Naturbutikken reviews

Naturbutikken reviews

6.9

Udmærket service og rimelig hurtig levering!

Bestilte en rygsæk til min datter og modtog den lige en dag senere end forventet. Fin service. Vi er godt tilfredse med handelen :D

Svindlere GÅ ADLRIG DERIND!

Jeg købte er dyr designer fugle foderkasse til 599 kr. desværre var den defekt så låget fløj af i en fart.
Da jeg kom tilbage i butikken sagde de at det ikke var noget problem, jeg skulle bare komme ned i butikken så fik jeg et nyt.
Men nej, jeg blev latterliggjort og måtte indse at jeg var blevet snydt for 599,-

Jeg har ALDRIG oplevet magen til platugler så KØB DINE VARER ET ANDET STED for i naturbutikken står de ikke til ansvar for deres produkter.

Som det skulle være

Bestilte ny vinterjakke hos Naturbutikken. Pakken var meget fornemt og grundigt pakket ind ( hvilket mange andre godt kunne lære noget af).
Bevares, en vinterjakke skal kunne holde til lidt af hvert, men når man bestiller for flere tusind kroner, så er det rart at det bliver pakket ordentligt ind og sendt forsvarligt.

Naturbutikken oplyser om at pakken afsendes inden for 2 dage, hvilke de overholdte og dermed var alt som det skulle være.
Jeg vil helt sikkert handle der igen.

God rådgivning og service

Har fået rådgivning omkring specifikke varer og det må man sige de har styr på! De bukser jeg bestilte passede perfekt, både fysisk men også til de formål som jeg skulle bruge dem til.

Super butik, med et godt og gedigent udvalg af varer.

Kompetent rådgivning

Skulle bruge en ny kikkert og der var langt til Kbh., så jeg ringede og fik fremragende rådgivning mht. til køb af kikkert.

Nemt at bestille på hjemmesiden og kikkerten kom som planlagt.

Fin butik

Jeg har netop købt en frøautomat og tilhørende 2 Kg fuglefoder her.
Forsendelsen var godt emballeret og dukkede op indenfor et par dage.
Den samlede regning lød på 331,73 - og var dermed ikke superbillig, så i min bog koster det en stjerne, at der beregnes 1,78 kr i Dankortgebyr, selv om jeg retfærdigvis næppe havde tænkt over dette hvis beløbet blot havde været indregnet i forsendelsesomkostningen.

Dejligt butik med alt til Naturnørden

Dejligt butik der på deres webside fortæller om deres vare med god forklarende tekst og billeder. De tilsendte vare er godt pakket ind og beskyttet under transporten til enes hoveddør og leveringstiden kan ikke klages over. Ofte har jeg kunne bestille en vare mandag klokken 9 og pakken kom tirsdag klokken 12. En dejligt butik der har alt hvad naturnørden skal bruge! ;-)

god butik

Net siden, nem og overskuelig. Bestillingsprocessen er fint.

Godt sted at handle

Har kun gode erfaringer med at handle der. De svarer hurtigt igen når man sender dem en mail. Nem og let sted at handle fra varen er bestilt til du har den i hånden.

Is Naturbutikken your company?

Naturbutikken Details

Naturbutikken er DOF's butik, med et særligt fokus på det medlemmerne behøver for at bevæge sig rundt og se på fugle og nyde naturen, ikke kun i Danmark men i hele verden. Butikkens personale ved alt hvad der er godt at vide om de mange produkter, og

Visit Naturbutikken