Nellemann AS reviewed by

Roskilde, DK

Ingen kommunikation i virksomheden eller til kunderne

For 1½ år siden købte vi en Kia hos Nelleman i Roskilde. Da vi hentede den havde den hverken måtter, easy-blink eller undervognsbehandling. Alle 3 dele som vi havde betalt for. Efter adskellige gange på værksted med adskellige fejlinstallationer af easyblink lykkedes det efter 3-4 måneder at få leveret måtter og undervognsbehandling samt efter ½ år at få installeret easyblink. Tror dette kævede 5-6 besøg på værkstedet.

Ved hvert besøg blev man mødt med "har I bestilt tid?" og meget ventetid på indlevering, idet de først skulle finde ud af om tiden var bestilt (var hver gang aftalt med salgsafdelingen).
Når man beder om at blive ringet op, hvis der er problemer sker der intet. Så kan man så komme og hente en bil der stadig er fyldt med fejl. Ligeledes bliver man heller ikke ringet op når bilen er færdig, eller når de har fundet ens nøgler, efter de har smidt dem væk.

Jeg sætter ALDRIG mine ben hos Nelleman i Roskilde igen. Man burde forvente en undskyldning når et firma laver så mange fejl, men i stedet føler man at de griner af en når man forlader forretningen.
Oliver Hansen and Carsten Kroghsbo found this review useful