Natur-Energi reviewed by

Odense, DK

Dårligste service nogensinde! Umuligt at opsige sit abonnement! FUSK!

Jeg ringede til Natur-Energi for godt 2 måneder siden fordi jeg ikke kunne forstå at de blev ved med at trække penge, efter mit abonnement var udløbet. (Abonnementet skulle stoppe i december).
Da jeg ringede fik jeg at vide at de havde forlænget mit abonnement, uden min tilladelse!! Jeg spurgte om dette var lovligt, og det kunne hun ikke svare mig på. Jeg blev lovet ÉT års abonnement, det var det jeg skrev under på.
Jeg fik at vide at jeg skulle skrive en skriftlig opsigelse. Dette gjorde jeg så, for 2 måneder siden! Vi er i marts, og de trækker stadig penge. Har brugt utallige timer på at prøve at få kontakt til dem og har sendt flere beskeder, men uden held.
For jeres egen skyld: Hold jer langt væk fra natur-energi!
    Natur-Energi
    TrustScore 7.6 / 10

Reply from Natur-Energi

Kære Kristina,
    Mange tak for din anmeldelse. Vi er rigtig kede af, at vi fik afsluttet dit forhold til Natur-Energi på en ærgerlig måde. Vi har været glade for at have dig som kunde.

Det glæder mig, at du sammen med kundeservice fik opklaret misforståelsen.
    Der er sagt gode nyheder. Det er ikke en regning, men en opgørelse du modtog i marts – hvor du skal have penge igen – ikke betale :)

Omkring den fortsatte levering af strøm. Så er det sådan, at vi har pligt til at fortsætte leveringen, alt imens du selvfølgelig frit kan vælge at lave et nyt abonnement med os eller tegne med en anden udbyder. Alternativet er jo ikke så rart. At strømmen blev slukket den dag dit abonnement udløb.
    Håber du har fået svar på dine spørgsmål.
    God vind fremover.
    Kærlig Hilsen,Lars