Navnesutten.dk reviews

Navnesutten.dk reviews

9.8

Hurtig levering og flot resultat

Der er hurtig levering hver gang man bestiller, og navnet er skrevet flot på sutten. Det er også rart at man kan vælge hvilke farver sutter, og hvilken skrifttype man ønsker, samt om man vil have symboler på sutterne. Desuden et stort udvalg i sutter. Alt i alt er der ikke noget at klage over.

Hej Signe.

Vi er glade for, at du har oplevet en hurtig levering og et flot resultat.

Elizabeth

Hurtig levering, flotte sutter og god lille guide til behandling af sutterne før og under brug følger med :-)

Hej Mikkel.

Vi takker for anmeldelsen.

Det glæder os at læse, at du synes, leveringen har været hurtig.

handlet flere gange

Har købt sætter og tilbehør flere gange til mine børn og som gave. Alle gange har jeg Været tilfreds har aldrig haft problemer

Hej Melek.

Tak for de 5 stjerner.

Det er rart at høre, at du har været tilfreds og aldrig har haft problemer.

Elizabeth

Perfekte varer - Hurtig levering!

Bestilte tirsdag eftermiddag og sutterne blev leveret torsdag i min postkasse. De er præcis, som jeg bestilte dem!

Hej Louise.

Tak for anmeldelsen.

Godt at læse, at du fik hurtig levering og perfekte varer.

både og

nu er det en ælder handel men er først lige blevt bruger på trustpilot nu

har handlet et par gange og de første gange var det fint men denne gang
var der lavet om på sutterne (fra mams side) men navnesutter skulle ha ændret ders tekst til at svare på til pruduktet . desuden var skriften utydelig.
kontakted dem og de ville se om de kunne finde dem jeg havde bestilt som desvære ikke fantes længer. om jeg ville have en anden farve hvilket jeg ikke ville da det var lige præsis de gemensigtige jeg ville have. ville ha håbet at få et nedsalg /pengen tilbage for de sutter da de jo ikke var som lovet. men fik jeg ikke så det var lidt øv.
da sutterne så enlig var noget dyre ind hvad jeg kunne købe dem til andes steds(dog uden navn)

men de andre gange har det været fint.

men det andet kunne de have klaret bedre. især med det gode ry de har

tilføjelse: købt i slut september 1´3
der er heller ikke noget ivejen med sutterne andet ind farven ikke var som lovet og at trykket er lidt svagt) bare ærlig over ikke at blive tilbudt en kompantion andet ind anden farve.

og har før købt uden problemer

problem nu løst tak

Hej Nina.

Jeg er ked af, at du ikke er glad for sutterne.

Vi har valgt udelukkende at sælge sutter fra verdens førende producenter for at sikre, at kvaliteten altid er i top. Derfor er jeg også ked af at høre, at sutterne ikke lever op til dine forventninger.

Der kan være ret stor forskel fra sutmodel til sutmodel. Derfor har vi valgt at tilbyde rigtig mange forskellige brands og modeller for at gøre det muligt at finde lige præcis den sut, som ens barn kan li’ at bruge.

Vi har ikke Mam længere. Derfor kan jeg ikke helt forstå, at du er blevet tilbudt en anden farve – for vi har ingen Mam liggende. Men måske er det meget lang tid siden, at du fik leveret sutterne?

Kontakt os endelig på kontakt@navnesutten.dk eller tlf. 87-227676, så finder vi en løsning sammen.

Hej Nina.

Tak for svaret her på Trustpilot om, at det var i september 2013.

Hurtig levering👍

Nem og overskuelig shop.
Blev afsendt dagen efter jeg lagde ordren.

Hej Kirsten.

Vi er glade for, at du har oplevet en hurtig levering.

Perfekt service

Bestilte en hulens masse sutter til min skat da hun snart skulle begynde i vuggestue, dog opdager vi at alle de lyserøde sutter er meget hårde i plastikken, og panikken lidt i forhold til hendes bid. Skriver til navnesutten.dk og de fortæller et de lyserøde var en gammel model og sender hurtigt 4 nye sutter i en valgfri farve. Tusind tak for god service.

Hej Tina.

Vi takker for anmeldelsen.

Det glæder os at læse, at du synes, vi har perfekt service.

Elizabeth

super god service og hurtig levering!

Enorm god hjemmeside. Hurtig, nem og overskueligt! Jeg er meget glad for den enorme gode service og betjening når man ringer ind til dem med en eller anden spørgsmål. Meget behjælpelige. Og selvfølgelig er der levering på max 2 hverdage, hvis ikke det bliver dagen efter bestillings dagen :-)

Hej.

Tak for de 5 stjerner.

Det er rart at høre, at du synes, hjemmesiden er enorm god – og at vi har været behjælpelige.

Fed side og fede ting

Jeg bestilte nogle sutter med navn inde på deres hjemmeside, jeg bestilte 2 lilla og 1 lyserød, og de var i lidt gennemsigtige design.

MEN da jeg modtog dem, kunne man kun se at den lyserøde var lyserød, de lilla lignede at de havde et blåt skær. (Billeder snyder)
Jeg tog et billede af det og sendte en klage, fik hurtig et venlig tilbage melding, og bestilte 2 nye sutter i lyserød. (Som jeg modtog gratis)

Jeg modtog de nye sutter, og de var perfekte ;)

Hej Linette.

Tak for anmeldelsen.

Godt at læse, at du synes, det er en fed side med fede ting - og at du er tilfreds med behandlingen af din klage.

Perfekt!

Har aldrig haft nogle problemer med dem. ALTID hurtig og god service. Kan bestemt anbefales.

Hej Christina.

Vi er glade for, at du har oplevet en hurtig og god service.

110% i orden service!

Super hurtig levering og sutterne er bare så fine! Har allerede lavet endnu en bestilling på en masse sutter til min søn, da jeg var meget glad for den hurtige levering, fair pris og den gode kvalitet på sutterne. I har fået en fast kunde i mig! 👍

Hej Marie.

Vi takker for anmeldelsen.

Det glæder os at læse, at du synes, vi har 110% i orden service. Tak, fordi du vil være fast kunde hos os.

Elizabeth

Hurtig service og god kvalitet

Det er anden gang jeg bestiller sutter og små, smarte suttebeholdere, og jeg kan kun være tilfreds med kvaliteten og den hurtige service. En af suttebeholderne var desværre knækket, men jeg fik tilsendt en ny uden beregning :)

Hej Nuka.

Tak for de 5 stjerner.

Det er rart at høre, at du kun har været tilfreds med kvaliteten og den hurtige service.

Hurtig levering!

Det er nemt og hurtigt at bestille sin vare. Det eneste minus er at hjemmesiden er kedelig.

Hej Martin.

Tak for anmeldelsen.

Godt at læse, at du synes, det har været nemt og hurtigt. Vi arbejder på en ny hjemmeside, som du forhåbentlig vil synes bedre om.

Perfekt!

Hurtig og nem bestilling - hurtig levering!

Hej Ann.

Vi er glade for, at du har oplevet en hurtig og nem bestilling.

Anbefales!

Billige og fine produkter. Bestilte tre sutter til spædbarn med forskellige farver og navn indgraveret. Ingen anmærkninger her. Hurtig leveret og ingen problemer.

Hej Lisa.

Vi takker for anmeldelsen.

Det glæder os at læse, at du synes Navnesutterne blev hurtigt leveret.

Elizabeth

Perfekte sutter, flot indgravering og hurtig levering!

Hej Kristina.

Tak for de 5 stjerner.

Det er rart at høre, at du synes, Navnesutterne er perfekte.

Hurtig og god service

At handle på navnesutten var helt uden problemer og varen blev leveret hurtigt og var helt som forventet.

Hej Jeanette.

Tak for anmeldelsen.

Godt at læse, at du synes, det har været uden problemer at handle.

Elizabeth

Super flotte farver på sutterne og printet var også pænere end forventet.
Hurtig levering!

Hej Malene

Det er vi så glade for at høre.

Rigtig glædelig jul herfra.

Mange hilsner

Linda

Så fint og hurtig levering!

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har bestilt fra navnesutten.dk, hurtig og nem levering og fine sutter med tekst på...

Hej Ida Julie.

Vi er glade for, at det helt sikkert ikke er sidste gang, du har bestilt hos Navnesutten.dk.

Elizabeth

Super hurtig levering som altid og sutterne lever op til det de lover :)

Hej Line.

Vi takker for anmeldelsen.

Det glæder os at læse, at du synes Navnesutterne lever op til det, de lover.

1-3 dage

Gratis levering

Gratis levering ved køb for mere end 250 kr

Vælg selv

Du kan selv vælge farver og tekster på hver enkelt Navnesut

Flot gravering

Holder kogning efter kogning

Sutter fra verdens førende producenter

BPA-, PVC- og phthalatfrie Navnesutter fra MAM, BabyNova, NUK, AVENT, NÛBY, NIP etc.

Om Navnesutten.dk

Hos navnesutten.dk graverer vi navn på sutter fra verdens førende sutproducenter bla. MAM, NUK, Avent, Baby Nova, Nûby og Esska. Perfekt i vuggestuer og andre steder, hvor flere børn er samlet, da man undgår forbyttede og forsvindende sutter. Leveringstiden er 1-3 dage, og sutterne bliver leveret direkte i din postkasse. Navnesutten.dk er godkendt af E-mærket og PBS, hvilket er din garanti for god service. Vi sidder klar på telefon 87 22 76 76 til at besvare dine spørgsmål, eller du kan vælge at sende os en mail på: kontakt@navnesutten.dk - Vi glæder os til at høre fra dig.

Visit Navnesutten.dk

We live here: Bergsøesvej 27