Naturgas reviews

Naturgas reviews

7.5

Stikledning udføres som aftalt og uden problemer.

Vi har fået etableret en stikledning til naturgas, alt forløb som aftalt med en fin retablering af indkørsel mm.

Luset betjening!

Efter over et års godt samarbejde med HMN naturgas, er vi nu flyttet i hus, godt samme altal kvm som før, nyrenoveret, efterisoleret, gulvarme, og nye indermure.
Alligevel mener HMN naturgas, at selvom vi brugte for max 7000 kr gas om året i den gamle lejlighed, at vi i det nye hus bruger for 20.000 kr om året, da dette var forudberegnet på huset (før renovering). De nægter at tage dette ind i deres beregninger og mener derfor de er i deres gode ret til at tage vores 13.000 som gidsel hele året, indtil de mener der er grundlag for at regulerer prisen til vores forbrug! Dette er under ALT kritik! HMN naturgas, skal være glad for der ikke er konkurrence på gasmarkedet, ellers havde de mistet en kunde dags dato!

Jeg håber de sidder tilbage med en meget dårlig smag i munden, ikke mindst efter en meget træls samtale med en utrolig ubehøvlet servicemedarbejder!

Mine gode tanker om HMN naturgas er dags dato sat til jorden.

Lorte selvskab!

________________________

Opfølgning.
Vi har nu skiftet til OK og er nu i gode hænder, afgifter betales stadig til HMN men gassen købes af OK, og der betaler vi for, hvad vi reelt bruger og ikke for hvad OK mener vi bruger. Vi har kun fået god behandling derfra!

OK --> Thumbs up!!

Is Naturgas your company?

Naturgas Details

Naturgas med varme