Naturgalleriet reviews

Naturgalleriet reviews

9.4

God netbutik.

Har handlet der to gange,og har fået god service,god pris og hurtig levering hver gang.
Kan kun anbefale at handle der..

Hurtig levering samt god service, udvalg og pris

Rigtig god lille butik, der har et kæmpe udvalg og konkurrencedygtige priser. Også leveringsomkostningerne er meget fair skruet sammen, så man ikke betaler en formue i porto, hvis man bare køber en lille ting. Kan varmt anbefales.

Nemt og hurtigt

Det er anden gang jeg handler hos Naturgalleriet, begge gange har været upåklagelige med meget hurtig levering.

Pletskud igen

Igen en hurtig leverance - bestilte sent fredag og var godt klar over at der var lukket i butikken om mandagen - håbede at mine varer kunne nå frem til onsdag, men var godt klar over at det nok var at være for optimistisk - men nej onsdag eftermiddag kom en mail om at mine varer var klar til at blive hentet i den lokale postbutik.........bare dejligt.:)

Der var engang..

Har handlet der både IRL og online omkring 7-10 gange og har kun positivt at sige om virkomheden.
God gammeldags service og et realistisk prisniveau går aldrig af mode.

5stjerner

Kan desværre kun give 5 stjerner, kan jo ikke give mere, flot og meget hurtig levering, handler helt sikkert her igen, kun de bedste anbefalinger mvh Marianne. Igen kan jeg desværre kun give 5 stjerner, havde købt cigaretrullemaskiner, hvoraf sen ene gik i stykker efter 2 måneder, skrev til firmaet og straks kom en ny maskine, det må da være service så det forslår, tusind tak mvh marianne

hurtig og god service

Handlede lidt børster ,kartoffelskræller m.m. Rigtig god oplevelse

Suveræn handelsoplevelse og gode priser.

Dette er første gang jeg handler hos Naturgalleriet i Holte, og jeg må indrømme at jeg er glædeligt overrasket over hvor glad jeg har været for at handle her.

Hjemmesiden er meget nem at finde rundt hos, jeg fandt hvad jeg skulle bruge til en pris der slog alt hvad pricerunner kunne matche med. Fantastisk skal det jo være!
Jeg bestilte en Spyderco Pingo, den nye kniv i Danmark der følger alle reglerne.
To dage senere var pakken leveret, og jeg fik lidt ekstra avislæsning med i det hele.

Jeg har absolut intet negativt at sige om forhandleren, efter første omgang kan jeg sige at jeg kommer tilbage efter mere, jeg fik et visitkort med og en personlig hilsen fra Kniv-Per i fakturaen.

Bliv ved, hold endelig fast i det i gør nu. For det er bare perfekt og jeg er rigtig glad for at kunne sige at jeg er stamkunde hos jer.

Vh.
Nicki Løvstrup Hansen.

God service....

Vare bestilt onsdag aften kl. 23 og leveret fredag inden kl. 12.
Varen var forsvarligt indpakket, samt indeholdende både kvittering og et visitkort.
Var glad for de fornuftige takster på leverigen, så man slap for at betale 50-70 kr for noget der kun vejer 150 gram.
...og så var det i øvrigt ikke første gang at kniv-Per var billigere end andre tilsvarende butikker.

Kvalitetsvarer

Godt udbud af kvalitetsvarer, det ellers kan være svært at finde. Hurtig levering og fornuftig pris for forsendelse.

Køb af kniv

Jeg bestilte en Puma Foldekniv lørdag d. 19-5-2012 kl. 13.19 den kom til min dør mandag 21-5 om formiddagen. Det kalder jeg god service.
bliv ved med det.

VH Johnny Lloyd

Hurtig og billig levering, vare forsvarligt indpakket

Da jeg bare skulle have en enkelt, lille ting var jeg glad for, at jeg i denne webshop kunne vælge at få leveret som brevpost og kun betale 20 kr i porto. Jeg fandt varen 2 kr billigere i en anden webshop, men der kostede leveringen 60 kr, så jeg var ikke i tvivl.

Varen er rigtig godt og forsvarligt pakket ind, både med bobbelplast og avis.

Bestilte et sæt Lansky keramisk slibesystem.

Super hurtig levering, varen er ok.

En hurtig og prises levering af varene. 2 års garanti, ikke dårligt.

1000 lækre knive

dog bare ikke den jeg gik og sukkede efter.

Men det var bare en mail fra mig og hokus pokus, så var den i sortimentet 8 dage senere med besked om, at nu kunne jeg bare gå i shoppen og bestille.

Mange kunne lære af det!!

Personlig hilsen

En vare blev fundet hos naturgalleriet.dk lidt billigere end andre steder. I øvrigt har hjemmesiden et fint stort udvalg af specielle varer. Jeg bestilte, og fik den leveret et par dage efter.

Varen var helt som forventet, men jeg blev positivt overrasket over den lille hilsen, der var skrevet på fakturaen. Det gjorde handlen mere personlig og vedkommende. Jeg følte mig faktisk påskønnet som kunde.

Jeg kan anbefale butikken og handler der gerne igen.

Hurtig respons og god service

Mit møde med Naturgalleriet/The Good Stuff Shop/Kniv Per har på alle måder være tillidsvækkende og firmaet får mine bedste anbefalinger.

Jamen hurtigt

Kan godt anbefale denne virksomhed..
Hurtigt fra bestilling til levering

Naturgalleriet ApS Details

Specialbutik for den bevidste forbruger. Alt i knive - sakse - manicure - børster - barbergrej og lidt friluftsgrej. Alt til "gør det selv" knivmageren. God og ærlig service .. Ikke billigere ... Bare bedre ...

Visit Naturgalleriet

Call us on: 45420123