Naturligvis reviews

Naturligvis reviews

7.0

Dårlig Service, Naturligvis !!!!!!

Var forbi Lyngby tirsdag ( før påske ) for at købe et telt. Det havde man ikke i butikken, men man bestilte et hjem fra Kbh.
Blev ringet op onsdag at nu var teltet kommet, godt sagde, jeg henter det tirsdag efter påske. Så fik jeg at vide at teltet måske kunne blive solgt igennem webbutikken.
Det kunne jeg ikke forstå, da jeg jo havde reserveret det. Sådan var det bare sagde personen i røret.
Lørdag er jeg i butikken 10.05 for at sikre mig det telt jeg har reserveret. Troede jeg.
Det har vi da solgt, sagde ekspedienten. Og det var åbenbart det sidste de havde.
Hvorefter jeg blev lidt mobset, nu havde jeg kørt 2 gange til Lyngby og så står der en grinede ekspedient og siger at sådan er det bare.
Hvorfor i hele hu.....he.... Sagde man det ikke tirsdag, så kunne jeg havde betalt teltet og været en tilfreds kunde.
Nu bliver jeg aldrig kunde og kan på ingen måde anbefale butikken.

Udmærket oplevelse...

Bestilte et par Salomon Techamphibian 3 sandal-sko lørdag
aften.Ingen problem fik dem leveret tirsdag. Varen var som
forventet ved levering.
Dog var der ingen besked på, at varen var afsendt.
Pengene blev trukket mandag, da de blev afsendt fra
Naturligvis.com. Ok oplevelse, kan anbefales.
De har nogle rigtig gode priser på nedsatte vare "tilbud/udsalg".

Lækker betjening og ekspertise

Jeg har ikke brugt deres webshop, men være i deres Lyngby afdeling. Her havde jeg en super god oplevelse. Jeg skulle købe mine første skistøvler, jeg er erfaren skiløber men har altid lejet udstyr.

Personalet gav mig rigtig god betjening samt råd og ekspertise. Jeg fortalte hvordan og hvorledes jeg stod på ski og sælgeren fandt nogle lækre støvler som sad lige i skabet. Det var super lækkert at blive betjent af en som ved hvad han snakker om.

Derudover fik jeg varmet støvler og tilpasset uden mere pris. Helt Fantastisk! Følte mig super velkommen!

Handler da helt sikker hos dem igen, hvis jeg skal have noget nyt gear til friluftslivet.

God service med plads til forbedring

Jeg købte en jakke hos Naturligvis, og det var en fin oplevelse. De var nemme at få fat i på telefonen, prisen var god og leveringen hurtig. Det ville være fint hvis de sendte et 'Track and Trace'-nummer så man kunne følge forsendelsen. Det optimerer trygheden for kunden. Jeg vil gerne handle hos Naturligvis igen en anden gang.

Fantastisk oplevelse

God og nem hjemmeside. Gode priser og hurtig handel.
Varen var leveret dagen efter

Ingen spørgsmålstegn

Hurtig levering og ingen fejl ved levering. Man kan ikke bede om mere

Manglende information om levering ødelagde oplevelsen

Jeg købte et par salomonsko, og selve handlen gik ganske fornemt. Jeg havde et spørgsmål, som hurtigt blev besvaret via mail. Desværre gik det ikke særlig godt med leveringen. Jeg betalte varen samt for levering, og fik efterfølgende en mail med et link, hvor jeg kunne følge pakken. Jeg anvendte ikke linket, da jeg gik ud fra, at der alligevel ikke skete noget før efter weekenden, og derfor var ret ligeglad med hvor pakken lige befandt sig. Under bestilling er der mulighed for at klikke i en rubrik med teksten "(spar turen på posthuset ved at sende til dit arbejde/erhverv)" og derfor har jeg formodet, at pakken bliver sendt med postdanmark. Derfor er jeg lidt forundret, da der i løbet af ugen ikke kommer nogen pakkeseddel og til sidst tjekker jeg linket og kan se at min pakke leveres med Zap distribution. Allerede her er det selvfølgelig beklageligt, at jeg ikke har fået det oplyst, da jeg selvfølgelig er noget sværere, at træffe hjemme, når jeg ikke en gang ved at jeg skal være hjemme for at modtage en pakke. Da jeg ringer til Zap distribution får jeg endda oplyst at JEG har oplyst, at jeg var hjemme og kunne modtage pakken mellem 17 og 21. Jeg oplyser dem om, at JEG ikke har oplyst det, og at jeg i øvrigt heller ikke kan være hjemme mellem 17 og 18.20 den efterfølgende dag. Da jeg kommer hjem 18.20 har fragtmanden selvfølgelig været der 5 minutter forinden og da jeg ringer til ham og heldigvis får ham til at komme tilbage med pakken, får jeg da også hvad jeg føler er en mindre skideballe for ikke at have været hjemme IGEN!

Efter en uge har jeg nu skoene, og de er ganske fine! Men det er uheldigt, at jeg skal føle mig som en træls kunde overfor fragtfirmaet, når jeg ikke selv har valgt tidspunkt for levering og slet ikke er blevet oplyst om det.. Det trækker desværre væsentligt ned!

Effektiv service.
købte en Haglofs taske og erfarede senere at der manglede en strop, da jeg oplyste Troels fra Naturligvis om dette. Sendte han en ny strop samme dag og jeg havde den dagen efter.

Fantastisk venlig kunde support .
Tasken er super behagelig.
Kan varmt anbefale at handle her.

Hurtig og effektiv

Bestilet et telt efter lukketid Onsdag. Fik mail Torsdag morgen og kunne med den følge pakken der belv aflevet Fredag 13.30.
Teltet har været stiller op og fejler vist intet :)
Vil til enhver tid anbefale naturligvis til venner og bekendte

Top rådgivning og god service

Jeg havde en ekstrem god oplevelse i deres fysiske forretning i Lyngby hvor jeg blev rigtig godt vejledt og rådgivet.

Et besøg her kan klart anbefales.

'Naturligvis' butik med camping og udelivsting. TOP KLASSE!!

Jeg har købt en del ting igennem årene hos 'Naturligvis', både via deres webshop, og i deres fysiske butikker.

Grunden til min anmeldes i dag, er min oplevelse af at handle i deres webshop.
At handle på nettet hos 'Naturligvis' har altid afstedkommet hurtig og effektiv levering af varerne; Hvilket til tider har reddet en campingferie, når jeg har bestilt fra en sådan lokalitet.

Specifikt forløb der lige afstedkommer denne anmeldelse:
Sidst, for en uges tid siden, købte jeg en rygsæk, som ved første gangs brug gik op i syningen ved siden af lynlåsen (den var altså syet for yderligt).
Jeg henvendte mig pr. mail og gjorde opmærksom på problematikken.
Straks kom der et meget venligt svar tilbage, om at det sagtens kunne løses.
Det blev så løst på fornemmeste vis:
Dagen efter min mail, kom der en ny rygsæk med bud !! Og den defekte rygsæk kunne ved samme lejlighed afleveres tilbage!
SÅDAN, det er godt nok ekstraordinært flot - og skyldes sandsynligvis, at ferietiden nærmer sig, for mit vedkommende.

Det er virkelig service i TOPKLASSE, og sådan oplever jeg 'Naturligvis' hele vejen igennem.

Det er jo når noget går galt, at et firma virkelig viser, om de er parat til en ordenlig tone og en velvilje til at løse problemet. Altså har, intet mindre end: Format.
SÅ....'Naturligvis', har bare fået en endnu mere trofast kunde i mig.

1000 tak til 'Naturligvis'!! NATURLIGVIS :-))

Kundetilfredshed i top

Naturligvis kan varmt anbefales. Vi var uheldige at få et defekt telt men det rettede naturligvis op på med det samme og vi kan ikke forlange bedre service. Hurtig svar og god kunde behandling. TAK

Fabelagtig service og betjening

Jeg var inde med min kone og købe et Easy Camp Spirit 300 telt i jeres butik den 11. maj, og ville blot orientere om at den service vi modtog var den bedste vi har oplevet indenfor jeres branche.

Ikke alene var der en god stemning og en behagelig atmosfære omkring salget, der var også reelle råd og god vejledning omkring vedligehold, behov for ekstraudstyr mv.

Teltet blev testet i weekenden, og har overrasket os positivt da kvaliteten overstiger prisen betragteligt.

Eftersom det oftere er negative tanker der leder til handling ift. feedback ville vi blot komme med denne positive oplevelse, både med hensyn til jeres personale og udvalg, men også selve produktet.

Alt for godt gemt på nettet, men kører som det skal

Alt kører som det skal og der lå endda returseddel i kassen til eventuelle fejlkøb.

Kan kun anbefales herfra.

Hurtig levering. Ingen hokus pokus :-)

god netside

gode tilbud ind i mellem. Er varen ikke på lager alligevel får man besked hurtigt og anden løsning tilbydes. Har kun været tilfreds med handlen.

Forkert billede af støvler og 9 dage om at returnere pengene

Det var ellers med positiv indgangsvinkel jeg forsøgte mig med en bestilling hos naturligvis.com. Prisen så ud til at være ganske skarp og indledende mail til handlen var kun 2 dage om at blive besvaret tilfredsstillende.
Desværre viste det sig, at jeg modtog nogle ganske andre støvler end dem jeg troede at have bestilt. Forkert billede på hjemmesiden, og retur røg de omgående.
Mail jeg sendte i den forbindelse, blev ganske hurtigt og professionelt besvaret, og i erkendelse af at jeg var blevet lidt vildledt, fik jeg tilsagn om at få returneret fragtbeløbet ligeså. Det lød jo ganske fornuftigt i mine øre.
Desværre kan jeg så bare nu konstatere 9 arbejdsdage og et par opfølgende mails senere, at der kun er returneret for købsprisen.
Det er i min bog bare ikke godt nok. Det skal for det første ikke tage så lang tid at få sine penge tilbage. Endvidere skal man ikke love dækning for fragt og så ikke levere! 125 kr. fattigere, en ærgerlig oplevelse rigere.
2 stjerner er måske endda i overkanten, men de gives for rimelig hurtig tilbagemelding på mails, og det er mit indtryk, at butikken nok ikke har dette som standard. Men det er mit gæt efter dette.

Hurtig levering til den rigtige pris

Varer af fin kvalitet, og problemfrit ordreforløb og levering.

Lynhurtig levering, god pris

Jeg bestilte et telt til en rigtig god pris, og fik det allerede i hånden dagen efter. En meget positivt oplevelse. Jeg savner dog lagerstatus på siden, men ellers har jeg intet at påpege.

Is Naturligvis your company?

Naturligvis Details

Naturligvis, som tidligere hed Forst og Jagthuset er specialbutik med alt udstyr til en aktiv fritid i naturen, hvad enten det er på camping, telttur, ski-, vandre- eller trekkingtur. Vi har alt i telte, rygsække, tøj, fodtøj og udstyr.

Visit Naturligvis

Recreation