Natur-Energi reviews

Natur-Energi reviews

7.5

Fire stjernet energi.

Natur-Energi har holdt hvad de lovede mig. I kan roligt tilslutte jer. Ingen problemer med regninger el.lign.

Svært tilfreds

Er en meget glad kunde igennem snart 1 år :-)

Hurtig snak

Da jeg blev ringet op startede det ellers okay men i løbet af samtalen gik talestrømmen rigtigt hurtigt som om man sad og læste op fra en bog.
Spørgmål som man have i hovedet blev glemt for denne gang.
3 dage senere blev jeg ringet op igen og have tænkt over de spørgsmål jeg have og fik en rolig samtale og svar.
Man skal huske at vi lever i et travlt samfund og engang imellem vil det være dejligt at lige som Natur-Energi pleje deres kunder med en opfølger samtale og for at fjerne enhver tvivl der kunne opstå.
Stor ros til jer alle

Fungere

Fungere som det skal. Har ikke haft nogle problemer.

Reel og god service

Det var nemt at skifte og der var en god kundeservice med kompetent viden til de spørgsmål jeg havde.

God og hurtig service

Jeg kan kun anbefale Natur-Energi, de har leveret en god og hurtig service.

Naturlig energi;-)

Jeg har kun haft gode oplevelser med Natur-energi. Som har været mit elselskab i ca 1/2 år.

Holder hvad de lover:-)

Jeg har kun haft gode oplevelser og har sparet penge efter at have skiftet:-)

Natur-Energi er strøm med omtanke!

Jeg blev kontaktet i en stand på gaden, hvor jeg for første gang stiftede bekendtskab med Natur-Energi. En utrolig serviceminded og oplysende kollega fortalte om alle fordelene ved at skifte el-uddyber til Natur-Energi; det er godt for naturen og miljøet, men det er til og med også virkelig enkelt at skifte. Min første tanke var, at jeg ikke magtede at skifte udbyder, men jeg blev hurtigt overbevist, og det vidste sig, at jeg slet ikke selv skulle gøre noget - jeg fik tilmed en energisparepære med i handlen! Det er vigtigt at værne om miljøet, og jeg er yderst tilfreds med mine nye el-uddyber: Natur-Energi!

har intet at sætte en finger på

billigt el selvskab

God kundeservice!

Altid søde og hjælpsomme ansatte

Natur-Energi er et højst troværdig selskab, som flere bør købe energien hos.

Natur-Energi er et højst troværdig selskab, som du bør købe din energi hos.

tænk langt på dine børnebørn,og stop klodens opvarmning med natur-energi

jeg er meget glad for dette selskab som gør noget for naturen, og ikke kun tænker på penge.

Lever op til mine forventninger.

Har aldrig haft nogle problemer.

Sælgerne i dette firma lyver om ALT for at sælge abonnementer!

Jeg har aldrig oplevet en så uprofessionelt virksomhed som Natur-Energi!

Valgte at sige ja til tilbuddet om grøn energi til en billig penge. Telefonsælgeren nævnte at jeg med et CVR-nummer var i stand til at fratrække de statslige afgifter, hvilket det ikke er. Under samtalen spurgte jeg flere gange ind til om det nu kunne være sandt, og fik gentagne gange det svar at det kunne man sagtens. Det var en klar løgn fra selskabets sælger!

Desuden er jeg aldrig blevet gjort opmærksom på at der ville være et OPSIGELSESGEBYR på 1500,-. Jeg blev heller ikke gjort opmærksom på den bindingsperiode man forpligter sig til. Sælgerne er så offensive og lover langt ud over hvad de kan holde!

Min oplevelse med Natur Energi har været det værste mareridt. Jeg agter ikke at betale opsigelsesgebyret, da jeg aldrig er blevet gjort opmærksom på dette.
Natur-Energi

Reply from Natur-Energi

Kære Mads

Tak for din anmeldelse.

Det glæder mig at høre at du og Alexandar, fandt frem til en god løsning.

Vi beklager den forvirring, som opstod ved salgskonsulenten, omkring de statslige afgifter. Det der var til hensigt i samtalen for salgskonsulenten var at forklare, at du reelt ville kunne opnå en besparelse på selve elprisen i forhold til forsyningspligtprisen på el i 2012.

Du ønskes en god dag.

Klimavenlige hilsner
Christina

Billig strøm fra naturneutrale kilder

Natur-energi er var billigste leverandør af strøm vi kunne finde, og det fungerer som det skal. Og så er det jo et stort plus at det er miljøvenligt. Kun ros fra os.

Natur-energi -et grønt MØGfirma

Jeg blev i juni 2013 kontaktet af en telefonsælger fra naturenergi, som tilbød os at spare penge på strøm. Jeg havde selv været ved at undersøge muligheden for billigere strøm, da vi lige havde overtaget en grillbar. Så jeg lyttede ivrigt, da han fortalte. Han fik mig til at finde den tidligere ejers el-papirer. Vi fandt ud af en besparelse på ca 7000.- om året, hvilket er meget for os. Jeg bad ham maile noget mere til os om det. Så han sendte dette:

Som aftalt fremsendes hermed information om levering af strøm.

Som nævnt kan vi tilbyde dig mulighed for at udnytte elpriserne når de er lave, du vil som Natur-Energi kunde kun blive opkrævet for den rene rå strømpris på den nordiske elbørs Nord Pool!.

Betingelser kort:
12 eller 24 mdr. sikring af handelsgebyret.
A conto betaling kvartalsvis.
Dit lokale netselskab står stadig for leveringen af strøm og afregning af afgifter som du er vant til.
Der er derfor nøjagtig samme sikkerhed!
Fast månedtlig trading fee for at handle på elbørsen - ingen tillæg - intet abonnement!
Oprettelsesgebyr på kun 99,- DKK

Du er velkommen til at kontakte mig på enten telefon 88700798 eller mail, såfremt du måtte have spørgsmål eller behov for yderligere information.

Jeg har vedhæftet følgende materiale:

Fakta blad
Produktinformation om Klimax Basis

Jeg synes det lød fint med:

- ingen tillæg - intet abonnement! og med Klimax Basis.

Få dage senere snakkede vi sammen hvor vi lige gik det igennem, det som stod i mailen. Så jeg sagde ja tak til at blive kunde -både privat og grillbar.
Han fik vores tavlenumre, CVR nr, og kontonr. til vores private budgetkonto samt grillbarens kassekreditkontonr. Da jeg var ved at ligge røret på, fik han lige sagt at der skal betales en højere pris de første 3 mdr. som så bliver reguleret bagefter. Han fik også sagt at bindingsperioden var på 3 år.
Dette tænkte jeg ikke nærmere over da jeg synes aftalen var fin og vi kunne spare penge.

Den 17/6-13 modtager vi så en kontrakt fra sælgeren på grillbaren og få dage senere på privaten. Jeg kigger dem lige, men er stadig i god tro.

Den 1/8-13 bliver der så hævet ca 14000.- på vores private budgetkonto. Jeg tænker det er nok bare begynder vanskeligheder. Senere tænker jeg at jeg nok lige måtte se de kontrakter lidt efter.
Jeg ser så, at på grillbarens står den tidligere ejers navn øverst. Samt der står abonnement 10.- pr. måned.
Jeg ringer ind og får at vide at jeg kan se "mine oplysninger" under "min side" på hjemmesiden.
Efter lidt tid får jeg lavet password og får kigget ind, hvor jeg ser at vores CVR nr.
er forkert. Jeg ser også til højere under grillbaren at vi har
Produkt: Klimax og Pris: spot + tillæg
Under privaten står
Produkt: Klimax Basis og Pris: Spot
Jeg påtaler det overfor Naturenergi. De får ændret CVR nr. men resten kan de ikke gøre noget ved. Selv om jeg fik at vide, at der ikke var noget abonnement og ikke noget tillæg.

Først i november bliver vi så ringet op af den tidligere ejer. Naturenergi har trukket ca. 11000.- på hendes konto. Vi ringer med det samme til firmaet og får at vide at sådan noget aldrig kan passe eller lade sig gøre. MEN DET KAN DET ALTSÅ
Vi prøver gentagende gange at få Naturenergi til at betale pengene tilbage også opkræve os de 11000.-. Det vil Naturenergi ikke.
Da der så ikke er sket noget i starten af januar er vi nødt til at overflytte pengene til hende.

Det vi har opnået indtil nu er kun en masse bøvl og en højere elpris.

Naturenergi pris 41.6 øre/kwh + abonnement
Thymors energi 35,66 øre/kwh incl abonnement

SÅ HOLD JER VÆK!!!!!!!!!!
Natur-Energi

Reply from Natur-Energi

Kære Morten

Tak for din anmeldelse.

Det glæder mig at høre, at du med Daniel har fundet frem til en løsning, og at I sammen fik skiftet produktet til det rette.

Produktet hedder Klimax Basis som er strøm til indkøbspris. I betaler hverken abonnement eller gebyrer. Det eneste, I betaler udover er en handelsomkostning, som afhænger af jeres forbrug.

Indenfor kort tid, modtager I ordrebekræftelsen på den ændrede aftale.

God weekend.

Klimavenlige hilsner
Christina

Super god service

Kan kun anbefale natur energi, vi har sparet mange penge ved at flytte:-)

Natur-energi, naturligvis.

Vi blev ærligt informeret om at vores tilslutning til natur-energi vil være lidt dyrere end det daværende selskab vi har brugt.
Men hvem vil ikke gerne betale lidt ekstra for et godt miljø.

At være med til at bevare regnskove er stort.
Alt andet lige, så tænk på vores efterkommere...

ingen ændringer

der har ikke været nogen problemmer, jeg vil dog sige at jeg aftalede med sælgeren at han skulle ringe et halvt år efter, om vi skulle fortsætte da det første tilbud kun var for et halvt år, det gjorde han så ikke, han var nok bange for at jeg ville sige abonnementet op.

Natur-Energi Support

Grønne produkter der gør en forskel

Natur-Energi er dit ansvarlige elselskab. Vi tilbyder udelukkende grønne el-produkter til både private og erhverv. Hos os får man konkurrencedygtige priser, et nemt skifte af elselskab, enkle regninger og branchens bedste kundeservice! Vær med til at gøre forskel for miljø og klima sammen med os!

14 dages fuld fortrydelsesret

Alle privatkunder hos Natur-Energi kan fortryde deres aftale inden for 14 dage

En fast pris

Natur-Energi tilbyder en fast pris, der sikrer mod prisstigninger. Prisen på strøm svinger, men med en fast pris ved du, hvad dit grønne elprodukt kommer til at koste - uanset hvordan elprisen udvikler sig

Kun strøm fra vedvarende energi

Hele den mængde strøm,du bruger, bliver købt fra vedvarende energikilder - uanset om du køber Ren Energi, NØDSTRØM eller Elskov

Hvem er vi?

Natur-Energi er Danmarks grønne energiselskab. Vi tilbyder udelukkede grønne produkter med miljøeffekt. Du kan være med til at bygge ny vedvarende energi, give klimahjælp til verdens fattigste eller bevare regnskoven. Du bestemmer selv! Natur-Energi samarbejder med WWF Verdensnaturfonden, Folkekirkens Nødhjælp og Verdens Skove. Vi er aktive på de sociale medier, hvor du kan følge os på: Linkedin, Facebook og Twitter, Natur-Energis blog

Visit Natur-Energi

We live here: Tagensvej 87