Naturlig Beklaedning reviews

Naturlig Beklaedning reviews

7.7

Super Service

Efter at have gennemsøgt nettet for uldundertøj til den kommende vinter faldt mit valg på netshoppen Naturlig Beklædning, og det har jeg ikke fortrudt.

Jeg bestilte mine varer på onlineshoppen søndag aften, og modtag i dag tirsdag det superlækre undertøj, der skal holdemig varm på kolde vinterdage i stalden.

Denne shop kan klart anbefales, og jeg kommer selv til at handle der igen.

Super butik

Det er en fortrinlig butik med fremragende varer. Kan varmt anbefales

Is Naturlig Beklaedning your company?

Naturlig Beklaedning Details

Ubehandledet økologisk håndfarvet lanolin uldgarn, ulddyner, merino uldundertøj, nunofiltede sjaler, karteflor

Visit Naturlig Beklaedning