende sms'er hele dagen. Så ringede jeg til "KundeService"-nummeret der var kodet ind i SIM-kortet fra starten, men det var åbenbart CBB-mobil det nummer henviste til. Så fik jeg fat i nummeret til kundeservice hos nanomobil, men da jeg fik beskeden "Velkommen til Nanomobil..." blev der derefter bare lagt på. Jeg skrev så en mail, og den tog de 4 dage om at besvare. Da henviste de til telenors hjemmeside, da det jo var telenors fejl og ikke deres, at telenors netværk var nede.
Ikke nok med det, så havde jeg også problemer med, at når jeg har snakket mere end 2 minutter i tlf, så pludselig ryger forbindelsen bare. Da jeg kontakter kundeservice, får jeg at vide at de er ved at udbygge 3G-netværket i visse områder, så jeg bare skulle skifte min telefon til at gå på 2G-nettet. Det var også fint nok, men selv idag over en måned efter er det stadig et problem, og hvem gider gå på nettet med en GPRS-forbindelse frem for 3G?
Jeg er emeget skuffet, og sidstebævnte problem er stadig ikke blevet løst, og jeg oplevede fra et par dage siden igen det problem med sms'erne. Og når man hverken kan ringe eller skrive/modtage sms'er, så er man virkelig lost!
NanoMobil, som et nyt selvskab og med den dårlige kundeservice burde i skamme jer!

Håbløs langsom

Så en meget lang reklame i biffen for Nanomobil, troede at det var løsningen på en billig udbyder.
Prøvede at ringe til deres kundeservice, men kom aldrig igennem køen.
Skrev derfor mail til dem med spørgsmål om hvilken provider de bruger.
Fik svar efter 8 dage!, skrev tilbage om de selv ville bruge et selskab man ikke kunne ringe op, og var 8 dage om af besvare en simpel mail, fik aldrig svar!
Nanomobil A/S

Reply from Nanomobil A/S

Hej ClausTh
Vi beklager det forløb du har oplevet. Vi vil rigtig gerne yde en god service og har derfor en kundeservice, der burde være i stand til at tage i mod dit opkald og besvare din e-mail. At dette ikke er sket i tilfredsstillende omfang, beklager vi. Vi vil gerne forbedre os og blive dygtigere, og sætter derfor pris på feedback fra vores kunder.
Vi har oprettet en facebook gruppe, hvor du også har mulighed for at komme i kontakt med os, du finder den på www.facebook.com/nanomobil. Hvis du bliver fan på vores facebook side, belønner vi dig med 25 kroner i taletidsbonus. Læs mere på www.nanomobil.dk
Hilsen
NanoMobil

Små irritationsmomenter

Deres hjemmeside havde et par fejl under min bestilling, som dog er rettet.

Deres kundeservice svarer med det samme på telefonen, men først efter en uge når man sender dem en mail (?!)

Jeg tilmeldte mig udlandstelefoni en uge inden min ferie, men der virkede selvfølgelig ikke da jeg kom til udlandet, selvom jeg prøvede at sikre mig på forhånd, ved at kontakte deres kundeservice. Efter et opkald igen til kundeservice fra min kærestes mobil, virkede det dog efter to dage.

Hurtig, billigt og effektivt trods begynder fejl

ANMELDELSE AF www.nanomobil.dk
IKKE CBB Mobil A/S (trods de ejer dem)

Bestilling/modtagelse:
Jeg bestilte et nyt "guld nr." som erhvervs nr. dette fik jeg leveret på 3 hverdage og virkede med det samme.

Priser:
Mega gode priser over hele linjen.

Service:
Jeg havde et problem med noget jeg ikke forstod på deres side, efter 24 timer fik jeg svar fra kunde service. dette er en rigtig god svar tid i forhold til andre teleselskaber.

Fejl:
de sendte mails rundt og ved en fejl blev alle deres kunders email vist i mailen, dette undskyldte de med det samme og alle fik et mindre penge beløb som undskyldning.

Håbløst

En uge efter de har opsagt mig fra mit tidligere teleselskab har jeg stadig ikke modtaget mit simkort. Derfor er jeg nødt til at leve uden telefon indtil videre.
Jeg har flere gange ringet til dem og hver gang har de bare sagt det kommer imorgen. Klart det er billigt, de tager jo telefonen fra en! Håber jeg kan komme væk fra det her selskab hurtigst muligt med pengene i behold

Elendig oplevelse og penge ud af vinduet

Efter en bestilling af nummerflytning for snart 2 uger siden har jeg intet mere hørt fra selskabet. Intet velkomstbrev, ingen fuldmagt og deres kundeservice svarer ikke på henvendelser. Tilsyneladende er de ligeglade med deres kunder?
Jeg kom efterhånden i tvivl om selskabet overhovedet fandtes..og opdagede at de åbenbart deler CVR-nr og adresse med CBB Mobil?

Nu har jeg sendt dem et brev hvor jeg benytter mig af fortrydelsesretten, og håber på at komme væk fra det her amatør selskab.

Nanomobil A/S Details

Visit Nanomobil