Natur-Energi reviews

Natur-Energi reviews

7.6

Jeg er fint tilfreds.

Jeg er dybest set fint tilfreds med Natur-energi.
Det blev bestemt ikke billigere for mig at skifte, tværtimod, men der har ikke været nogen problemer overhovedet.

Hej Ellen-Johanne

Tak for din tilbagemelding.

Derfor er vi også afhængige af, at du som kunde fortæller os om dine oplevelser.

Du er altid velkommen til at kontakte os i kundeservice på 70 27 77 80. Vi sidder klar på telefonen til at gennemgå din el aftale sammen med dig, så vi kan finde en løsning du kan blive glad for.

Klimavenlig hilsner

Billig miljøbevidst el.

Jeg skiftede til Naturenergi. Det var utroligt let. De hjalp med det hele i deres kundeservice.
Desuden vandt jeg et rejsegavekort på 3000 kr i en konkurrence da jeg tilmeldte mig PBS.

Vil stærkt anbefale andre at skifte til Natur-Energi

Hej Martin

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at dit skifte til Natur-Energi har været let og uden problemer. Hos Natur-Energi arbejder vi hele tiden på at forbedre vores service, og derfor er din mening utrolig vigtig for os.

Skulle der derfor med tiden opstå spørgsmål eller problemer, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@natur-energi.dk eller 70277780.

Christina

Super vigtigt at i værner om naturen

Det er vigtigt at der er nogen der tager ansvar for at få naturen grønnere.

God bendling

Jeg har valgt dette selskab da de vil skåne naturen.
De er lige så gode som andre selskaber og ikke dyrere end de andre.

Hej Laila

Tak for din fine anmeldelse.

Natur-Energi har siden 2008 haft fokus på grøn energi og god kundeservice.

Har du lyst, kan du læse mere om Natur-Energis samarbejde med WWF her:

Susan

brug din sunde fornuft og vælge grønenergi

Ja selvfølgelig skal man jo tænke på miljøet derfor har jeg valgt at tænke på fremtiden for os omverden og ikke mindst fremtiden for vores børn .. derfor valgte jeg grøn energi

Hej Lars

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os, at du har valgt at skifte til Natur-Energi og derved modtage klimavenlig strøm.

Ved klimavenlig strøm, gør du netop en forskel for miljøet og sidst men ikke mindst en forskel for fremtidens børn.

Susan

God, klar kommunikation der er tænkt over

Den eneste kontaktflade jeg har med Natur Energi er digitalt, over e-mail og på web, så det er vigtigt at de gør det godt. Og det gør de. Mange af de andre mastodonter er ofte lallede på den front, men NE overrasker positivt, så thumbs up for det :)

Hej Lasse

Tak for anmeldelse af Natur-Energi, det sætter vi stor pris på.

Hos Natur-Energi arbejder vi hele tiden for at sikre vores kunder den bedst mulige service. Derfor har det også stor betydning for os, hvordan du som kunde oplever vores ydelser.

Så endnu en gang tak for din tilbagemelding.

Kan anbefales

Natur-Energi kan klart anbefales, fordi de er professionelle har en god service, produktet er miljø venligt.

Hej Kurt

Tak for din positive tilbagemelding omkring dit skifte til Natur-Energi.

Vi vil bestræbe os på fortsat at leve op til dine forventninger.

Skulle der med tiden opstå spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på 70277780 eller kundeservice@natur-energi.dk

Bæredygtig energi er fremtiden

Syntes god om initeritivet med vedvarende energi .
Selv om prisen er lidt højere

Hej Lars

Tak for anmeldelsen af Natur-Energi. Det sætter vi stor pris på.

Hos Natur-Energi arbejder vi hele tiden for at sikre vores kunder en konkurrence dygtig pris og den bedst mulige service.

Derfor har det også stor betydning for os, hvordan du som kunde oplever vores ydelser. Så endnu en gang tak for din tilbagemelding.

Ikke helt som lovet.

Jeg blev ringet op for et lille år siden og blev tilbudt billig strøm naturligvis.
Der er kommet flere regninger hvor de "antager" et forbrug et par mdr. frem, og så på en senere regning trækker lidt fra igen samtidig med en ny regning. Det lyder lidt forvirrende, og det er det skam også.
Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så uigennemskueligt.

Mht. billig el, jo måske, hvis ikke vi regner alt med. Med de handels omkostninger på 117 kr. på hver regning ender jeg på 0,51 kwh. Og det er ikke billigt for mig.

Jeg blev selvfølgelig også tilbudt endnu billigere el fordi jeg er bestyrelsesformand i en forening. Hvor blev den rabat af?

Venlig hilsen
Meget snart forhenværende kunde.

Hej Bjarke

Tak for din anmeldelse og tak for din tid hos Natur-Energi.

Vi er rigtig kede af at miste dig som kunde samt at høre, at du ikke har været 100 procent tilfreds med din tid hos os.

Du har ret i at gennemsigtighed og overskuelighed er vejen frem – det er noget vi målrettet arbejder på at forbedre hver dag.

Det er korrekt at der er regulering på vores a contoer, med netop det produkt du har. Grunden til disse reguleringer, er fordi at vi endnu ikke kender den reelle gennemsnitspris fra spotmarkedet. Derfor foregår vores opkrævning på den måde, at vi de første 3 måneder opkræver en udlægspris. Efterfølgende vil vi på næste a conto, gå ind og lave en prisregulering i forhold til den reelle gennemsnitspris.

Jeg er ked af den misforståelse der er opstået mellem dig og vores salgskonsulent og har valgt at gå videre til vores salgsafdeling, så denne sag kan blive afklaret hos konsulenten.

Vi takker for anmeldelsen på Trustpilot, og det glæder mig at du sammen med min kollega Sara fik en god gennemgang af dine regninger, så du fik en bedre klarhed over hvordan vores regninger læses.

God vind fremover

Direkte ulovlige metoder.

Jeg blev ringet op Natur Energi og fik at vide at p.g.a. at der var tilknyttet en forretning / CVR nr. på vor adresse, kunne vi få vor strøm billigere, men at der ikke var tale om en flytning af energi selskab, vi ville fortsat være tilknyttet vor sædvanlige energiselskab, men få timer efter blev vi slettet af vor energiselskab.
Det er en direkte ulovlig metode der bliver brugt.

Hej Ingemai

Tak for din anmeldelse. Da vi rigtig gerne vil i kontakt med dig, vil du hurtigst muligt blive kontaktet af en fra vores kundeservice.

-------------------------------------------------------------------

Ingemai Kerstine Liff Larsen
Tak for jeres henvende, jeg undskylder da det lige udmiddelbart ser ud til at vi har draget forhastede konkluderer og vil nu kontakte vores energiselskab og høre om der evt. Har været en hjemmeside fejl , men det vil være en god ide at Natur Energi, når de ringer til os , vil sætte os 100 % ind i hvordan det hele foregår, så der ikke opstår misforståelser, den opringning jeg fik, satte det hele i mere perspektiv, og i vil have nemmere ved at få kunder. ☺
Med Venlig hilsen.
20-03-2014 kl. 13:16

Svar fra Natur-Energi:
Hej Ingemai

Tak for din henvendelse.

I Natur-Energi samler vi kun på glade kunder, og vi er derfor kede af, hvis du ikke er tilfreds med dit skifte til Natur-Enegi og den information, du har modtaget i den forbindelse.

Hos Natur-Energi er det vores mål at fortælle alting åbent og ærligt, og vi kan derfor kun beklage, hvis dette ikke blev gennemgået tilstrækkeligt med dig.

Det glæder mig at du sammen med Aleksandar fik forklaret hvordan et skifte foregår og håber at du vil genvurderer din anmeldelse ved at tilrette stjernerne.

God vind,

Klimavenlig hilsner

Fuld tilfreds

Fuld tilfreds
Ingen problemer - blev tilknyttet betalingsservice med det samme - en regning der er til at overskue.

Nemt og god service

Jeg var en smule skepsis, da jeg valgte Natur-Energi, men mine bekymringer blev hurtigt fejet væk. Det var nemt at skifte og muligt at ligge betalingen til Natur-Energi samtidig med betalingen til SEAS, så det stadig er muligt at se det samlede beløb for ens el forbrug.

Superb

Har absolut ingen problemer med natur energien. Smertefri skift fra anden leverandør

Fint energiselskab som har styr på tingene

awesome!

Red naturen ;)

Miljøvenlig energi til billige penge

Ved at skifte til Natur-Energi sparer vi ikke blot penge på vores strømregning. En post der nok kan mærkes når man lige har skiftet til jordvarme.
Samtidig er det for mig vigtigt at gøre noget for miljøet, så mine 5 børn også har en jord at leve på når deres tid kommer.

5 stjerne herfra, de er billigere men bedre

Natur energi, saa har man god samvittighed

Føler mig snydt

i dag blev jeg ringet op, det var min gas selskab som ringer rundt at nu har de noget hvor man ikke forurener, det koster det samme . jeg regner self at det er det gas selskab som jeg allerde har . så sender finder jeg ud af det slet ikke det samme selskab og desuden er det ikke gas men EL. synes det så groft at i lyver og at i kendte alle mine info så regnede med at det var det selskab jeg var tilmeldt alle de år hvor jeg er tilfreds. har opsagt samme dag, håber snarest at få svar .

Kære Patrycja

Vi har modtaget din anmeldelse.

Vi vil undersøge sagen nærmere, og du vil høre fra os snarest muligt.

Hilsen Tina

----------Tirsdag den 04. marts kl. 13:36----------

Kære Patrycja

Endnu en gang tak for din henvendelse.

Det glæder mig at du sammen med min kollega René, fandt frem til en løsning. Som aftalt i telefonen, er din aftale annulleret igen.

Vi beklager for den misforståelse der er opstået mellem dig og vores salgskonsulent. Vi er selvfølgelig ikke et gas-selskab, men et el-selskab som sælger klimavenligt strøm til konkurrencedygtige priser.

God vind fremover.

Med klimavenlige hilsner

Natur-energi :-)

Billig, billig, billig strøm

Ren energi - ren samvittighed

Det koster ikke meget mere, at sikre sig, at strømmen er fra grøn energi. Samtidig bruges overskud bla. til opførelse af nye vindmøller. Det er da genialt!

Natur-Energi Support

Grønne produkter der gør en forskel

Natur-Energi er dit ansvarlige elselskab. Vi tilbyder udelukkende grønne el-produkter til både private og erhverv. Hos os får man konkurrencedygtige priser, et nemt skifte af elselskab, enkle regninger og branchens bedste kundeservice! Vær med til at gøre forskel for miljø og klima sammen med os!

14 dages fuld fortrydelsesret

Alle privatkunder hos Natur-Energi kan fortryde deres aftale inden for 14 dage

En fast pris

Natur-Energi tilbyder en fast pris, der sikrer mod prisstigninger. Prisen på strøm svinger, men med en fast pris ved du, hvad dit grønne elprodukt kommer til at koste - uanset hvordan elprisen udvikler sig

Kun strøm fra vedvarende energi

Hele den mængde strøm,du bruger, bliver købt fra vedvarende energikilder - uanset om du køber Ren Energi, NØDSTRØM eller Elskov

Hvem er vi?

Natur-Energi er Danmarks grønne energiselskab. Vi tilbyder udelukkede grønne produkter med miljøeffekt. Du kan være med til at bygge ny vedvarende energi, give klimahjælp til verdens fattigste eller bevare regnskoven. Du bestemmer selv! Natur-Energi samarbejder med WWF Verdensnaturfonden, Folkekirkens Nødhjælp og Verdens Skove. Vi er aktive på de sociale medier, hvor du kan følge os på: Linkedin, Facebook og Twitter, Natur-Energis blog

Visit Natur-Energi

We live here: Tagensvej 87