Nedgame reviews

Nedgame reviews

7.6

Netjes

Zojuist kon ik mijn PS4 ophalen, sneller als verwacht. Gelijk maar even wat games meegenomen. Kom hier al van kind af aan en altijd hebben ze wat ik zoek, want bij andere zaken hebben ze de helft niet of moeten ze vaak bestellen. Ook de website is mooi en je kunt alles bekijken en ook kijken of de winkel het heeft liggen, dat is nog eens handig kom je niet voor niets naar de stad.

Goede levertijden en collectie van games, maar onprofessioneel.

Ik bestelde de laatste tijd mijn games bij Nedgame, omdat er veel keuze is. Ook zijn ze zo geweldig om import artikelen en speciale edities in voorraad te hebben. Vind het verder heel handig dat je gewoon kunt zien of een spel in een bepaalde winkel in voorraad is.

Er zijn echter wel een paar tegenvallers. Soms krijg ik bij het reserveren van iets helemaal geen mail of ze het al beschikbaar hebben. Ging laatst naar een winkel om iets op te halen, bleek de rest van de bestelling er ook al te zijn. Had voor diezelfde bestelling even contant betaalt, hadden ze niet genoeg wisselgeld. Er werd toen tegen mij gezegd of ik wel even weg wilde kijken. Het ging dit keer maar om een paar euro dus ik vond het niet zo erg, maar ik vind het alsnog onprofessioneel.

Het is verder wel een leuke zaak met aardige werknemers, maar ik zal voortaan wel twee keer nadenken voordat ik iets bij Nedgame koop. Waarschijnlijk zal ik daar alleen kijken voor games die moeilijk te vinden zijn, de rest van mijn winkelen zal ik wel ergens anders doen.

lachwekkend slecht

2e hands game gekocht via post order. Krijg je een compleet andere game opgestuurd. Credit was alleen mogelijk door eerst tegoed op je NedGame account te zetten alvorens je kunt aanvragen het terug gestort te krijgen. Uit eigen ervaring weet ik dat een terugboeking via ideal binnen 40 seconden is aangevraagd. Maar goed zoals de beste knaap zei: "ja maar ONS systeem...." zeer lachwekkende situatie en totaal onprofessioneel... Hier nooit meer.

Schitterend en betrouwbaar

De service hier is echt schitterend, andere winkels kunnen hieraan een voorbeeld nemen op vlak van snel werken, vriendelijke service vlotte transacties. Vragen worden ook altijd snel beantwoord. Niets slechts op aan te merken!

Echt een Topzaak

Had wat besteld maar daarna toch bedacht. Betaling werd direct op mijn account teruggeboekt, binnen 15 minuten! Echt handig kon ik gelijk het juiste artikel bestellen zonder gedoe en lang wachten via de bank.

Mijn eerste keus op het gebied van gaming!

Eerste bestelling

Ik heb voor het eerst een game besteld.
Helaas door mijn onoplettendheid een verkeerde versie voor de Wii besteld.
Gelukkig had NEDGAME hier begrip voor en heeft deze omgeruild naar een geschikte versie.
Topservice en ook nog eens snel verstuurd!

onverwachts goed

een ''vriend'' raadde mij het direct af, bestellen bij nedgame. maar ik vond het top. ik heb er pas mijn xbox 360 bestelt en er stond voor 4 uur bestelt morgen in huis. ik bestelde het kwart over 5 en het was alsnog de volgende dag in huis. ook de actie dat je oude games kan inruilen is perfect en je krijgt echt wat leuk geld terug waar je weer nieuwe games voor kan kopen. ik bestel er nu altijd mijngames of koop het in amersfoort. ook is het leuk dat je er retro games kan kopen voor op mijn gamecube.
groetjes wilco

Goede service!

Bestel hier zeer regelmatig, goede prijzen en ze hebben altijd wat ik zoek! Ik hoef niet meer elders te kijken, de beste online gameshop, AANRADER !!

Topzaak!

Al vele jaren is Nedgame een betrouwbare shop zowel de website als de echte winkels. Al vele aankopen gedaan en meestal gewoon netjes binnen 1 dag in huis!

Ze hebben ook nog een grote keus in gebruikte games en leuke game merchandise die je elders weinig ziet!

Defect spel retour gestuurd - na een maand nog steeds niets gehoord

We hebben een WII spel gekocht bij Nedgame, "Call of Duty Black Opts", en het multiplayer gedeelte werkt niet. We hebben ook andere versies van "Call of Duty" waar het multiplayer deel goed werkt, dus het ligt echt aan dit spel.

Het is nu meer dan een maand geleden dat we het spel terug hebben gestuurd, maar nog steeds geen enkele reactie van Nedgame. Weggegooid geld??? Heel erg jammer.....

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over nedgame , pas guitarhero 6 besteld. Ik kreeg hem netjes de volgende dag in huis en ben zeer tevreden over de levering & de service van nedgame. Ik raad het u zeker aan om hier te bestellen.

Kijk uit met Nedgame; ik heb er slechte ervaringen mee.

Nedgame, oftewel 'Geef ons je geld en daarna zoek je het maar uit'.
Ik heb hier een tijd geleden een tweedehands spel gekocht, maar toen bleek dat Nedgame me het verkeerde spel had verkocht. Met andere woorden, er zat een heel andere disc in het doosje, dus NIET het spel waar ik voor had betaald. Dat vond ik al een flinke blunder van Nedgame, maar niemand is perfect.
Alleen nu komt het: ik mail Nedgame hierover en vraag of ik het verkeerde spel met de bon kan opsturen om dan de juiste disc thuisgestuurd te krijgen of mijn geld teruggestort te krijgen. Nedgame geeft dan aan dat dit niet kan om een of andere reden en ik moet van hen maar naar de winkel in Nijmegen komen om dit spel te ruilen. Earth to Nedgame: ik woon niet eens in de buurt van Nijmegen, dat is voor mij een uur heen en een uur terugreizen. Denken ze echt dat ik twee uur heen en terug ga reizen, met de kosten die daar bijkomen om iets recht te zetten wat evident een fout van hun kant is? Ja, kennelijk. Ik heb ze namelijk nog een keer gemaild met de uitleg dat helemaal naar Nijmegen komen echt geen optie is en kreeg toen precies dezelfde reactie. Daarmee straalt Nedgame duidelijk uit dat ze dit niet hun probleem vinden. Mijn geld hebben ze immers al binnen. Intussen ben ik en mijn geld kwijt en heb ik niet het spel dat ik wilde.
Met andere woorden, ik voel me door de bovenstaande ervaring niets minder dan berooid. Ik waarschuw iedereen dan ook om NOOIT bij Nedgame te kopen. Voor je het weet heb je iets in huis wat je niet wilt en kun je naar je geld fluiten.

Zeer tevreden

Tot nu toe alle games die ik besteld heb zeer netjes geleverd en ook altijd heel snel geleverd. Ik ben tot nu toe zeer tevreden!

Onbetrouwbaar

Ik heb recent iets besteld bij nedgame en er staat dat het al verzonden is bijna een week geleden en ik heb het nog steeds niet ontvangen. Ze zeggen dat als ik nog een week wacht er een onderzoek volgt. Dat betekent dan nog langer wachten en op de winkel staat 2-4 werkdagen. 1 woord: Onbetrouwbaar

Perfect

Ik heb zojuist een reservering geplaats voor een game!
Nu kijken hoelang ze erover doen om je terug te mailen (sms`en)!

vertrouwd adres, snelle levering

ken de winkelketen al jarenlang, bestaat dan ook al jarenlang,

Nedgame is een grote en betrouwbaar (web)adres voor computergames.
Verkopen ook 2ehands games en artikelen!

Sniper Elite V2

Ik heb 1 bestelling geplaatst bij Nedgame, en wat een goede service! Er stond: 1 werkdag, ik heb Sniper Elite V2 's ochtends om een uur of 8 besteld en ik had hem de volgende dag voor 12 uur 's middags al in huis!

heer Jager.

uitstekende service

ben inmiddels al een paar jaar vaste klant in de webshop. Altijd snelle levering. Zelfs toen ik naderhand mijn order wilde veranderen was dit geen probleem, mijn geld werd teruggestort en mijn order (zoals gewoonlijk) snel afgehandeld.

Jeroen T.

Uitstekende service, enorm assoriment en relaxte prijzen, die vrijwel altijd lager zijn als bij andere winkels, zelfs als spellen net in de winkel liggen. Dé zaak voor elke beginnende gamer totaan game-verzamelaars.
Bovendien goed personeel met goede kennis van zaken en altijd bereid iets voor je op te zoeken.
En niet te vergeten: 3 maanden garantie op 2e hands. dat heb ik nog nergens anders gezien.
Kortom: Topzaak

uitstekend

uitstekende service, goeie games en goede prijzen

Nedgame Details

Nedgame videogames speciaalzaak - nieuwe en 2e hands games voor de Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii, Gamecube, DS Lite, Gameboy Advance, Sony PSP, Playstation 2, Playstation 1, Xbox, PC en diverse SEGA/Nintendo retro systemen. Naast online bestellen kan je ook terecht in één van onze winkels in Groningen, Apeldoorn, Amersfoort, Dordrecht, Almere, Arnhem, Utrecht en Nijmegen.

Visit Nedgame