Naturfolk.dk reviews

Naturfolk.dk reviews

3.8

Største krejler

Jeg har nu side december været forbi butikken for at bytte en julegave. I butikken er der en seddel om at de åbner 2 jan. Igen kører jeg derned, og nu står der midt feb, så jeg tror han bliver ved med at udskyde. Nummeret kan man heller ikke ringe til.

Total krejler! Handel ikke her!

Køb ikke noget her!!!

Jeg bestilte og betalte, men fik aldrig min vare....og har endnu ikke fået mine penge retur....kr. 2500,-!! Nul stjerner!!!

Eksisterer firmaet overhoved??

... Jeg har mine tvivl!!
Bestilte 27 2l 28.09.12 en dunjakke, til en super pris (nok for god til at være sand). Efter indtastning af bestilling samt betaling fik jeg på hjemmesiden en bekræftelse på, at min ordre var registreret...... og det var så det.
Jeg har pr 04.10.12 rykket for svar / bekræftelse pr mail, men fortsat ingen respons. Jeg har netop rykket pr mail igen, med besked om at jeg betragter ordren som annulleret, hvis ikke jeg hører fra dem inden for en uge.
En stjerne, da der ikke kan gives 0!
Mvh Mira (11. okt. 12)
****
Fortsættelsen lyder, at Naturfolk trak mit fakturabeløb 19. okt. 12, hvorpå jeg skrev til dem, om det var en fejl eller bekræftelse - og om de i så fald kunne give mig en forventet leveringstid. Fortsat intet svar - MEN idag (25. okt. 12) fik jeg sørme en pakket, med korrekt vare i.....
Konklusionen er, at firmaet eksisterer - men jeg handler der ikke igen. Bedømmelsen er fortsat 1/5.
Kan kun anbefales, hvis du har uanet tålmodighed og tillid til at handlen er gennemført, for prisen på min vare var skarp.
Mvh Mira

Restordren kom aldrig

I april 2012 bestilte jeg over nettet 6 blink, som alle uden problemer blev lagt i indkøbskurven. Det var dog kun de 4 der kom .... efter jeg vel at mærke måtte rykke for dem. Resten var i restordre. Dette burde fremgå når man lægger en vare i kurven.
I juni spurgte jeg pr. e-mail om de STADIG var i restordre, med hér i september venter jeg stadig på et svar. Og det siger sig selv at ingen tager telefonen.
Til lykke med firmaet Martin Borregård. Det skal nok gå godt.

Gik lidt længere end ventet

Billig vare gik lidt længere tid end lovet.. Ellers ok

Bestilling, ordrebekræftelse, og så sker der ikke mere

Bestilte vare, fik en ordre bekræftelse, ventede nogle dage inden jeg pr mail forhørte mig om leveringstid, nu efter 3 dage er mailen stadig ikke besvaret. Så min ordre kommer nok aldrig.

Top, verden letteste/ nemmeste...:-)

Har købt en frakke fra Yeti hos naturfolk, som ingen andre havde - lynhurtig levering ogbgod pris, perfekt...

Tak for handlen...

- og det gør jeg trygt igen.

- efter i længere tid at havde søgt en jakke fra Deerhunter faldt jeg tilfældigt over naturfolk på nettet. Deres hjemmeside var desværre ikke i orden, men den personlige service jeg fik var bestemt i top. Jakken som ikke længere var i sortiment blev på få dage tryllet frem og sendt til mig. Jeg er yderst tilfreds med jakken og meget glad for at jeg ofre et opkald til naturfolk. Derfor vil jeg varmt anbefale andre at kontakte naturfolk. Stor jæger hilsen Per Hollesen

Ingen service, ingen svar, ingen vare

Hold dig væk fra denne netbutik. Bestilte mine vare for ca. 14 dage siden og har intet hørt siden. Har mailet flere gang, ringet, lagt beskeder, men høre intet.

Lidt længere leveringstid men super pris

Jeg har købt jagttøj i et anerkendt mærke. kvaliteten var som forventet (god) og prisen 3-400 lavere end andre steder. Det eneste der kiksede var leveringstiden den var lidt længere end der stod. Men alt i alt er jeg tilfreds!

Lang levering, dårlig kvalitet, tyveknægte.

Efter at have bestilt nogle varer d. 9 juni og accepteret forretningens betingelser mm., så går der 1 uge hvor jeg intet hører (der står at der går mellem 1 - 5 hverdage før man har sine varer og at i modsat fald vil man få en mail). Jeg skriver dem så en mail og spørger hvordan det går med min ordre, først her får jeg at vide at de ikke er på lager (sjovt at man skal acceptere deres betingelser når de ikke selv overholder dem). Jeg venter så omkring 3 uger, før jeg endelig får mine varer. Dog er kvaliteten på det ene par bukser ret usselt, og jeg læser derfor om reglerne for at sende varen retur på deres hjemmeside. Jeg sender varen retur uge 27 (3 uger siden!) og har vedlagt en seddel, hvor jeg udføreligt skriver at jeg gerne vil benytte min returret. Jeg vedlagde bankoplysninger, ordre nr. mm. (alt der står nævnt på deres hjemmeside at man skal), og herefter er der intet sket. Har sendt dem 5 mails de sidste 2 uger. Udover at have spildt næsten en måned på at vente på varer, så har jeg brugt penge på at sende retur, og tid på at prøve at få kontakt med dem. Kan intet se på deres hjemmeside vedr. ferie, og dette var tilfældet, så fik man jo nok en automail tilbage. Så jeg siger bare, handel IKKE her! Der går lang tid før I får jeres varer, og hvis I får dem, så send dem IKKE retur, for I får ikke jeres penge !! Usselt!! Får kun 1 stjerne fordi jeg ikke kan give mindre.

En fed handel

Jeg har købt et nyt jagtsæt hos naturfolk.dk, som sammenlignet med alle andre, var væsentligt billigere (den samme model). Jeg fik lynhurtigt og er meget tilfreds med min handel med dem. Så til alle jer der mangler jagtudstyr ol. - handel i med naturfolk

hilsen
Per Andersen