Needhost reviews

Needhost reviews

It is not possible to review Needhost. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Meget ringe

Gik konkurs uden en eneste melding. Helt uacceptabelt.

De havde endda vidst i månedsvis at de var i risiko for konkurs.

uacceptabelt

"1 stjerne gives for den totalt uacceptable oplevelse hvor virksomheden har behandlet dig helt urimeligt groft."

Ingen advarsel om at pengene var ved at slippe op, så pludselig en dag slukkedes bare for adgangen til serverne

Konkurs uden så meget som en enkelt advarsel!!!

En ting er at der har været meget nede tid og at supporten langt fra har fungeret optimalt det sidste halve år. Men at de ikke engang kan sende en email til deres kunder når de går konkurs er dybt uprofessionelt og simpelt hen uacceptabelt.

Matthe-programmer.dk

Elendig service derinde!!!! ingen Support svar. ofte nede!!! og nu uden af melde sig til kunderne om at vi nok skulle vide de var på falit renden! det er så Uacceptapelt!!!!

Alt mistet

En masse data har jeg nu mistet, og aner ikke hvordan jeg skal få flyttet mit .net domæne hvis needhost ikke godkender flytningen.

Jeg føler mig som kunde godt og grundigt trampet på!

Ingen information og dårlig service!

Nu fandt jeg så ud af idag, at jeg har mistet alt hvad jeg havde på hjemmesiden, da jeg ikke regnede med at det var nødvendigt at tage backups.
Nu er jeg så selv gået i gang med at finde ud af hvordan jeg skal få kontrol over mit domæne, som jeg har købt igennem Needhost (Et .com domæne).
Der har altid været skod service ved dem, og det tog omkring 4 uger før hjemmesiden overhovedet kom op, da jeg havde købt det.

Ejeren må hellere blive under jorden, hvis han ikke vil have besøg!

lyver for en, hotellet er konstant nede. Flyttede 40 domainer væk fra dem for 1 måned siden...heldigvis.... for nu mangler folk alle deres data. Har aldrig mødt amatører som dem før

Ny udbyder på under 24 timer

Til alle jer frustrede folk. Da jeg i går erfarede at Needhost nok ikke kom op igen, valgte jeg at skifte udbyder. Hvis du selv står som Admin hos DK-hostmaster (som jeg gjorde) er det hurtigt at komme videre. Jeg er her (22 timer senere) oppe og køre med min mail fra ny udbyder.

Ved godt det ikke hjælper jer, som har mistet databaser mv, men tror ikke der er andet at gøre end kigge fremad og komme videre med det samme.

NEEDHOST.DK ER KONKURS

Via tlf. 60609977 kan man høre at needhost er konkurs og alt vedr. hjemmesider og backup af databaser er tabt.
Dette gælder også indbetalte beløb.
Selv har jeg lige for en uge siden før de melder at de er konkurs indbetalt næsten 600 kr.
SÅDAN EN BEDRAGER HAN ER!

Needhost har været nede MANGE gange efterhånden, og jeg resikerer at miste mine databaser og andet.

For det første, så får man aldrig svar på sine emails når man skriver til dem, man kan aldrig komme ind på sin MYSQL, og for det tredje, så er det utrolig dårlig service man får, når man endelig skriver ind til dem.

Det er hidtil den værste host jeg nogensinde har haft, jeg skifter til one.com istedet.!

Smuttet i stilhed

Jeg har faktisk været ganske tilfreds med den service jeg har fået af needhost.dk. Igennem de 4 år jeg har været hos needhost.dk så har jeg haft 12 support sager. Og kritiske problemer har været løst indenfor en enkelt arbejdsdag. Jeg har set andre brokke sig over inkompetence hos supporten, men normalt har Nikolai (ejeren) været flink til at træde til og håndteret sagen hvis det gik helt galt.

Det er bare lidt skod at ens mail-udbyder fordufter inden man når at gøre noget. Julen er jo bare det nemmeste tidspunkt at skulle flytte sit domæne.

* Opdatering *
Følgende besked kan høres på Nikolai's (ejeren) telefon-svarer:

"Needhost er desvære gået konkurs og er dermed lukket ned.
Alle hjemmesider og servere er lukket ned, da aftaler med leverandører (strato.de) er opsagt (pga. manglende betaling)
Alt data er gået tabt og der er ikke mulighed for at gendanne data
Det er ikke muligt at få kontakt med needhost, og alle support henvendelser vil ikke blive besvaret

Jeg beklager meget"

Alt er nede

Needhost.dk eksistere ikke mere, min hjemmeside er utilgængelig - umuligt at tage back ups.
Hvis de nogensinde kommer op at køre igen, så hold jer LANGT VÆK

De har bere lukket alle deres servere ned?

Lorte firma. De har bare lukket alt ned uden at fortælle om det. Havde 4 domæner samt mail hos dem. Hvad nu? Skal asap dinde en ny udbyder men her i julen er det jo ikke lige det som man tænker på...

Forslag?

Kundeservice,Oppetid,Produkter

Jeg har nu skiftet udbyder og afventer godkendelse fra dk-host. JEg har "gudskelov" ingen udestående hos needhost, af den grund forlader jeg needhost med glæde og lettelse.

Hvis firmaet er meldt konkurs, burde der udsendes en meddelse til alle deres kunder og meddele det, tværtimod er alt bare lukket og slukket, dette er desværre den mørke side af it-verden.

Needhost er efter min holdning Danmarks Dårligste Udbyder. Det har efter min overbevisning været noget som ejeren har været bevidst om i lang tid, en rigtig dårlig måde at gøre dette på, jeg syntes det er unfair over for brugere og at denne virksomhed burde kulegraves fuldstændig evt. med hjælp fra en tv-program.

Tjaaa det burde man måske have set!!

Needhost har været en helt fin løsning for mig. Men jeg har på det seneste oplevet de samme problemer som de fleste.. Ustabilt webhotel...

Jeg fik igår (gennem den tidligere ejer) bekræftet at needhost er meldt konkurs. Spørgsmålet er bare hvordan man får flyttet sit domæne til en anden host? - Det kræver vel en eller anden indsats af Needhost før at et domæne bliver flyttet?

Virksomheden er gået i total stilhed om konkurs eller hvad der nu forgår.

Får en mail i slutningen af November at hvis jeg ikke fornyer min hjemmeside betaling inden for 14 dage ville min side blive slettet.. Da det ikke er et år siden skriver jeg til dem, intet sker på normalt Support, prøver igen.. Så finder jeg ud af at Support er lukket.. Så prøver jeg på den Kristisk@needhost.dk som de har skrevet man kan skrive på hvis det er - Ja, kristisk. Der sker intet..

Begyndte så at søge på nettet om Needhost, og ser ud til at der er utallige folk der også har problemer med dem, fået samme mail som mig mm.

Nu her ca. en månede efter de første tegn er det hele lukket ned.. needhost.dk, min egen hjemmesiden, ingen forbindelse til serveren man uploader til osv.

Elendig måde at håndtere sagen på.. Hvis de er gået Konkurs som 90%+ af os tror så er det nok den mest elendige måde at håndtere det på, ingen advarsler eller noget som helst, ud over selvfølgelig at Support er lukket, og kunne læse mig frem til at alle ud over ham der startede det op havde forladt virksomheden i Juni/Juli.

Kunne i det mindste have givet folk en chance for at få taget backups af deres ting og få flyttet deres hjemmeside til en anden, forhåbentligt mere åben, host. - Evt. en E-Mail om hvad der forgår?

Ingen advarsler om konkurs!!

Min kunde har i sidste uge bestilt domæne hos needhost.dk, og BETALT for et helt års forbrug.
Domænet blev dog aldrig aktiveret og jeg skrev derfor til deres support, men fik intet svar. Der stod på deres forside i går aftes at de ikke besvarede mails på supportlinjen mere, men havde man et kritisk problem kunne man skrive på en mail med det kritiske spørgsmål. Her svarer de bare heller ikke!!
I dag har de så helt fjernet deres side fra nettet - de er gået konkurs kan man jo næsten gætte sig til!
Men hallo de måtte de have vidst i sidste uge, da vi bestilte domænet - så hvorfor pokker skulle min kunde så betalte for, det er jo snyd og bedrag!
De kunne i det mindste have givet en advarsel - eller bare ladet være med at oprette flere domæner!

Jeg er en MEGET utilfreds kunde!!!

Svar er det vigtigste våben!

Jeg har flere gange forsøgt kontakt med needhost men lige lidt hjælper det. At ikke yde support for sine kunder er som at bondefange en blind.

Jeg er dybt skuffet over at en flytning af mit domæne kan berettige dem til at lukke mit hotel trods der er 10 måneder tilbage af betalingsperioden.

De burde ikke arbejde med webhosting!

Jeg har også betalt til tiden.

Jeg har haft NEEDHOST i flere år. der var rigtig mange problemer i starten.
Så så det ud til de fik løst problemerne, for det gik lidt bedre, men pluselig så fortalte folk mig at de ikke kunne komme ind på min side, det gik meget langsomt osv. så prøvede jeg selv men nej, jeg kunne heller ikke komme i forbindelse med min egen hjemmeside. jeg skrev til dem. Intet svar fik jeg.
så nu er jeg i samme båd som de fleste af jer andre.

hvor pokker skal vi så få lagt vores hjemmesider ud, til en overkommelig pris. det ene IT firma efter det andet går jo ned. hvem kan der stoles på.

Og kan jeg få flyttet min hjemmeside til et andet sted, der er nogt jeg ikke kan få adgang til hos NEEDHOST når de ikke svarer.
gør man i den situation.

Produkt og service er gået ned ad bakke

Har været kunde i et par år med flere domæner og webhoteller og var en meget tilfreds kunde til at starte med.
Men nu er deres servere jævnligt nede, deres support lukket ned og de servere der kører er mega langsomme...

www.needhost.dk Details

Visit Needhost