Natur-Energi reviewed by

Seriøst energiselskab!

Jeg får den information jeg har brug for om mit abonnement på Nødstrøm. Jeg ville ønske at magasinet Energisk fortsat udkom med informationer og baggrundsartikler om klimakampen. Det gør det desværre ikke:-(
    Natur-Energi
    TrustScore 7.6 / 10

Reply from Natur-Energi

Kære Morten,
    For Natur-Energi er klimakampen en hjertesag, som vi har meldt os ind i med bl.a. en række grønne elprodukter. Vi tager opgaven seriøst i samarbejde med bl.a. WWF Verdensnaturfonden. For at kommunikere klarere har vi netop omlagt vores publikationer, så vi fremover lader magasinet Energisk og nyhedsbrevet smelte sammen i én net-venlig publikation, der bliver sendt til alle kunder seks gange om året.
    Vores nye publikation kommer helt kort til at bestå af et miks af kort nyt fra virksomheden og artikler – herunder populærvidenskabelige indslag - indenfor emnet klima, energi og miljø. Som noget nyt vil vi også introducere et indlæg fra en gæsteskribent, der er kendt for at have en holdning til netop klima, energi og miljø. Lige nu arbejder vi på højtryk med alt det nye og glæder os til at sende nyhedsbrevet på gaden i midten af december.
    Modtager du ikke nyhedsbrevet - så er det blot at skrive din mail til mig på lbp@natur-energi.dk så skal jeg straks sørge for at du kommer på listen. :)
    Kærlig Hilsen,
    Lars