Nordjysk Elhandel reviews

5.9

Supert firma

Ingen skjulte regninger

Super kundeservice

Anbefaler dem varmt til alle jeg kender.

Har valgt Nordjysk Elhandel.

Jeg har valgt Nordjysk Elhandel fordi den var billigere end Ikast Værkerne,og er egentlig meget tilfreds.

jeg har kun været tilfreds med nordjysk

jeg kan kun være tilfreds med nordjysk sammenlignet med dong som er ikke til at snakke med og som vil hive dine sidste 2 hår ud hoved bunden på dig ligemeget hvad og kommer med latterlige høje efterregninger eller for den sag skyld ikke registrere en når man melder sin til/fra flytning selvom man har på skrift at denne elektrikker fra dong har været og melde en til sin nye lejelighed hvor imod nordjysk elhandel dims :P er super de river sku ikke de sidste 2 hår ud af din hovedbund hvis du har haft en hård måned økonomisk og er til at tale med :) og er billigere end dong!!!

Kan kun anbefale Nordjysk Elhandel til andre.

Har ikke haft problemer med Nordjysk Elhandel hverken med regninger el. hvis jeg har ringet til dem. Vil gerne modtage nye tilbud om fastpris.

Hej Solveig,

Tak for din anmeldelse.

Dejligt at høre du er tilfreds med Nordjysk Elhandel .

Alle vores kunder, der har givet tilladelse til vi må kontakte dem, hører fra os med et nyt tilbud om FastPris inden den gamle aftale udløber, så hvis vi har denne tilladelse, samt en korrekt mailadresse eller telefonnummer registret på dig, så vil du også høre fra os.

For god ordens skylds, så giver vi dig lige et kald i løbet af dagen, således vi sikrer os at du modtager nyt tilbud.

Du ønskes en god dag.

Teamleder kundeservice
Nordjysk Elhandel

NEAS leverer til mig - lidt af den strøm jeg leverer til NEAS

Fair priser med forlodsbetaling uden depositum.
Kontraktforlængelse lidt forvirrende, da teksten er som ved førstegangstilmelding.

Hej Steen,

Tak for din anmeldelse.

Dejligt at se du er overordnet tilfreds med Nordjysk Elhandel .

Jeg kan kun give dig ret i at teksten på vores bekræftelse, ved kontraktforlængelse, kan virke forvirrende. Dette skyldes vores nuværende online tilmeldingssystem ikke kan differentiere mellem ordrebekræftelser til nye og eksisterende kunder.

Jeg kan oplyse dig, at vi er meget opmærksomme på problematikken og arbejder på højtryk med et nyt online system, der skulle være i luften inden for 14 dage, således vi sikrer os at der ikke opstår forvirring hos vores kunder.

Du ønskes en god weekend.

Nordjysk Elhandel

Jeg er fuld tilfreds med jer.

Jeg kan gentage alt der står oven over.

okay

det er et godt nok firma, og strømmen er billig, men desværre så står SEAS for alt el og forbrug af el nettet, så spare ikke så meget som jeg blev lovet i starten, men de 32 kroner jeg har sparet er stadig penge tjent...

dog er firmaet som sig selv et godt firma, venlig support venlige mennesker, og god service.

Hej Alexander,

Tak for din anmeldelse.

Dejligt at høre du er tilfreds med Nordjysk Elhandel som firma, samt vores venlige og gode service.

Folketinget besluttede i juni 2012 at fremme konkurrencen på det danske elmarked og gøre det mere overskueligt at være elkunde - derfor indføres engrosmodellen i slutningen af næste år.

Engrosmodellen medfører, at du som elkunde fremover kun vil modtage én elregning – også selv om du har valgt en elhandler, der ikke er i samme koncern som det selskab, der driver dit lokale elnet. Det betyder i dit tilfælde, at du kun modtager en regning fra os, og ikke længere vil modtage nogen fra SEAS.

Du kan læse mere her: http://energinet.dk/DA/El/Engrosmodel/Baggrund-og-krav/Sider/default.aspx

Du ønskes en god weekend.

Venlighed

Jeg har følt mig godt behandlet, altid venlig, de gange jeg har ringet .
Ruth Lorenzen

Ufine slags-metoder

Som så mange andre skrev jeg også under på en aftale med Nordjysk Elhandel for nogle år siden. Dengang "glemte" de at fortælle, at der var en bindingsperiode på 3 år. Det var før, det blev vedtaget i folketinget, at et hvilket som helst selskab højst må lave en bindingsperiode på ½ år. Derfor kostede det også mig 350 kr. at opsige kontrakten med dem!
Vi forbrugere må lære at være mere kritiske over for smarte sælgere på et gadehjørne! Vi må også lære, at være mere skeptiske over for et tilbud, der lyder "lidt for godt"!
Pointen er dog, at det er ufint ikke at oplyse åbenlyst, at der en bindingsperiode på 3 år, selvom jeg godt kan bebrejde mig selv, at jeg ikke læste det med småt grundigt nok.

Smarte sælgere lokker dig i en rigtig dårlig aftale!

Blev i Fakta mødt af en smart sælger fra Nordjysk Elhandel, som snakkede om store besparelser på min el regning, med en fastpis aftale på 54,12 kr. pr KWh. Hvilket på igen måde er billigt fandt jeg ud af men jeg havde desværre ingen forstand på elpriser så jeg skrev under. Så nu sider jeg med en alt for dyr el regning og er fanget i det her dårlige selskab så kræver dyre gebyrer hvis du vil opsige din aftale. Hold dig langt væk

350 kr for at skifte til konkurrent

Når man afslutter sine kontraktforhold hos Nordjysk Elhandel bliver man lige modregnet 350,- ved kasse 1 - er det takken form, at have været kunde hos dem i mere end 4½ år?

I øvrigt er de vist dømt en gang af forbrugerombudsmanden i lignende sag - hvorfor fortsætter man så stilen?

Ringe

Skiftede automatisk fra Uno-X til Neas, da Neas overtog deres gasaftaler. Jeg har skrevet et par gange til deres kundeservice, og har, her efter en uges tid, stadig ikke fået svar. Med den indstilling til kundeservice, så er jeg da glad for, at jeg er skiftet til en anden leverandør.

El selskabet tager 350,00 Kr. for at kommeud af en aftale selv om der er gået mere end 6 månederaf aftalen

Aalborg, den 20. Juni 2013

Ophør af elleverance fra Nordjysk Elhandel A/S

Hvorfor skriver vi?
Med henvisning til din henvendelse bekræfter Nordjysk Elhandel hermed, at din aftale om elleverance - på nedenstående adresse - ophører pr. 31.07.2013

Hvad sker der nu?
Dit lokale netselskab vil kontakte dig og bede dig aflæse din elmåler.

Når vi modtager denne aflæsning, vil vi udarbejde en endelig opgørelse over dit elforbrug, for den periode du har været kunde hos os. Denne opgørelse fremsendes kort tid efter, vi har modtaget din aflæsning fra netselskabet.

Da du har opsagt din aftale inden aftaleudløb, opkræves der, i henhold til vores standardbetingelser, et afmeldingsgebyr på kr. 350,-. Dette vil være indeholdt i opgørelsen.

Har du spørgsmål?
Er du i tvivl om noget, er du velkommen til at ringe til os på telefon 99 39 59 59. Vores telefoner er åbne mandag - onsdag kl. 8-16, torsdag kl. 8-17 og fredag kl. 8-15.30. Du kan også sende en e-mail til info@neas.dk.

Vi håber, at vi på et senere tidspunkt kan byde dig velkommen som kunde hos Nordjysk
Elhandel. Du kan altid finde vores aktuelle tilbud på www.neas.dk.

Kundeservice
Nordjysk Elhandel A/S
Nordjysk Elhandel køre med 2 Standartbetingelser den du får udleveret nårdu underskriver ved Føtex og den du får tilsendt efter mere end tre uger hvor de 350,00 Kr. nævnes. Jeg har fået oplyst at man kan opsige en sådan aftale efter 6 måneder selv om den gård længere da der maksimalt må være en bindings periode på 6 måneder men de kræver altså 350,00 Kr. når jeg modtager slut afregningen og hvis dette beløb står på går jeg til forbrugerrådet.

Hej Erling,

Tak for din anmeldelse.

Vi kører ikke med 2 forskellige standardbetingelser. Det er korrekt at du 3 uger efter at have underskrevet kontrakten, har modtaget en ordrebekræftelse, hvor du tydeligt gøres opmærksom på afmeldingsgebyret på 350,- såfremt aftalen opsiges inden den udløber. Samme ordrebekræftelse gav dig 14 dages fortrydelsesret, såfremt du ikke kunne acceptere vores betingelser.

Reglerne om bindingsperiode på 6 måneder trådte i kraft den 01.01.2010 og alle aftaler indgået før denne dato er bundet hele leveringsperioden. Da din aftale er indgået før 01.01.2010 og opsagt inden udløb er afmeldingsgebyret i dette tilfælde fuldt berettiget.

Du kan læse mere om reglerne for bindingsperioder før og efter 01.01.2010 på forbrugerombudsmandens hjemmeside her: http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sager-og-praksis/Markedsfoeringsloven/Markedsfoeringsloven-i-praksis/godskik/abonnementer#6a

Du ønskes en god dag.

For yderligere spørgsmål og kommentarer til sagen, er du velkommen til at kontakte mig.

Hurtig og god service!

Jeg har kun oplevet hurtig og god service fra dette firma. De ordnede den besværlige kontakt og flytning fra Dong uden at jeg skulle gøre noget.

Jeg kom meget hurtigt igennem på telefonen og fik venlig og kompetent service.

Dårlig service og svindler firma!

Trods melding om flytning skal vi stadig betale el et halvt år tilbage på den gamle adresse!
I snyder og bedrager og jeres Kundeservice har aldrig set skyggen af service... I truer bare folk når man ringer.

Hej Jesper,

Tak for din anmeldelse.

Først og fremmest må jeg sige, at jeg er ked af den oplevelses du har haft med Nordjysk Elhandel.

Jeg har kigget på sagen, og kan se I først kontakter os den 31/5-13, hvor I oplyser os om, at I er flyttet den 1/12-12 – altså 6 måneder senere. Det forholder sig sådan at man hæfter for betalingen af el på adressen indtil man melder flytning, og da hverken I eller jeres lokale netselskab har oplyst os om flytningen, har vi ikke haft mulighed for at registrere denne før jeres henvendelse.

Vi aftaler med jer, at vi stopper aftalen - hvilket også er sket og der er bestemt ikke tale om snyd og svindel fra vores side.

Det rene svindel!!!

Blev i 2008 kontaktet af en af deres luskede sælger, som var placeret i Føtex. Han ville lave en 5 årig kontakt på en elpris magen til den vi gav på daværende tidspunkt. Det lød meget godt for elprisen var begyndt at gå op. Vi fik udfyldt papir alt var godt. Jeg fandt dog, kort tid efter, ud af at den pris vi havde "aftalt" var 11 øre højere end det vi i forvejen gav. Jeg ringede for at høre, hvordan det kunne være, men det kunne servicemedarbejderen ikke svare på, men jeg skulle kontakte sælgeren. Dette var ikke så nemt da hans navn var ulæseligt på kontrakten og der hverken var nummer eller mail. Da vi ikke brugte ret meget el den gang, så valgte jeg at lade det ligge, men da vi senere flyttede i et hus med elvarme valgte jeg at betale de 350,- for at opsige inden kontraktens udløb. Aldrig mere Nordjysk elhandel, sådan en flok svindlere.

nordjysk elhandel

nordjysk elhandel a/s
har sende mig til inkasso 4541,15 kr

det lov mig billig el det kan ikke hold til mig jeg blive snydt

Trusselsbrev

Kommer hjem i dag til et brev fra et inkassofirma der "lover" mig konsulentbesøg hvis jeg ikke betaler kr 899,90 til Nordjysk Elhandel, nu er der bare det at jeg ikke er kunde hos nævnte firma, jeg har boet her i over et år og er kunde hos et andet firma.Inkassofirmaet oplyser at jeg ikke har reageret på rykkerskrivelse?? har intet modtaget udover dette besynderlige brev, så det bliver sandeligt spændende når vi rammer mandag morgen og jeg kan ringe og spørge om det er en joke.

www.nordjyskelhandel.dk Details

Vi er et af Danmarks førende energiselskaber, indenfor handel med el for kraftvarmeværker, vindenergi, CO2-kvoter og klimakreditter.

Visit Nordjysk Elhandel

We live here: Skelagervej 1