Nat Cafeen reviews

Nat Cafeen reviews

6.1

Skuffende oplevelse at man ikke lever op til egen hjemmeside.

Er netop hjemvendt efter en ganske god tur i byen, der skulle være afsluttet på Natcaféen, hvor der tit er gang i den.
Vi ankommer ca. kl. 02.30, hvor der glædeligt ingen kø er foran indgangen. Desværre kan vi ikke komme ind hér med den begrundelse, at der er lukket for yderligere besøgende. Istedet henvises vi til indgangen ved Duke, der ligger ca. 10 meter væk, hvor vi godt kan komme ind, hvis vi vil betale 60 kr. i indgang. Prisen var ikke til diskussion selvom vi blot ville ind på Natcaféen og ikke på Duke eller Bonaparte, som normalt kræver betaling for indgang.
Irritationen blev ikke mindre, at vi ser at tre lyshårede (netop ankomne) piger så adgang via den almindelige indgang.
Deres hjemmeside skriver følgende : "På Natcaféen i stueetagen er der gratis entré hele natten, hvilket ofte resulterer i en smule kø for dem der kommer efter kl. 01, så kom tidligt hvis du ikke vil vente. Alternativt kan du vælge at betale entré til Duke og Bonaparte og samtidig få adgang til Natcaféen", men vi havde ikke engang valget. Ville vi ind, skulle der betales.
Kommer ellers normalt 5-10 gange om året på Natcaféen, men må erkende, at det nu er sidste gang.

Is Nat Cafeen your company?

nat-cafeen.dk Details

Visit Nat Cafeen