Nded reviews

Nded reviews

6.6

Skuffet.

Jeg bestilte en helt masse til negle, hvilket jeg brugte rigtig mange penge på.
Da jeg modtog mit sæt med gelenegle, var de bøtter der var med utrolig små. og slet ikke som på billederne.
Føler jeg spildte pengene da det kun var limen, neglene og uv lampen der kunne bruges ...

Kæmpe udvalg

Var noget betænkelig ved denne side, men varen kom hurtigt og må konstaterer at jeg har sparet penge ved at købe her.

Is Nded your company?

Nail Art-design-euro-discount Details

Nail art designs, nails, nail art, naildesign, nail, naildesigns, nailartdesign, nailsdesigns, and nailsart manufacturer.

Visit Nded